Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Vprašanja glede Vašega naročila

Z veseljem Vam bomo pomagali pri naročilih, plačilnih pogojih, Click&Collect ali kako preklicati oziroma spremeniti Vaše naročilo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Spremenite ali prekličite naročilo

Odgovor

Če ste nakup opravili v trgovini:
•    Če želite spremeniti naročilo, prosimo pokličite trgovino v kateri ste opravili naročilo.
Če ste nakup opravili preko spletne strani:
•    Ni možno dodajati izdelkov na Vaše naročilo. Potrebno je narediti ločeno naročilo na JYSK.SI-ali poklicati JYSK Službo za pomoč kupcem naj prekličejo prvotno naročilo, da lahko naredite novo naročilo.
•    Možno je preklicati celotno naročilo.
•    Če želite spremeniti naročilo, pokličite JYSK Službo za pomoč kupcem + 386 1 888 89 12  od ponedeljka do petka od 09:00-17:00h. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Datum dostave pri manjših paketih žal ni možno spreminjati. Če prejemnika na navedenem naslovu za dostavo ni mogoče najti, bo GLS pustil obvestilo o prispelem paketu. Če je tudi drugi poiskus dostave neuspešen, se paket vrne k pošiljatelju.
BONA J bo pošiljko poskusila dostaviti dvakrat. V primeru druge neuspešne dostave, je strošek tretje dostave zaračunan stranki neposredno s strani izvajalca.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Rezervacija naročila- Click in Collect

Odgovor

Če Vas trgovina ni obvestila  o prevzemu v roku ene ure od rezervacije, prosimo pokličite trgovino in se prepričajte ali je Click in Collect pripravljen za Vas.
Informacije o Vaši JYSK lokalni trgovini najdete tukaj.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Vaši izdelki so rezervirani od oddaje naročila do prihodnjega dne, do zaprtja trgovine. Zato je potrebno naročilo prevzeti naslednji dan pred zaprtjem trgovine.
Ko je trgvoina pripravila Vaše naročilo, boste o tem obveščeni preko E-pošte in sms sporočila.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Da, lahko rezervirate preko spletne strani in prevzamete v trgovini. Temu pravimo Click in Collect. Poiščite izdelke, ki jih želite kupiti na JYSK.SI in pritisnite »Rezervirajte preko spleta-prevzemite v trgovini«. 
Vaši izdelki so rezervirani od oddaje naročila do prihodnjega dne, do zaprtja trgovine. Zato je potrebno naročilo prevzeti naslednji dan pred zaprtjem trgovine.
Ko trgovina pripravi izdelke za Vas, boste o tem obveščeni preko E-pošte in SMS obvestila.
Upoštevajte, da so nekateri izdelki dostopni le v trgovinah, nekateri pa le preko spletnega nakupa na JYSK.SI-razpoložljivost izdelka je razvidna na jysk.si

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Plačilo

Odgovor

Ko oddate naročilo, bomo znesek nakupa avtorizirali/rezervirali na Vašem računu.
Ko je naročilo poslano iz našega centralnega skladišča, bo znesek nakupa bremenjen z Vašega računa. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Nudimo naslednje možnosti plačil – JYSK pokriva navedene kartice:
•    Visa
•    Mastercard
•    Maestro

Opomba: preko spletne strani ni možen nakup na obroke.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

PRIJAVA NA E-NOVICE

Visa Mastercard