Podpora kupcem

Kontakt 
V primeru, da imate za nas kakšno vprašanje, komentar ali predlog, lahko stopite v stik z nami s pomočjo spletnega obrazca. Kliknite tukaj

 

Preizkusite ležišče GOLD 
Preizkusite vzmetnico ali ležišče iz pene GOLD - za odločitev imate na voljo 100 dni. Ker je dober spanec ključ do zdravega in srečnega življenja. Preberite si več o tem


Dostava na dom
Ne morete odnesti kupljenih stvari domov? Ne skrbite, namesto vas bomo za doplačilo organizirali prevoz. Za več informacij vprašajte zaposlene v naših trgovinah. 


Zamenjave pri JYSK-u 
Odločili smo se, da možnosti zamenjave izdelka ne bomo časovno omejili. Naša edina zahteva je, da priložite originalen račun ter, da je izdelek neodprt, v originalni embalaži in nepoškodovan.


Pritožbe
Uradni časovni okvir za sprejemanje pritožb glede stvarne napake izdelka je dve leti od prevzema izdelka s strani kupca. V primeru, da se želite pritožiti na nedelovanje določenega izdelka, ki ste ga kupili pri JYSK-u, prosimo, da izdelek in originalen račun prinesete v vam najbližjo JYSK-ovo poslovalnico.


Jamstvo cene
Če v JYSK-u kupite določen izdelek in v roku 30 dni opazite, da ima ta isti izdelek v naših trgovinah nižjo ceno, Vam bomo razliko v ceni povrnili. Za več informacij povprašajte zaposlene v naših trgovinah. To jamstvo velja 30 dni od nakupa, pri uveljavljanju pa je potrebno priložiti originalen račun. Jamstvo cene se ne nanaša na: razstavne izdelke, sezonsko znižane izdelke, sezonsko znižane izdelke vrtnega pohištva in božično ponudbo.


Medpodjetniško poslovanje
Če ste zainteresirani za nakup blaga v večjih količinah za hotele, institucije ali podobno, vam z veseljem pomagamo. Lahko nam pišete na pomockupcem@jysk.com ali del@jysk.com.


Garancija
Pri JYSK-u nudimo kupcem za določene izdelke iz naše ponudbe podaljšano garancijo. Tovrstno garancijo imajo prešite odeje, vzglavniki, ležišča iz pene in vzmetnice. Ne pozabite shraniti originalen račun in garancijski list.