Naročite na spletu in prevzemite v trgovini. Naše trgovine imajo odprta prevzemna mesta za prevzem naročil. Več TU
Trenutno so daljši roki dostave.
Odgovor
Če ste nakup opravili v trgovini:
• Če želite spremeniti naročilo, prosimo pokličite trgovino v kateri ste opravili naročilo.
Če ste nakup opravili preko spletne strani:
• Ni možno dodajati izdelkov na Vaše naročilo. Potrebno je narediti ločeno naročilo na JYSK.SI-ali poklicati JYSK Službo za pomoč kupcem naj prekličejo prvotno naročilo, da lahko naredite novo naročilo.
• Možno je preklicati celotno naročilo.
• Če želite spremeniti naročilo, pokličite JYSK Službo za pomoč kupcem + 386 1 888 89 12 od ponedeljka do petka od 09:00-17:00h.
Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.