Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

9. Reklamacije

Če Vaš izdelek prispe poškodovan ali okvarjen

Če je katerikoli izdelek poškodovan ali okvarjen, prosimo pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00).

Kot kupec imate 2 meseca časa za reklamacijo manjkajočih delov ali paketov. Priporočamo Vam, da po prejemu Vaših izdelkov, pregledate celotno pošiljko.

Kako zamenjati ali nadomestiti izdelek

Če je izdelek manjši, ga odnesite v najbližjo JYSK-ovo trgovino in se o zamenjavi dogovorite z našimi zaposlenimi ali pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00). Če je izdelek večji, prosimo pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12.

Če je izdelek ob prodaji okvarjen, imate pravico do zamenjave za novega; druga možnost je, da poskusimo izdelek popraviti. Vaša reklamacija mora biti prijavljena v razumnem časovnem obdobju po odkritju napake.

Izdelek mora biti vrnjen v eno od JYSK-ovih trgovin ali poslan na enega od naslovov, ki jih bo oddelek za Pomoč kupcem navedel, skupaj z računom ali kopijo računa in opisom reklamacije.

Če se odločite za vrnitev izdelka, se lahko z oddelkom za Pomoč kupcem dogovorite za dostavo. Lahko jim pišete prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00).

Pri vračilu boste Vi odgovorni za plačilo stroškov dostave/poštnine. Vendar, če je Vaša reklamacija oddana pravočasno, izdelek pa je resnično okvarjen, Vam bomo dodatno povrnili vse stroške dostave ali poštnine.

Če želite, da Vam vrednost kupljenih izdelkov vrnemo, lahko to naredite v eni od JYSK-ovih trgovin. Druga možnost je, da Vam znesek nakupa vrnemo na kartico, s katero ste nakup plačali.

Pritožbo lahko pošljete tudi preko ODR platforme Evropske komisije. To je zelo pomembno, če ste prebivalec države članice EU izven Slovenije. Vašo pritožbo lahko vložite tukaj.
Pri vložitvi pritožbe je pomembno, da navedete naš e-naslov: pomockupcem@jysk.com

 

E-novice

Visa Mastercard