Vračila in reklamacije

Če imate vprašanja glede vračil in reklamacij, Vam z
veseljem pomagamo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Vračilo in zamenjava izdelkov

Odgovor

Za JYSK je zelo pomembno, da so vsi izdelki dostavljeni nepoškodovani. V nekaterih primerih pa se lahko zgodi, da so izdelki poškodovani med prevozom. Transportna služba običajno odkrije poškodovane izdelke pred dostavo.


Poškodovan izdelek ob dostavi
Če pri dostavi opazite, da je izdelek poškodovan , imate eno od naslednjih možnosti: 
Zavrnite prevzem. Vozniku sporočite, da ne boste sprejeli poškodovanih izdelkov. Ko bodo izdelki vrnjeni v JYSK, Vam bomo povrnili denar na Vaš račun v kolikor ste plačali s kartico. 
Sprejmite izdelke. Vozniku podpišite, da ste prevzeli paket  četudi je vidno poškodovan. Preverite izdelek v paketu ali je morda tudi sam poškodovan. Priporočamo Vam, da paket poslikate preden ga odprete in preverite v kakšnem stanju je Vaš izdelek.. 
Tako bomo lažje ugotovili ali je bil izdelke poškodovan pri transportu. 

Poškodovan izdelek po dostavi –pokličite JYSK Službo za pomoč kupcem:
Če ste prejeli poškodovane izdelke, prosimo pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 09:00 do 17:00).

Nisem prejel/a rezevne dele oziroma sem prejel/a napačen izdelek.
Če ste naročili preko spletne strani in ste po pomoti prejeli napačni izdelek ali pa Vam manjkajo rezervni deli, Vas vljudno prosimo, da pokličete na JYSK Službo za pomoč kupcem. 
JYSK bo kril vse nastale stroške. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Če ste izdelek vrnili v eno izmed naših trgovin, boste denar dobili takoj nazaj. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Zelo nam je pomembno, da se pred, med in po vašem nakupu počutite varno. Ravno zato vam nudimo Jamstvo cene za naše izdelke. 

Če ste v JYSK-u kupili izdelek in ga po nižji ceni našli (v JYSK-u ali v drugi trgovini) v roku 30 dni po vašem nakupu, vam bomo razliko v ceni nadomestili. Jamstvo cene lahko uveljavite za cene izdelkov iz vseh slovenskih fizičnih trgovin kot tudi slovenskih spletnih trgovin.

Pogoji za uveljavljanje Jamstva cene so naslednji:
• JYSK povrne razliko v ceni za identične izdelke. Poglejte "Izjeme" v spodnjem tekstu.
• Jamstvo cene morate uveljaviti v 30 dneh od nakupa.
• Cena izdelka iz druge trgovine, s katero se primerja cena našega izdelka, mora biti veljavna v času uveljavljanja zahteve za Jamstvo cene.
• Priložiti morate originalni račun nakupa izdelka iz JYSK-a.
• Priložiti morate dokaz trgovine, ki nudi nižjo ceno od JYSK-ove cene, npr. akcijski letak, spletno povezavo na izdelke in podobno.

Izjeme za Jamstvo cene:
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki niso identični. Izdelek mora biti enakega modela in imeti enake tehnične specifikacije, kar vključuje enako/ega blagovno znamko/proizvajalca, enako barvo, enake dimenzije, enake dodatke, enako velikost, enako sestavo - zato te izdelke imenujemo identični.
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki gredo iz prodaje,  ponudbe izdelkov v sklopu otvoritev ali prenove trgovin, razstavne izdelke, posebna naročila ali na izdelke v sezonskem znižanju.
• Jamstvo cene se ne nanaša na storitve dostave, posebne pogoje dostave, niti ne na stroške dostave.
• Jamstvo cene velja le za fizične osebe in se ne nanaša na pravne osebe.

Za uveljavljanje Jamstva cene se obrnite na Službo za pomoč kupcem
https://jysk.si/customer-service ali obiščite eno od naših fizičnih trgovin.

Več informacij o tem, kako uveljaviti Jamstvo cene
 https://jysk.si/pravila-in-pogoji#1

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor



V kolikor želi kupec vrniti izdelke na način, da JYSK organizira odvoz naročila namesto, da kupec sam vrne izdelke v trgovino, bo JYSK vrnil začetne stroške prevoza, medtem ko kupec plača stroške prevoza izdelka s svojega naslova.

JYSK bo povrnil strošek provizije, ki se kupcu obračuna, ko izbere način plačila z gotovino ob prevzemu.

Če želite preklicati svoje spletno naročilo pred dostavo, se obrnite na JYSK Službo za pomoč kupcem in navedite številko naročila, da Vam bomo lahko uredili vračilo denarja in stroške pošiljanja, v kolikor je bilo plačilo izvedeno s kartico. Prav tako lahko dostavni službi sporočite, da ne boste prevzeli naročila. Dodatnih stroškov z zavrnitvijo ne boste imeli.

Denar bo vrnjen na Vaš račun, ko bodo izdelki vrnjeni v naše skladišče.
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

KAKO DELUJE?

Pri nakupu na JYSK.si je od 26. oktobra 2020 na voljo dodatna možnost dostave. 'Naročite na spletu in prevzemite v trgovini' je na voljo za vse spletne nakupe v vrednosti 269 EUR ali več. 'Naročite na spletu in prevzemite v trgovini' pomeni, da svoj nakup plačate v spletni trgovini, mi pa Vam spletno naročilo v vrednosti nad 269 eur BREZPLAČNO dostavimo v katerokoli JYSK-ovo trgovino po Vašem izboru. JYSK vas bo obvestil, ko bodo izdelki dostavljeni v trgovino in pripravljeni na prevzem.

Nakup v spletni trgovini ostaja enak kot do sedaj, le pri zaključku spletnega nakupa se Vam v košarici pojavi dodatna možnost dostave: "Prevzem v trgovini". Če izberete dostavo "Prevzem v trgovini", se vam bo prikazal seznam vseh JYSK-ovih trgovin. Iz seznama izberete željeno trgovino, kjer se vam bo tudi prikazal čas dostave naročila. Ko bo naročilo pripravljeno na prevzem, boste prejeli e-pošto in SMS. Vaše naročilo morate prevzeti v roku 7 dni po prejemu e-pošte in SMS-a.

RAZLIKA MED 'NAROČITE NA SPLETU IN PREVZEMITE V TRGOVINI' IN CLICK & COLLECT-OM (REZERVIRAJTE NA SPLETU & PREVZEMITE V TRGOVINI) 

  • pri dostavi 'Naročite na spletu in prevzemite v trgovini' plačate svoje naročilo v spletni trgovini, medtem ko pri storitvi Click & Collect plačate rezervirane izdelke v fizični trgovini
  • pri dostavi 'Naročite na spletu in prevzemite v trgovini' se izdelki pošiljajo iz našega centralnega skladišča in tako niso odvisni od zalog izdelkov v fizičnih trgovinah. S storitvijo Click & Collect lahko rezervirate le izdelke na zalogi v fizičnih trgovinah.
  • prav tako vam 'Naročite na spletu in prevzemite v trgovini' nudi možnost, da naročite večje število izdelkov, kot jih je na voljo v fizičnih trgovinah

PREDNOSTI 'NAROČITE NA SPLETU IN PREVZEMITE V TRGOVINI'

  • BREZPLAČNA DOSTAVA v fizično trgovino po Vašem izboru za vrednosti nakupa nad 269 EUR.
  • V sklopu te možnosti dostave lahko kupite tudi izdelke, ki so na voljo le v spletni trgovini. 
Pomembno: Sprememba Spletnih naročil s prevzemom v trgovini v rezervacijo Click&Collect ni možna. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Prosimo vas, da vse relevantne datoteke priložite naenkrat.
Podporované formáty: png jpg gif pdf doc docx heic.