Vračila in reklamacije

Če imate vprašanja glede vračil in reklamacij, Vam z
veseljem pomagamo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Vračilo in zamenjava izdelkov

Odgovor

Za JYSK je zelo pomembno, da so vsi izdelki dostavljeni nepoškodovani. V nekaterih primerih pa se lahko zgodi, da so izdelki poškodovani med prevozom. Transportna služba običajno odkrije poškodovane izdelke pred dostavo.


Poškodovan izdelek ob dostavi
Če pri dostavi opazite, da je izdelek poškodovan , imate eno od naslednjih možnosti: 
Zavrnite prevzem. Vozniku sporočite, da ne boste sprejeli poškodovanih izdelkov. Ko bodo izdelki vrnjeni v JYSK, Vam bomo povrnili denar na Vaš račun v kolikor ste plačali s kartico. 
Sprejmite izdelke. Vozniku podpišite, da ste prevzeli paket  četudi je vidno poškodovan. Preverite izdelek v paketu ali je morda tudi sam poškodovan. Priporočamo Vam, da paket poslikate preden ga odprete in preverite v kakšnem stanju je Vaš izdelek.. 
Tako bomo lažje ugotovili ali je bil izdelke poškodovan pri transportu. 

Poškodovan izdelek po dostavi –pokličite JYSK Službo za pomoč kupcem:
Če ste prejeli poškodovane izdelke, prosimo pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 09:00 do 17:00).

Nisem prejel/a rezevne dele oziroma sem prejel/a napačen izdelek.
Če ste naročili preko spletne strani in ste po pomoti prejeli napačni izdelek ali pa Vam manjkajo rezervni deli, Vas vljudno prosimo, da pokličete na JYSK Službo za pomoč kupcem. 
JYSK bo kril vse nastale stroške. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Ko kupujete preko spletne strani JYSK.SI, imate pravico do preklica v roku 14 dni od nakupa oziroma od dneva prejema blaga. 
Pravica do prekllica pomeni, da lahko izdelke vrnete v najbližjo JYSK trgovino http://jysk.si/trgovine-odpiralni-casi in Vam povrnemo kupnino, stroške dostave in morebitno provizijo za plačilo z gotovino. Ne pozabite s seboj vzeti originalni račun.
Če obžalujete nakup po 14 dnevih od prejema Vaši izdelkov, Izdelke vrnite neposredno v eno od naših JYSK-ovih trgovin in v originalni embalaži, Ne pozabite s seboj vzeti originalni račun.
Vse stroške povezane z vračilom izdelkov, krijete sami.
Lahko stopite v stik s JYSK Službo za pomoč kupcem preko elektronske pošte ali preko povezave http://jysk.si/podpora-kupcem/splosni-prodajni-pogoji-dostava/8-vracilo-zamenjava-izdelkov/obrazec-za-preklic. 
JYSK Trgovina d.o.o.
Uprava podjetja: Tovarniška 10a, 8250 Brežice
pomockupcem@jysk.com
Priložite račun.
V primeru naročila večjega števila naročenih izdelkov in se naročilo smatra kot enojno, se 14-dnevni rok za vračila računa od dneva zadnje dostave paketa.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Če ste izdelek vrnili v eno izmed naših trgovin, boste denar dobili takoj nazaj. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

JYSK-ova podaljšana pravica do odstopa in možnost zamenjave JYSK ponuja podaljšano pravico do odstopa in zamenjave izdelkov, kar se nanaša tako na nakupe v JYSK-ovih trgovinah kot na JYSK.si. V povezavi s podaljšano pravico do odstopa in zamenjave, ni določen noben rok, kar daleč presega 14-dnevno pravilo/pravico, opisano v Zakonu o varstvu potrošnikov. Če izdelek vračate v več kot 14-dneh od prejema, boste prejeli vračilo vrednosti izdelkov. Originalne stroške dostave in vrednost kupljenih morebitnih dodatnih storitev ne vračamo. V tem primeru sami odgovarjate za vse stroške povezane z vračilom izdelkov. Če bi radi izkoristili našo podaljšano pravico do odstopa in možnost zamenjave izdelka, morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji. Pogoji za uporabo JYSK-ove podaljšane pravice do odstopa in možnosti zamenjave izdelka Izdelki morajo izpolnjevati naslednje pogoje: *Izdelek mora biti v dobrem stanju in v originalni embalaži.
*Če je mogoče, mora biti embalaža nepoškodovana, da se lahko ponovno uporabi.
*Pri preizkušanju izdelkov, ki jih boste morda vrnili, zagotovite, da se vrednost izdelka ne zmanjša. To je pogoj, da lahko izdelek zlahka obnovimo in prodamo kot novega.
*Pohištvo, ki je dostavljeno nesestavljeno mora biti vrnjeno tako, da so vsi deli v brezhibnem stanju in nepoškodovani.
*Za ležišča Vam priporočamo, da jim v postopku preizkušanja ne odstranite plastične zaščite, saj s tem zagotovite, da se vrednost izdelka ne zmanjša.
*Omogočamo vam 100 dni dolgo obdobje za preizkušanje ležišč GOLD. Več o tem si preberite na naslednji povezavi.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Zelo nam je pomembno, da se pred, med in po vašem nakupu počutite varno. Ravno zato vam nudimo Jamstvo cene za naše izdelke. 

Če ste v JYSK-u kupili izdelek in ga po nižji ceni našli (v JYSK-u ali v drugi trgovini) v roku 30 dni po vašem nakupu, vam bomo razliko v ceni nadomestili. Jamstvo cene lahko uveljavite za cene izdelkov iz vseh slovenskih fizičnih trgovin kot tudi slovenskih spletnih trgovin.

Pogoji za uveljavljanje Jamstva cene so naslednji:
• JYSK povrne razliko v ceni za identične izdelke. Poglejte "Izjeme" v spodnjem tekstu.
• Jamstvo cene morate uveljaviti v 30 dneh od nakupa.
• Cena izdelka iz druge trgovine, s katero se primerja cena našega izdelka, mora biti veljavna v času uveljavljanja zahteve za Jamstvo cene.
• Priložiti morate originalni račun nakupa izdelka iz JYSK-a.
• Priložiti morate dokaz trgovine, ki nudi nižjo ceno od JYSK-ove cene, npr. akcijski letak, spletno povezavo na izdelke in podobno.

Izjeme za Jamstvo cene:
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki niso identični. Izdelek mora biti enakega modela in imeti enake tehnične specifikacije, kar vključuje enako/ega blagovno znamko/proizvajalca, enako barvo, enake dimenzije, enake dodatke, enako velikost, enako sestavo - zato te izdelke imenujemo identični.
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki gredo iz prodaje,  ponudbe izdelkov v sklopu otvoritev ali prenove trgovin, razstavne izdelke, posebna naročila ali na izdelke v sezonskem znižanju.
• Jamstvo cene se ne nanaša na storitve dostave, posebne pogoje dostave, niti ne na stroške dostave.
• Jamstvo cene velja le za fizične osebe in se ne nanaša na pravne osebe.

Za uveljavljanje Jamstva cene se obrnite na Službo za pomoč kupcem
https://jysk.si/customer-service ali obiščite eno od naših fizičnih trgovin.

Več informacij o tem, kako uveljaviti Jamstvo cene
 https://jysk.si/pravila-in-pogoji#1

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Zelo nam je pomembno, da se pred, med in po vašem nakupu počutite varno. Ravno zato vam nudimo Jamstvo cene za naše izdelke. 

Če ste v JYSK-u kupili izdelek in ga po nižji ceni našli (v JYSK-u ali v drugi trgovini) v roku 30 dni po vašem nakupu, vam bomo razliko v ceni nadomestili. Jamstvo cene lahko uveljavite za cene izdelkov iz vseh slovenskih fizičnih trgovin kot tudi slovenskih spletnih trgovin.

Pogoji za uveljavljanje Jamstva cene so naslednji:
• JYSK povrne razliko v ceni za identične izdelke. Poglejte "Izjeme" v spodnjem tekstu.
• Jamstvo cene morate uveljaviti v 30 dneh od nakupa.
• Cena izdelka iz druge trgovine, s katero se primerja cena našega izdelka, mora biti veljavna v času uveljavljanja zahteve za Jamstvo cene.
• Priložiti morate originalni račun nakupa izdelka iz JYSK-a.
• Priložiti morate dokaz trgovine, ki nudi nižjo ceno od JYSK-ove cene, npr. akcijski letak, spletno povezavo na izdelke in podobno.

Izjeme za Jamstvo cene:
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki niso identični. Izdelek mora biti enakega modela in imeti enake tehnične specifikacije, kar vključuje enako/ega blagovno znamko/proizvajalca, enako barvo, enake dimenzije, enake dodatke, enako velikost, enako sestavo - zato te izdelke imenujemo identični.
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki gredo iz prodaje,  ponudbe izdelkov v sklopu otvoritev ali prenove trgovin, razstavne izdelke, posebna naročila ali na izdelke v sezonskem znižanju.
• Jamstvo cene se ne nanaša na storitve dostave, posebne pogoje dostave, niti ne na stroške dostave.
• Jamstvo cene velja le za fizične osebe in se ne nanaša na pravne osebe.

Za uveljavljanje Jamstva cene se obrnite na Službo za pomoč kupcem
https://jysk.si/customer-service ali obiščite eno od naših fizičnih trgovin.

Več informacij o tem, kako uveljaviti Jamstvo cene
 https://jysk.si/pravila-in-pogoji#1

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Prosimo vas, da vse relevantne datoteke priložite naenkrat.
Podporované formáty: png jpg gif pdf doc docx.