Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Brezplačna dostava do 31. 12. na JYSK.si ob spletnem nakupu v vrednosti 330 eur ali več

ZLATI DNEVI s popusti do 50%
Vrnite kupljeni izdelek, kadar koli želite

Vrnite kupljeni izdelek, kadar koli želite

Datum:

Kategorija: Razno

Tags: vračilo izdelka, zamenjava izdelka, zaloga izdelka, zamenjava spletnega nakupa, klikni in prevzemi, click and collect

Nakupovanje na spletu še nikoli ni bilo enostavnejše zlasti v primeru, če ste se premislili. Zato smo vam poenostavili vračila izdelkov. V kolikor se premislite, lahko v JYSK-u enostavno vrnete ali zamenjate izdelek. Povrnili Vam bomo celotno kupnino za izdelke, ki jih vrnete z računom, brez časovne omejitve. To velja za izdelke kupljene v trgovinah, kot tudi tiste kupljene v spletni trgovini.

Kupite v spletni trgovini – vrnite v trgovino

Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko brezplačno zamenjate ali vrnete v katerokoli trgovino. V trgovino prinesite izdelke z računom in vam bomo pri tem pomagali. 


Če želite vrniti izdelek na isti način, kot smo vam ga dostavili, kontaktirajte našo službo za kupce, ki vam bo pri tem pomagala.


Preverite zalogo izdelka

Zalogo izdelka lahko preverite tudi na JYSK.si. Zaloge se osvežujejo vsakih 15 minut.

Želite, da je vaš izbrani izdelek že pripravljen na prevzem ob vašem prihodu v trgovino? Potem ga rezervirajte prek storitve Klikni in prevzemi (Click and Collect). Če je izdelek na voljo v vaši izbrani trgovini, potem ga bomo za vas rezervirali in ga boste lahko prevzeli že v roku ene ure (v odpiralnem času trgovine).

 


Sonja Social Media and Digital Coordinator
Špela

Nehajte ga lomit z zalogo. Imela sem zelo slabo izkušnjo pri zadnjem nakupu. Namenila sem se v vašo trgovino v Mengšu po poličnik. Ko sem prišla v poslovalnico mi je v oči padel drugi, lepši, dražji poličnik. Nisem se mogla odločiti zato sem izbrala prvotnega (belega), po premisleku se vrnem v trgovino in ga želim zamenjati za dražjega (rjavega). Gospodu na blagajni se je videlo, da mu ni prav... Neredi storno belega, hoče zaračunati rjavega in mi reče da je dobava aprila. Prosim? V trgovini sem bila februarja čakam pa naj do aprila, čeprav jr zaloga po Ljubljani 5 kosov v trgovini. Za nameček mi še reče, gospa saj nimamo kaj, boste robo ki ste jo hotela zložiti v regal pač mela po škatlah. Ne ne kaj takega pa še ne! Zahtevala sem bel poličnik in ja na internetu je v Mengšu 1 kos rjavega poličnika na zalogi, čeprav ga ni moč kupiti.

Sonja

Pozdravljeni,

zahvaljujemo se Vam za vaše sporočilo in se Vam opravičujemo za nastalo situacijo v trgovini.
Vaše sporočilo smo posredovali nadrejenim trgovine in bodo opravili razgovor z zaposlenim v trgovini. Vsekakor je v našem interesu, da se kupcu pomaga na čimbolj enostaven način za kupca.
Hvala tudi za vašo informacijo glede izkušnje, ki ste jo imeli v naši trgovini, saj le tako lahko postanemo boljši v naši storitvi in sporočila kupcev s svojimi pohvalami in pritožbami lahko le pomagajo pri tem.
Lep pozdrav, Sonja

Tamara Kuzmič

Pozdravljeni želim pohvaliti zaposlene v vaši trgovini Jysk v Emporium-u. Vedno prijazni, uslužni in na voljo zato rada zahajam tja in vedno kaj kupim.

Sonja

Pozdravljena Tamara, najlepša hvala za pohvalo naših sodelavcev. Veseli nas, da ste zadovoljni z njihovo prijaznostjo in pomočjo pri nakupih. Lep pozdrav, Sonja

Branka

Pozdravljeni, zelo rada bi pohvalila osebje, ki je delalo 24.9.2019 v dopoldanskem času in sicer v Slovenj Gradcu, bili so tako prijazni z mano in skupno smo rešili reklamacijo, pripravljeni prisluhnit in predlagali različne načine, skratka zelo zadovoljna z njihovo uslužnostjo, prijaznostjo in takoj so bili navoljo...Sem zelo zadovoljna stranka in se bom v bodoče se oglasila v vaši prodajalni ter jo priporočila še drugim. Le tako naprej. Lep pozdrav

Sonja

Pozdravljena Branka, najlepše se vam zahvaljujemo za pohvalo naših sodelavcev. Veseli nas, da ste naša zadovoljna stranka. Pohvale vedno sporočimo tudi vodjem trgovin. Lep pozdrav, Sonja

Komentarji