Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna
Jedilna miza in pisalna miza v dnevni sobo

Kako organizirati delovni prostor za delo od doma

Datum:

Kategorija: Pisarna

Tags: delo na daljavo, nasveti za organizacijo delo od doma, delovni kotiček, delovni prostor, organizacija doma, škatle in košare

V zadnjem letu se je naše delovno okolje zelo spremenilo, saj so virtualni sestanki postala nova realnost in norma. Večina od nas dela na daljavo bolj kot kdaj koli prej in naše kuhinje, jedilnice ter dnevne sobe so postale naša nova pisarna.

Tukaj preberite, kako lahko preprosto ločite delovni prostor od svojega bivalnega prostora, tako da ste lahko profesionalni, ko se posvetite delu, in se sprostite, ko ne delate.

1. Jasno ločite med delovnim in bivalnim prostorom 

Ločeno sobo za domačo pisarno si ne moremo privoščiti vsi, zato je pomembno, da jasno določimo mejo med delom in prostim časom. To pomeni, da računalnik pospravite ob koncu delovnega dne. Ne pustite ga ležati na jedilni mizi, ampak ga odstranite iz vašega vida. To vam bo pomagalo, da se vaš um sprosti. Če računalnika ne boste imeli pred očmi, vas ne bo pritegnilo k delu zvečer, ko bi se morali sprostiti.  

To lahko naredite tako, da imate škatlo ali košaro, kamor boste vsak popoldan postavili vse svoje delovne stvari. Morda vam bo vzelo pet minut časa za pospravljanje, vendar se vam bo vaš um dolgoročno zahvalil. 

Pletene košare in zelena vaza

2. Organizirajte svoj delovni prostor enkrat na dan

Se vam sliši preveč zamudno? Pa ni nujno. Čist in organiziran delovni prostor bo namreč povečal vašo produktivnost, zato vam bo pomagal biti tudi učinkovitejši pri delu. Začnite ali končajte svoj delovnik z 10-minutnim pospravljanjem. Odstranite lončke za kavo, uredite papirje, obrišite mizo in počistite nered.  

To vam bo pomagalo pri večji delovni učinkovitosti in se boste lažje osredotočili na svoje naloge. Škatle in košare so kot nalašč za organizacijo vašega delovnega prostora. 

3. Tudi pri delu od doma bodite profesionalni

Postali smo strokovnjaki na spletnih sestankih, vendar so pri tem pomembne nekatere zahteve glede stanja vašega doma. Na virtualnih sestankih povabite svoje sodelavce v vaš dom, zato je dobro razmisliti, ali ste vi in ​​vaš dom urejeni. 

Pred virtualnim sestankom je dobro vklopiti kamero in videti, kaj je prikazano v kadru. Prepričajte se, da je primeren za delo in da vas ne moti - torej brez umazanega perila in odprtih omar v ozadju. Če vam zmanjka časa za to, uporabite virtualno ozadje, s čimer boste osredotočeni na vas in skrijete morebitni nered. 

Ti trije koraki bodo prispevali k delovnemu okolju, ki vam bo pomagalo, da se boste med delovnikom osredotočili le na delo in se sprostili v prostem času. Mogoče niso najboljši nasveti, vendar delujejo.

Če imate doma prostor za pisalno mizo in pisarniški stol, potem preberite naš vodič: Izbira pisalne mize za delo od doma.

Ali imate kakšne nasvete, kako urediti delovni prostor doma? Sporočite nam tako, da pustite komentar spodaj.