Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Splošni prodajni pogoji in dostava

Naslednji pogoji prodaje in dostave veljajo za vse nakupe na JYSK.si in za dostavo na celotnem območju Slovenije. Vsi sporazumi o nakupu na JYSK.si bodo v slovenskem jeziku. V času nakupa na JYSK.si mora biti kupec polnoleten.

JYSK Trgovina d.o.o., Tovarniška 10a, 8250 Brežice. Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod številko 1/02640/00. Družba je zavezana za plačilo DDV (št. 5171555, DU Ljubljana).

Pogoji prodaje in dostave so bili nazadnje posodobljeni 16. 2. 2015 in so sestavljeni iz naslednjih delov:

 

1. Kako nakupovati na JYSK.si

2. Cene izdelkov

3. Datum nakupa, datum plačila, datum dostave

4. Plačilo

5. Potrditev naročila

6. Račun

7. Dostava

8. Vračilo in zamenjava izdelkov

9. Reklamacije

10. Napačna dostava

11. Poškodovani izdelki

12. Varovanje osebnih podatkov

13. Jamstvo cene

14. Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Splošno

Prosimo upoštevajte, da so izdelki in cene, ki se nahajajo na JYSK.si enaki tistim, ki se nahajajo v JYSK-ovih trgovinah. Izjema je le nekaj izdelkov, ki jih je mogoče kupiti le v trgovinah, medtem ko so nekateri izdelki na voljo le na JYSK.si - v tem primeru bo to jasno navedeno na izdelku. Za vsa vprašanja glede nakupa na JYSK.si prosimo pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00).
Vsi izdelki, ki se nahajajo na naši spletni strani so odvisni od razpoložljivosti zalog. Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. 
Pridržujemo si pravico da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primeru, da naročenega izdelka ni več na zalogi. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali.
Potrudili smo se, da izdelke čim bolj natančno opišemo in prikažemo. Kljub temu se lahko zgodi, da izdelki odstopajo od svojega opisa. Za vsa vprašanja ali dodatne informacije prosimo pišite oddelku Pomoč kupcem prek kontaktnega obrazca.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine JYSK.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


14. Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kdaj je napaka stvarna:
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Rok in način za uveljavljanje stvarne napake:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi po odpravi napake.
Potrošnikovi zahtevki v primeru stvarne napake:
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti navedenih v prejsnjih odstavkih.
Te pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dne, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca."

PRIJAVA NA E-NOVICE

Visa Mastercard