Pravila in pogoji

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI IN DOSTAVA

Naslednji pogoji prodaje in dostave veljajo za vse nakupe na JYSK.si in za dostavo na celotnem območju Slovenije. Vsi sporazumi o nakupu na JYSK.si bodo v slovenskem jeziku. V času nakupa na JYSK.si mora biti kupec polnoleten.

JYSK Trgovina d.o.o., Tovarniška 10a, 8250 Brežice. Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod številko 1/02640/00; Matična številka: 2305160000. Družba je zavezana za plačilo DDV (št. 5171555, DU Ljubljana).

Splošno

Vsi izdelki so odvisni od razpoložljivosti zalog. Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Če iz katerega koli razloga ne moremo pridobiti izdelka, si pridržujemo pravico do odstopa od izvedbe naročila. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali.

Potrudili smo se, da izdelke čim bolj natančno opišemo in prikažemo. Kljub temu se lahko zgodi, da izdelki odstopajo od svojega opisa. Za vsa vprašanja ali dodatne informacije se prosimo obrnite Službi za pomoč kupcem na +386 1 8888 912 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 ali preko e-naslova pomockupcem@jysk.com.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine JYSK.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Zadnjič osveženo: 2023-05-23

1. CENA IZDELKA

Cena posameznega izdelka je navedena na pregledu izdelkov, na strani, kjer se izdelek nahaja ter v nakupovalni košarici.

  • Cena posameznega izdelka je enaka tisti v trgovini ali na JYSK.si
  • Cena posameznega izdelka vključuje davek na dodano vrednost (DDV)
  • Cena posameznega izdelka ne vključuje stroškov dostave, saj so stroški dostave odvisni od mesta dostave in velikosti izdelka. Več o dostavi tukaj
  • Dostopnost in cena JYSK-ovih izdelkov sta predmet sprememb v primeru razprodaje zalog, v primeru napak v tisku ali napak v ceni. To velja tako za ponudbe v tiskovinah (v oglaševalskih prilogah, letakih) ali katerikoli informacijah, ki jih najdete na spletni strani JYSK.si. V primeru napake v ceni, bomo napako popravili v najkrajšem možnem času.
  • Vse cene so veljavne in se redno posodabljajo.
  • Za vsak izdelek velja tista cena, ki je vidna v času nakupa
  • Jamstvo cene: več pod rubriko Jamstvo cene 

Če smo naredili napako in izpostavili nižjo ceno izdelka, nismo dolžni dostaviti tega izdelka po navedeni napačni ceni, če Vas obvestimo preden pošljemo izdelek. V takšnem primeru si pridržujemo pravico preklicati Vaše naročilo. V primeru preklica naročila, Vam bomo povrnili polni znesek nakupa vključno s stroški dostave v skladu z našimi Pravili vračil in zamenjave.
 

Jamstvo cene

Zelo nam je pomembno, da se pred, med in po vašem nakupu počutite varno. Ravno zato vam nudimo Jamstvo cene za naše izdelke.  

Če ste v JYSK-u kupili izdelek in ga po nižji ceni našli (v JYSK-u ali v drugi trgovini) v roku 30 dni po vašem nakupu, vam bomo razliko v ceni nadomestili. Jamstvo cene lahko uveljavite za cene izdelkov iz vseh slovenskih fizičnih trgovin kot tudi slovenskih spletnih trgovin.

Pogoji za uveljavljanje Jamstva cene so naslednji: 

  • JYSK povrne razliko v ceni za identične izdelke. Poglejte "Izjeme" v spodnjem tekstu.
  • Jamstvo cene morate uveljaviti v 30 dneh od nakupa.
  • Cena, s katero jo primerjate, mora biti mora biti veljavna v času uveljavljanja zahteve za Jamstvo cene.
  • Priložiti morate originalni račun nakupa izdelka iz JYSK-a.
  • Priložiti morate dokaz trgovine, ki nudi nižjo ceno od JYSK-ove cene, npr. akcijski letak, spletno povezavo na izdelke in podobno.

Izjeme za Jamstvo cene:

  • Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki niso identični. Izdelek mora biti enakega modela in imeti enake tehnične specifikacije, kar vključuje enako/ega blagovno znamko/proizvajalca, enako barvo, enake dimenzije, enake dodatke, enako velikost, enako sestavo - zato te izdelke imenujemo identični.
  • Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki gredo iz prodaje,  ponudbe izdelkov v sklopu otvoritev ali prenove trgovin, razstavne izdelke, posebna naročila ali na izdelke v sezonskem znižanju.
  • Jamstvo cene se ne nanaša na storitve dostave, posebne pogoje dostave, niti ne na stroške dostave. 
  • Jamstvo cene velja le za fizične osebe in se ne nanaša na pravne osebe.

Za uveljavljanje Jamstva cene se obrnite na Službo za pomoč kupcem ali obiščite eno od naših fizičnih trgovin.

2. PLAČILO

Kreditna kartica

V nakupovalni košarici v spletni trgovini boste videli skupni znesek nakupa, vključno z DDV in stroški dostave. To je skupni znesek, ki ga je potrebno plačati.

Izdelke kupljene na JYSK.si lahko plačate z naslednjimi plačilnimi karticami:

  • MasterCard,
  • Maestro,
  • Visa
  • Preko spletne strani žal nakup na obroke ni možen.

V vseh JYSK-ovih trgovinah lahko plačate s plačilnimi in kreditnimi karticami. Pri nakupu na obroke nudimo možnost odloženega plačila:

  • Z NLB Plačilnimi karticami z odloženim plačilom (Karanta, Visa, MasterCard) lahko pri nas kupujte na 2 do 12 obrokov brez obresti in dodatnih stroškov. Pri tem mora biti najmanjši znesek obroka 60 €.
  • S karticami Diners Cluba na do 12 obrokov brez obresti, pri tem mora biti najmanjši znesek obroka 15 €.

Pri plačilu s kreditno kartico ste zaščiteni pred krajo brez odgovornosti. Če je bila Vaša kreditna kartica zlorabljena, lahko zahtevate od izdajatelja kartice povračilo zneska na Vašo plačilno kartico.

Vaše plačilo je končano z uporabo varnih in šifriranih povezav, kar zagotavlja da do Vaših podatkov o plačilu ne morejo dostopati nepooblaščene tretje osebe. Vaše plačilo bo potekalo varno preko plačilnega sistema WebPay, Monri Payments d.o.o. Vsi podatki povezani s transakcijo gredo preko SSL-ja (Secure Socket Layer) in preko šifriranega kanala. Zagotavljamo Vam, da na naš strežnik ne bomo shranjevali nobenih zaupnih informacij. Poleg tega JYSK nima dostopa do teh zaupnih podatkov v vsakem trenutku.

Naprošeni boste za posredovanje naslednjih informacij:

Številka kartice (16 številk natisnjenih na sprednji strani Vaše kartice)

Datum veljavnosti kartice (natisnjen na sprednji strani kartice)

Varnostna koda (trimestna varnostna koda na zadnji strani kartice, natisnjena pod magnetnim trakom na desni strani)
 

Plačilo ob dostavi

Možnost "Plačilo ob dostavi" velja le za manjša naročila (GLS) v višini do 2000 EUR. "Plačilo ob dostavi" je možno opraviti z gotovino ali s plačilno kartico. V primeru plačila s plačilno kartico, se kupcu zaračuna dodatna pristojbina v višini 1,43%, ki pokriva bančno provizijo. Plačevanje s karticami je možno le pri dostavni službi GLS.

Za naročila, ki se dostavijo kot Dostava velikih izdelkov (dostavna služba Gebruder Weiss), ni omejitve zneska dostave naročila. Plačilo je možno izključno z gotovino.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

3. POTRDILO NAROČILA

Ko oddate naročilo, boste prejeli e-sporočilo s potrdilo o naročilu. Potrdilo o naročilu vsebuje naslednje informacije:

  • Številka naročila
  • Naslov dostave
  • Način plačila
  • Datum dostave
  • Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave
  • Podatki-kontakt JYSK-ove Službe za pomoč kupcem
  • Informacije o Vaši pravici vračil in zamenjave ter o pravici o zaščiti potrošnikov.

Vaše naročilo je le ponudba za nakup pri nas. Prosimo upoštevajte, da ta e-pošta s potrditvijo naročila ne pomeni, da je JYSK SLOVENIJA končno sprejela Vaše naročilo.

Od trenutka, ko Vam po e-pošti pošljemo obvestilo, da je bil izdelek poslan, bo sklenjena pogodba o nakupu naročenih izdelkov z Vaše strani in prodaji z naše strani.

Po sklenitvi pogodbe, Vašega naročila ne morete več spreminjati (kljub temu lahko, v skladu z našo politiko Pravila vračil in zamenjave, naročilo prekličete).

Do sklenitve pogodbe lahko kadarkoli zavrnemo dostavo naročenih izdelkov. Če to storimo, plačilo pa je bilo že opravljeno, Vam bomo v skladu z našo politiko vračil in zamenjave, v celoti vrnili plačani znesek za ta izdelek.
Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Pridržujemo si pravico da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primeru, da naročenega izdelka ni več na zalogi. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali.

V interesu vseh naših kupcev, lahko pri nakupu nekaterih izdelkov postavimo količinsko omejitev. V primeru, da želite kupiti večjo količino izdelkov, ki imajo to omejitev, boste prejeli obvestilo, da zmanjšajte število izdelkov, ki jih želite kupiti.
Če želite, da Vam ponovno pošljemo potrditev naročila, prosimo pišite Službi za pomoč kupcem na pomockupcem@jysk.com ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 9:00 do 17:00).

4. RAČUN

Ko bo naročilo odposlano iz centralnega skladišča v tujini, boste na e-naslov prejeli račun z naslednjimi informacijami:

  • Številka naročila
  • Naslov dostave
  • Način plačila
  • Datum dostave
  • Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave
  • Podatki-kontakt JYSK-ove Službe za pomoč kupcem
  • Informacije o Vaši pravici vračil in zamenjave ter o pravici o zaščiti potrošnikov.

Poleg so lahko priložena tudi navodila za sestavljanje izdelka. Če ima Vaš izdelek jamstvo, bo to vidno na računu, ki velja tudi kod dokazilo jamstva.

5. DOSTAVA

Nudimo različne možnosti dostav in prevzema izdelkov:

1. SPLETNA REZERVACIJA S PREVZEMOM V JYSK TRGOVINI – BREZPLAČNO

Click & Collect (Klikni in prevzemi) je na voljo za vse izdelke, ki so na voljo v naših JYSK trgovinah. Če izberete storitev Click & Collect, vam bom izbrana trgovina v roku 30 minut od zaključene spletne rezevracije poslala SMS sporočilo, da je vaša rezervacija pripravljena na prevzem. Rezervirane izdelke je potrebno prevzeti v delovnem času trgovine na dan prejetega SMS sporočila ali najkasneje v naslednjih 2 delovnih dnevih od prejetja sporočila. Svojo rezervacijo plačate ob prevzemu v JYSK trgovini.

Več o storitvi Click in Collect 

2. SPLETNI NAKUP Z DOSTAVO V JYSK TRGOVINO – BREZPLAČNO

Dostava v trgovino vam nudi možnost, da naročite večje število izdelkov, kot jih je na voljo v fizičnih trgovinah. Ti izdelki so pakirani v našem centralnem skladišču na Madžarskem in nato dostavljeni v trgovino, zato je predviden čas dostave od 5 do 10 delovnih dni, predno boste lahko prevzeli svoje naročilo v trgovini JYSK. To vrsto dostave v trgovino lahko izberete le, če je vaše spletno naročilo v vrednosti 70 EUR ali več. Svoje naročilo plačate v spletni trgovini.

Več o storitvi Dostava v trgovino

3. SPLETNI NAKUP Z DOSTAVO NA NASLOV PO VAŠI IZBIRI – ZARAČUNAJO SE STROŠKI DOSTAVE

JYSK Slovenija lahko izdelke dostavi samo tistim kupcem, ki se nahajajo na naslovih znotraj Republike Slovenije.
Razlikujemo med dvema vrstama dostave:

- Paketno dostavo izdelkov (manjši izdelki). Manjši izdelki so npr. prešite odeje, brisače in posteljnina.
- Dostavo izdelkov na dom (veliki izdelki). Veliki izdelki so npr. ležišča, postelje in pohištvo. Dostava večjih izdelkov: do 10 delovnih dni.

JYSK.si bo določil vrsto dostave glede na izdelke, ki jih naročite.

Najnižja cena dostave v JYSK-u je 2,99 EUR, cena dostave pa je odvisna od količine in velikosti izbranih izdelkov. Znesek dostave lahko kadar koli preverite v nakupovalni košarici, ki vsebuje izdelke in naslov za dostavo v naši spletni trgovini.
V primeru težav z dostavo je možno, da bo Vaše naročilo dostavljeno v dveh ali več dostavah. Vse dodatne stroške v tem primeru krije JYSK Slovenija.

Svetujemo Vam, da vnesete mobilno številko pri izdelavi naročila, da Vas JYSK Slovenija ali dostavna služba lahko obvestita o dostavi, s klicem ali SMS sporočilom. Z vašo osebno številko bomo razpolagali zgolj in le za potrebe izvedbe naročila.

Preverite ali do podatki na računu pravilni. (ime in priimek/ime podjetja in DŠ, naslov in dogovorjen datum dostave)

Do zamud pri dostavi lahko pride v zimskem času, zaradi vremenskih razmer.

Vi ste odgovorni za odlaganje embalaže.

PAKETNA DOSTAVA IZDELKOV (MANJŠI IZDELKI KOT NPR. PREŠITE ODEJE, BRISAČE IN POSTELJNINA)

Paketna dostava je izvedena standardno do vhodnih vrat naslova, ki ste ga navedli za dostavo.

Dostava manjših izdelkov je od 4 do 7 delovnih dni od dneva oddanega naročila.

Dan pred dostavo boste prejeli e-pošto, ki Vas bo obvestila o dostavi paketa prihodnji dan. Na dan dostave boste zjutraj, prek e-pošte, prejeli obvestilo o 3-urnem časovnem oknu za prevzem dostave.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

Plačilo je možno opraviti z gotovino ali s plačilno kartico. V primeru plačila s plačilno kartico, se kupcu zaračuna dodatna pristojbina v višini 1,43%, ki pokriva bančno provizijo.

Kupec lahko spremlja in sledi pošiljko na naslednji povezavi https://gls-group.eu/SI/en/parcel-tracking?match=. Naročilo lahko spremljate z vpisom številke paketa. Ostali podatki pri naročilu, vključno z Vašimi osebnimi podatki, niso vidni nepooblaščenim osebam.

DOSTAVA NA DOM (VELIKI IZDELKI KOT NPR. LEŽIŠČA, POSTELJE IN POHIŠTVO)

Dostavna služba se s kupcem dogovori za datum dostave, ko izdelki prispejo v njihovo skladišče. Dan pred dostavo Vas bodo poklicali, voznik pa Vas tudi pokliče približno 1 uro pred samo dostavo. Dostava velikih paketov je narejena v roku od 5 do 10 delovnih dni.

JYSK v okviru dostave na dom velikih izdelkov, občasno nudi akcijske ponudbe brezplačne dostave, če opravite nakup nad določenim zneskom. Znesek, ki predstavlja prag za brezplačno dostavo, se spreminja in je odvisen od vsakokratne akcijske ponudbe.

Brezplačna dostava kljub morebitni akcijski ponudbi ni možna v terminih, ki so obravnavani kot nadstandardni. To so termini med 8. in 12. uro in med 16. in 18. uro. Če želite, da vam izbrani artikel dostavimo v času nadstandardnega termina, imate pri nakupu možnost izbrati doplačilo za dostavo v tem terminu, ki se obračuna v nakupovalni košarici pred zaključkom nakupa. Znesek plačila za dostavo v nadstandardnem terminu se spreminja in je odvisen od vsakokratne akcije ter količine in velikosti izbranih artiklov.

Dostavna služba bo dostavila izdelke na naslov, ki ste ga navedli za dostavo. Dostava poteka do najbližjega možnega iztovarnega mesta (odvisno od zmogljivosti pristopa dostavnega vozila). 

Do zamud pri dostavi lahko pride v zimskem času, zaradi vremenskih razmer.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 2,00 EUR.

Plačilo po prevzemu je možno izključno z gotovino. Dostavna služba ne sprejema plačilne/kreditne kartice.

Pomembno: Če poskuša dostavna služba neuspešno izvesti dostavo na Vaš naslov (npr. na naslovu, ki ste ga navedli, ni nihče prisoten za prevzem pošiljke), bo dostavna služba stopila v stik z Vami. Takrat se boste lahko dogovorili za naknadno dostavo Vašega naročila.

OBVESTILO V ZVEZI Z DOSTAVO

Od trenutka, ko naredite naročilo do same dostave, lahko pričakujete naslednja obvestila:

  • Ko je naročilo odposlano iz našega skladišča na Madžarskem, boste prejeli SMS sporočilo in e-sporočilo s potrdilom pošiljanja Vašega naročila ter račun.
  • Dan pred dostavo Vam bo dostavna služba poslala SMS sporočilo ali Vas pokličejo, da se dogovorite o času dostave.
  • Obvestili Vas bomo o možnih spremembah dostave. 

PREVZEM VAŠEGA NAROČILA 

Pri prevzemu naročila prosimo:

  • Preverite ali se število škatel/paketov ujema s številom škatel/paketov, ki so navedeni v naročilu
  • Preglejte vse škatle in morebitne vidne poškodbe

Če je številko škatel/paketov nižje od pričakovanih, povejte vozniku, da ste opazili pomanjkljivost. Vsa odstopanja, ne glede na to, kako majhna so, morate takoj sporočiti Službi za pomoč kupcem. 

Pomembno: kot kupec imate dva  (2) meseca časa za reklamacijo manjkajočih delov ali paketov. Priporočamo Vam, da po prejemu Vaših izdelkov, pregledate celotno pošiljko. 

POŠKODOVANI PAKETI/IZDELKI 

Če so škatle/paketi poškodovani, priporočamo da:

  • Zavrnete prejem pošiljke in podpišete nalog voznika »Zavrnjeno zaradi poškodb«
  • Sprejmete naročilo, podpišete nalog voznika »Poškodovano« na dostavnem dokumentu in obvestite Službo za pomoč kupcem.

Na ta način lahko ugotovimo razloge za škodo in preprečiti podobne incidente v prihodnosti.

V vsakem primeru Vas prosimo, da se obrnete na Službo za pomoč kupcem na +386 1 8888 912 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 ali preko e-pošte pomockupcem@jysk.com za prijavo in ureditev problema.

6. PRAVILA VRAČIL IN ZAMENJAVE

Pri JYSK-u je enostavno vrniti ali zamenjati izdelek, če si premislite. 

Za neuporabljene izdelke, ki so vrnjeni z dokazilom o nakupu, nudimo celotno vračilo brez časovnih omejitev. To velja za izdelke, kupljene v trgovinah in na spletu. 

Prosimo upoštevajte: 

  • Če nimate potrdila o nakupu, vam nudimo zamenjavo za drug izdelek. 
  • Ponujamo znižano vrednost vračila odkupnine v primeru, da vrnjeni izdelek ni v prvotnem stanju.  
  • Izdelki izdelani po naročilu, ki ne temeljijo na standardni ponudbi in se ne pojavljajo v naši spletni trgovini ter so bili izdelani po vaših lastnih željah, imajo praviloma znižano vrednost vračila odkupnine. 
  • Dodatne storitve, kot je vnos izdelkov, ne bodo vrnjene, če so bili izdelki pri vračanju iznešeni iz vaših prostorov. 

Stanje vrnjenih izdelkov 

  • Če vrnete izdelek, ki je poškodovan ali uporabljen na način, ki znatno zmanjša vrednost, si pridržujemo pravico zmanjšati ali zavrniti vračilo. 
  • Ko vračate izdelek, se prepričajte, da je skrbno zapakiran, po možnosti v originalno embalažo. V tem primeru lahko izdelek ponovno prodamo in osrečimo drugega kupca. Shranite potrdilo prevoznika, če ga dobite, in po možnosti tudi sledilno številko. Če izdelek ni zapakiran v originalno embalažo, ima JYSK pravico zmanjšati odkupnino. 
  • Ponujamo 100-dnevno poskusno dobo za GOLD vzmetnice. Preberite več o GOLD vzmetnicah. 100-dnevno preizkusna doba ne velja za GOLD nadvložke. 

Stroški dostave 

  • Če izdelek vrnete v trgovino JYSK ali kako drugače sami poskrbite za vračilo, vam bomo povrnili začetne stroške dostave. 
  • Če želite, da JYSK poskrbi za povratni prevoz, vam ne bomo povrnili začetnih stroškov dostave, saj bo znesek pokril naše stroške vračila izdelka. 
  • Če vrnete naročilo v trgovino, ki ga na dom dostavi lokalni trgovinski prevoznik, ne bomo povrnili začetnih stroškov dostave. 
  • Če ne vrnete celotnega naročila, ampak le del naročila, vam ne bomo povrnili začetnih stroškov dostave. 

Vračilo 

Vračilo bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu obvestila o preklicu. JYSK lahko zadrži vračilo, dokler ne prejmemo vrnjenega izdelka ali dokler ne predložite dokumentacije, da ste izdelek vrnili. Če nimate dokazila o nakupu, bo vrednost vračila enaka znesku, ki je enak najnižji ceni izdelka v zadnjih 30 dneh. 

Preklic naročila pred prejemom 

Če želite preklicati svoje naročilo na JYSK.si, preden ga prejmete, se je potrebno za preklic naročila obrniti na našo Službo za pomoč kupcem in navesti številko naročila, da uredite preklic. Če niste sprejeli dostave vašega naročila, vam vračila naročila ne bomo dodatno zaračunali. 

Kako narediti vračilo 

Naša pravila vračil veljajo za izdelke, kupljene v trgovinah in na spletu.  

Vaš izdelek najhitreje in najlažje vrnete v trgovino JYSK. Če izdelek vrnete v trgovino, takoj prejmete povračilo, vključno s stroški dostave. Tako zagotovimo boljše stanje izdelka, da ga lahko ponovno prodamo drugemu zadovoljnemu kupcu. 

Za stroške dostave se lahko dogovorimo tudi za vračilo spletnega naročila. Prosimo, preberite več o tem, kako vam lahko JYSK pomaga urediti vračilo, v naših pogostih vprašanjih o tem, kako narediti vračilo. Lahko pa uporabite tudi naš spletni obrazec za preklic/odstop

Poglejte Pravila vračil za B2B kupce.

7. REKLAMACIJE

Ponujamo Vam 2-letno garancijsko obdobje za vse izdelke z začetkom od dneva prevzema izdelka.  

  • Ali je Vaš izdelek poškodovan?
  • Manjkajo deli v Vašem naročilu?
  • Ali je bilo naročilo poškodovano pri prevozu?
  • Obstaja kakšen drug problem v zvezi s kakovostjo izdelka? 

- obrnite se na katero koli JYSK trgovino in s seboj vzemite račun kot dokaz nakupa.

Prav tako se lahko obrnete na Službo za pomoč kupcem na pomockupcem@jysk.com in priložite sliko, na kateri je razvidna poškodba. Prosimo navedite številko naročila ( ali trgovino, če ste tam kupili izdelek), da lahko hitreje uredimo reklamacijo.

Pomembno je, da reklamacijo vložite čim prej od trenutka, ko ugotovite škodo.

Če JYSK odobri reklamacijo, bomo pokrili vse stroške v zvezi s prvotnim naročilom ali Vam ponudili nadomestni izdelek.

Pritožbo lahko pošljete tudi preko ODR platforme Evropske komisije. To je zelo pomembno, če ste prebivalec države članice EU izven Slovenije. Vašo pritožbo lahko vložite tukaj.
Pri vložitvi pritožbe je pomembno, da navedete naš e-naslov: pomockupcem@jysk.com.

8. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Pomembno nam je, da se pri nakupovanju na JYSK.si počutite varno. JYSK je odgovoren za vse podatke in je v skladu z Evropsko zakonodajo o varstvu osebnih podatkov (General Data Protection Regulation - GDPR).

Osebni podatki, ki jih zbiramo, se shranjujejo s strani podjetja JYSK trgovina d.o.o; Tovarniška cesta 10 A, 8250 Brežice (JYSK SI), Slovenija, ID št. za DDV: SI22451625, ki upravlja in odgovarja za vse zbirne podatke. Vaši osebni podatki se bodo hranili v podjetju JYSK na Danskem. Do podatkov bodo lahko dostopale zgolj za to pooblaščene osebe JYSK skupin iz vsega sveta.

Kadarkoli lahko:

  • vložite pritožbo na obdelavo vaših osebnih podatkov pod nadzorom pooblaščene državne institucije (pooblaščena oseba za Republiko Slovenijo je Informacijski pooblaščenec)
  • zahtevate dostop in popravek ali izbris osebnih podatkov
  • omejite obdelavo osebnih podatkov ali nasprotujete obdelavi osebnih podatkov
  • ugovarjate obdelavi osebnih podatkov.

S strani Službe za pomoč kupcem v Sloveniji lahko tudi dobite več informacij o osebnih podatkih, ki jih JYSK hrani in obdeluje.

Pomembno je, da ste seznanjeni, da varstvo osebnih podatkov, kakor je trenutno v veljavi v državah zunaj Evropske unije, ni v skladu z varstvom osebnih podatkov v državah Evropske unije. Prenos podatkov med državami JYSK skupin temelji na pogodbi o prenosu podatkov ali na drugih pravnih osnovah.

V JYSK-u smo zavezani k upoštevanju vseh pravili in zakonov. Če ste se izrecno strinjali s spodaj navedenimi storitvami, si pridržujemo pravico, da vam pošljemo dopolnitve Pravil in pogojev uporabe, ne glede na to, ali ste za takšno posredovanje novih Pravil in pogojev uporabe podali dovoljenje (JYSK SI je zavezan k posredovanju in seznanitvi vseh obstoječih in drugih naročnikov s spremenjenimi pogoji glede varstva osebnih podatkov). Ne bomo vam pošiljali kakršnihkoli drugih informacij, razen v kolikor boste za to podali izrecno pisno soglasje.

Zbiranje in obdelava osebnih podatkov

JYSK SI vaše osebne podatke zbira in obdeluje:

  • ko obiščete in nakupujete na JYSK.si;
  • prek telefona ali ob obisku naših trgovin;
  • ko izpolnite ankete, sodelujete v nagradnih igrah ali v ciljnem marketingu;
  • ko kontaktirate našo službo za kupce v trgovinah, na spletu ali preko telefona;
  • ob kreiranju uporabniškega računa na JYSK.si;
  • za namen pošiljanja e–novic 
  • ko napišete in oddate oceno naših izdelkov

KATERE PODATKE ZBIRA JYSK SLOVENIJA?

Za namene spletnega nakupa in zadovoljstva kupcev, ciljnega spletnega marketinga, izboljšav naših izdelkov in storitev, za administrativne in poslovne namene JYSK d.o.o., ID: SI22451625, lahko zbira in obdeluje vaše naslednje osebne podatke:

  • Ime in priimek fizične osebe in firmo ali davčno številko podjetja
  • Naslov
  • telefonsko številko
  • E-naslov
  • IP-naslov, s katerega opravljate nakup
  • izbrano trgovino za prevzem/dostavo izdelka
  • Naziv podjetja

Vsi podatki so zaupne narave. Obdelava osebnih podatkov v JYSK-u temelji na naslednjih pravnih podlagah:

  • Za potrebe izvajanja pogodbe, katere stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki (npr. nakup na JYSK.si)
  • obdelava podatkov je potrebna za skladnosti s pravnimi obveznostmi, katerim je podvržen JYSK (npr.  Skladnost z računovodskimi zakoni)
  • obdelava je potrebna za zakonite interese JYSK-a (npr. Za interne poslovne procese,  kot je izboljšanje delovanja spletne strani ali izboljšanja naših storitev in izdelkov ter odkrivanje goljufij)
  • vašem soglasju (e-novice, registracija računa na spletni strani)

Vaš e-naslov uporabljamo za izdelavo Vaših naročil in po potrebi za ankete. Če želite prejemati naše e-novice, Vas bomo prosili za soglasje.

Vaše telefonske številke ne uporabljamo z namenom telefonske prodaje. Po telefonu vas pokličemo le v primeru, ko obstaja problem z Vašim naročilom ali kadar želite informacije o Vaši dostavi.

Vaši osebni podatki se lahko uporabijo v primeru policijske preiskave, saj policiji poročamo o kakršnikoli goljufiji glede plačil. Dostop do vašega računa in drugih osebnih podatkov odobravamo, če ocenjujemo, da je to potrebno za spoštovanje veljavnih zakonov in preprečevanje kraje in goljufij, kot so transakcije s kreditnimi karticami. Kakršenkoli dostop, ki ga odobrimo v zvezi s tem, ima podlago v veljavnih predpisih.

JYSK Slovenija relevantnim dostavnim službam posreduje le tiste osebne podatke, ki se nanašajo na dostavo, to so: ime, priimek, naslov, telefonska številka. JYSK Slovenija ne prenaša, ne prodaja osebne podatke in ne omogoča pristopa oziroma dostopa do osebnih podatkov kupcev nepooblaščenim osebam, vključno z drugimi podjetji, s katerimi sodeluje.

Vaše osebne podatke bomo hranili le toliko časa, kolikor bo potrebno za namene opisane v tej politiki zasebnosti. Obdobja hrambe podatkov so odvisna od njihove vrste in razloga,  zaradi katerega bomo zbirali podatke. Neprestano pregledujemo obdobja hrambe, pri čemer upoštevamo naše razloge za obdelavo vaših podatkov in pravno podlago za to.

Plačilo na JYSK.si

Ko kupujete na JYSK.si, je plačilo izvedeno z uporabo varnih in šifriranih povezav, kar zagotavlja, da do Vaših podatkov o plačilu ne morejo dostopati nepooblaščene tretje osebe. Preberite več o plačilu.

Nakupovanje v trgovinah JYSK

V trgovinah uporabljamo video nadzor za zagotavljanje varnosti naših zaposlenih, za preprečitev kaznivih dejanj in za zagotavljanje dokazov pri policijskih preiskavah v primeru kriminalnih dejanj. Videoposnetki so shranjenih v varnih okoljih in z omejenih dostopom varnostnega osebja.

PIŠKOTKI

Uporabnikom želimo ponuditi prijazno stran, ki bo vsebovala vse potrebne informacije, zato uporabljamo tehnologijo, ki omogoča zbiranje, obdelavo in razvrščaje podatkov o uporabi na spletni strani. Informacije zbiramo z uporabo piškotkov. Za obdelavo teh podatkov, pa je tudi potrebno vaše soglasje, v kolikor ob ogledu spletne strani soglasja ne podate, vaših podatkov ne bomo zbirali in obdelovali.

Piškotek je majhna datoteka z informacijami, ki so shranjene na Vašem računalniku. Na tak način si Vas spletna stran zapomni in Vas prepozna ob naslednjem obisku. Piškotki omogočajo JYSK-u, da s pomočjo statistike spremlja, kako Vi in ostali obiskovalci uporabljate spletno stran.

Uporabljamo piškotke različnih partnerjev, ki nam pomagajo analizirati, kaj gledajo in počnejo obiskovalci na naši spletni strani. Poglejte si podrobnejše informacije glede ponudnikov, poteku in namenu posameznih piškotkov: tu

Soglasje za sprejem piškotkov lahko spremenite kadarkoli. To lahko spremenite tu.

Piškotke lahko kadarkoli zbrišete. Navodila najdete tu. Vaše nastavitve piškotkov bodo avtomatsko zbrisane v roku 12 mesecev.

Zavedati pa se morate dejstva, da v primeru, da boste Vaš pregledovalnik nastavili tako, da ne bo sprejemal piškotkov, nekaterih delov na spletni strani ne boste mogli uporabljati.

Del podatkov, ki jih zabeleži JYSK, lahko postane javen, vendar samo v anonimni obliki, npr. v obliki podatka o številu uporabnikov spletne strani. Informacije o naših kupcih so pomemben del našega poslovanja in jih ne prodajamo ali izmenjujemo tretjim ossebma brez vašega izrecnega soglasja.

9. KO SE PRIJAVITE NA NAŠE E-NOVICE

Z namenom pošiljanja e-novic, JYSK d.o.o., ID: SI22451625, bomo zbirali in obdelovali vaše naslednje osebne podatke:

  • e-naslov
  • Ime in priimek
  • naslov (neobvezno)
  • Datum rojstva (neobvezno)
  • Spol (neobvezno)

Prijava na prejemanje naših e- novic predstavlja vašo privolitev, da se strinjate z zbiranjem in obdelavo osebnih podatkov za namen prejemanja e- novic. 

Vaše podatke shranjujemo v bazi podatkov na varnem strežniku. Dostop do Vaših podatkov je na voljo samo spletnemu skrbniku JYSK in zunanjemu partnerju. Zagotavljamo vam, da ne bomo razkrili ali predajali Vašega e-poštnega naslova drugim podjetjem.

E-novice pošiljamo le tistim, ki so se nanj prijavili. Uporabljamo dvojno potrjevanje, ti. double opt-in, na način, da drugi ne morejo vnesti Vašega e-naslova in Vas na ta način prijaviti na e-novice. Če ste prejeli e-novice JYSK brez da ste se predhodno nanje prijavili, je možno, da Vam je bilo sporočilo posredovano s strani tretje osebe – za slednje JYSK ne odgovarja.

Ko se prijavite na e-novice, lahko pričakujete tedensko 1-4 elektronsko sporočilo oziroma e-novice preko e-pošte.

Kadarkoli se lahko odjavite s prejemanja e-novic prek linka na dnu e-novic ali lahko kontaktirate službo za kupce. Če v roku treh mesecev ne pokažete zanimanja za naše e-novice, si pridržujemo pravico, da vam prenehamo pošiljati e-novice zaradi vaše neaktivnosti. Na novo se lahko zopet prijavite kadarkoli.

E-novice vsebujejo najnovejše ponudbe, novosti, tedenske letake in kataloge, kot tudi informacije o trenutnih posebnih akcijah o JYSK-ovem asortimentu. Poleg navedenega s prijavo na e-novice dovoljujete, da na vaš e-naslov prejemate tudi informacije o servisnih storitvah, kot tudi obvestila o ostalih izdelkih v košarici v spletni trgovini JYSK.si, e-sporočila po opravljenem spletnem nakupu na JYSK.si in e-sporočila o izdelkih iz JYSK-a, o katerih se zanimate.

Prijavo na e-novice lahko prekličete kadarkoli. Lahko se enostavno odjavite preko povezave na e-novicah. Tudi v tem primeru lahko zahtevate popravo netočnih osebnih podatkov, lahko zahtevate izbris osebnih podatkov ter omejite obdelavo.

JYSK bo hranil vaše podatke, dokler ne zahtevate izbrisa posameznih podatkov (zahtevo morate skladno z zakonom nasloviti v pisni obliki na pristojno osebo, to je Službo za pomoč kupcem v Sloveniji).

Dovoljenje oziroma soglasje, ki ste ga podali, je pravna osnova za obdelavo vaših osebnih podatkov.

10. Obvestilo o zasebnosti za kandidate za delo

Kdo je upravljavec, odgovoren za obdelavo podatkov in na koga se obrniti?

Upravljavec in kontakt za zasebnost sta na voljo v razdelku 8 teh določil in pogojev. Prav tako se lahko kadar koli obrnete na zaposlovalca, navedenega v korespondenci z nami.

Katere osebne podatke obdelujemo, ko se prijavite za zaposlitev?

Ko se prijavite pri nas, vaše podatke shranimo v naš spletni sistem za upravljanje kandidatov SmartRecruiters. Kategorije osebnih podatkov, ki se obdelujejo, vključujejo:

  • vaše identifikacijske in kontaktne podatke, vključno s povezavami do profilov družbenih medijev, ki jih navedete,
  • dokumente, ki ste nam jih posredovali, kot so življenjepis, potrdila, reference za delo, vaši odgovori na selekcijska vprašanja,
  • zgodovino vaše elektronske komunikacije z nami, interne povratne informacije o vaši prijavi,
  • ocene in video intervjuje, ki ste jih opravili,
  • status vaše prijave.

Ko obiščete karierne strani na JYSK spletnem mestu, ustvarimo poročila o vzorcih uporabe (spletno mesto, s katerega prihajate, strani, ki jih obiščete, čas, porabljen na našem spletnem mestu, informacije o uporabljeni končni napravi itd.).

Za kakšne namene in na kakšni pravni podlagi uporabljamo vaše podatke?

Obdelava podatkov omogoča izvedbo postopka prijave na delovno mesto kot korak pred sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi. Primarna pravna podlaga je  tč. b) 1. odst. 6. člena GDPR. Če ste zaposleni, bomo vašo prijavo shranili za namene razvoja osebja.

Druga pravna podlaga je vaše soglasje, kot ga ureja tč. a) 1. odst. 6. člena GDPR. Če ste se odločili potrditi naše zahteve in ste sprejeli vabilo, uporabljamo vašo številko mobilnega telefona za komunikacijo z vami prek SMS-a ali prek WhatsApp aplikacije, če ne odgovorite na e-pošto. V posameznih primerih vašo prijavo shranimo v nabor talentov z vašim soglasjem. Analiza uporabe naših kariernih strani temelji na privolitvi v piškotke kategorije »Statistika«.

Naš notranji nadzor temelji na zakonitem interesu za optimizacijo našega zaposlovanja,  tč. f) 1. odst. 6. člena GDPR.

Kdo ima dostop do vaših podatkov?

Vaši podatki bodo na voljo odgovornim zaposlovalcem in vodjem, ki so odgovorni za izbor osebja v ustreznem oddelku. Ta skupina ljudi lahko pripada različnim podjetjem znotraj skupine Lars Larsen, odvisno od delovnega mesta.

Znotraj skupine JYSK Denmark zagotavlja podporo in nadzorne funkcije za naloge zaposlovanja in ima lahko dostop do vaših podatkov v potrebnem obsegu. Poleg tega uporabljamo ponudnike storitev, kot je SmartRecruiters. Vsi ponudniki storitev so se zavezali k ohranjanju zaupnosti in spoštovanju zakonskih zahtev.

Podatki se obdelujejo v podatkovnih centrih v EU. Prenos podatkov v tretje države (države zunaj Evropskega gospodarskega prostora) poteka v okviru naših ocen s prediktivnim indeksom glede gostovanja in tehnične podpore v ZDA, ki temelji na ustreznih zaščitnih ukrepih v obliki standardnih pogodbenih klavzul EU.

Kako dolgo bodo osebni podatki shranjeni?

Vaše podatke izbrišemo 6 mesecev po koncu postopka prijave. Če ste zaposleni, shranjujemo prijavne dokumente – razen video intervjujev – za čas trajanja zaposlitve.

Preklic soglasja

Svojo privolitev za prejemanje sporočil SMS lahko kadar koli prekličete tako, da pošljete SMS s ključno besedo »Stop« ali za prejemanje sporočil WhatsApp tako, da v nastavitvah aplikacije telefona aktivirate možnost »Blokiraj poslovanje« (upoštevajte, da izključitev ne bo delovala s funkcijo »Blokiraj« v aplikaciji).

Vaše pravice do varstva podatkov

Imate pravico zahtevati dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo na vas, ter popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave, kot tudi pravico do prenosljivosti podatkov (členi od 15 do 20 GDPR). Za uveljavljanje teh pravic se obrnite na zaposlovalca, navedenega v korespondenci z nami.

Imate pravico, da kadar koli ugovarjate obdelavi podatkov, ki temelji na zakonitem interesu. V kolikor to storite bomo prenehali z obdelavo vaših podatkov, razen če bomo lahko dokazali prepričljive legitimne razloge za nadaljnjo obdelavo.

Prav tako imate pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu za varstvo podatkov (nadzorni organ na sedežu upravljavca ali na vašem sedežu).

11. SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

Napaka je stvarna:​

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;​

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Rok in način za uveljavljanje stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi po odpravi napake.

Potrošnikovi zahtevki v primeru stvarne napake:

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:​

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali​
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali​
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti navedenih v prejšnjih odstavkih.

Te pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dne, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pritožbe in spori 

JYSK spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. JYSK se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. 
V primeru težav se kupec s podajalcem JYSK lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 1 888 89 12  ali po elektronski pošti na pomockupcem@JYSK.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova pomockupcem@JYSK.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. JYSK se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si JYSK prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov 

Skladno z zakonskimi normativi JYSK ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

JYSK, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

12. "Business to Business'' pravila in pogoji prodaje

Ta del se nanaša na posebna pravila in pogoje prodaje za naše poslovne kupce, ki uporabljajo izdelke za komercialno uporabo.

GARANCIJA

Vedeti morate, da vsi izdelki niso namenjeni in narejeni za komercialno uporabo, zato lahko pričakujete večjo obrabo izdelkov v primerjavi z zasebno uporabo izdelkov. Če se izdelki uporabljajo za komercialne namene, potem njihov nakup ne pokriva naša garancija.  Če potrebujete podrobnejša navodila in informacije o izdelkih, ki se lahko uporabljajo za komercialno uporabo, potem se obrnite na našo službo za pomoč kupcem.

PRAVILO DO VRAČILA IZDELKA

Pravilo vračila izdelka je nično za komercialno uporabo izdelkov. Zato je nemogoče odstopiti od nakupa izdelkov za komercialno uporabo. To velja takoj, ko kupujete kot podjetje ali pod ''Business to Business'' pogoji.

ODGOVORNOST

Podjetje JYSK ni v nobenem primeru odgovorno za izgubo dobička, izgubo poslovanja ali druge posredne izgube (izrecno izpostavljamo, da se predmetna določba nanaša na pogodbe sklenjene s pravnimi osebami, ne s potrošniki).

13. OPIS KORAKOV, KI VODIJO DO SKLENITVE POGODBE

»Za sklenitev pogodbe / oddaje naročila je potrebno izvesti sledeče postopke, ki opisujejo tudi tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila.

Pri odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb KUPI (V KOŠARICO).

Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb NA BLAGAJNO , kjer se zaključi nakup v treh korakih:

1/3 - Košarica

V košarici potrošnik zbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posamičnih izdelkov ali briše izdelke v celoti, po lastni želji.

Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja nakupe ali trgovino zapusti brez zaključenega nakupa.

V košarici potrošnik izbere želeno dostavo izdelkov:

- z izborom lokacije - države - dostave (Slovenija)

- glede na izbrano državo se odprejo možni načini dostave (npr. za Slovenijo je dostava: GLS ali BONA)

V košarici potrošnik izbere način plačila (plačilo po povzetju, plačilo s kreditno kartico, plačilo po predračunu).

Po zaključenih izborih potrošnik nadaljuje na naslednji korak s klikom na gumb.

2/3 - Podatki

Na strani podatki je potrebno vpisati osebne podatke za nakup in dostavo, po želji oddati sporočilo / opombo k naročilu, po potrebi je možna vrnitev v Košarico in spremeniti nakup.

S potrditvijo izbora, da se potrošnik strinja s plačilom in splošnimi pogoji, in klikom na gumb "Potrdi in zaključi nakup" je naročilo oddano.

3/3 Naročilo oddano

Potrošniku se odpre okno s Povzetkom naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Hkrati se enak povzetek posreduje na potrošnikov e-naslov, ki je bil vpisan v koraku "PODATKI".

Če potrošnik sporočila ne bi prejel v nekaj urah to sporoči na telefon + 386 1 888 89 12 ali na email pomockupcem@JYSK.com.

Potrošnik se lahko vrne na osnovno stran JYSK ali zapusti spletno stran.«

14. HRANJENJE POGODBE

»Podjetje bo besedilo pogodbe shranilo in bo potrošniku dostopna skladno z določbo 2. alineje 2. odstavka 7. člena ZEPT.«

Ko oddate naročilo, boste prejeli e-sporočilo s potrdilo o naročilu. Potrdilo o naročilu vsebuje naslednje informacije:

  • Številka naročila
  • Naslov dostave
  • Način plačila
  • Datum dostave
  • Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave
  • Podatki-kontakt JYSK-ove Službe za pomoč kupcem
  • Informacije o Vaši pravici vračil in zamenjave ter o pravici o zaščiti potrošnikov.

Vaše naročilo je le ponudba za nakup pri nas. Prosimo upoštevajte, da ta e-pošta s potrditvijo naročila ne pomeni, da je JYSK SLOVENIJA končno sprejela Vaše naročilo.

Od trenutka, ko Vam po e-pošti pošljemo obvestilo, da je bil izdelek poslan, bo sklenjena pogodba o nakupu naročenih izdelkov z Vaše strani in prodaji z naše strani.

Po sklenitvi pogodbe, Vašega naročila ne morete več spreminjati (kljub temu lahko, v skladu z našo politiko Pravila vračil in zamenjave, naročilo prekličete).

Do sklenitve pogodbe lahko kadarkoli zavrnemo dostavo naročenih izdelkov. Če to storimo, plačilo pa je bilo že opravljeno, Vam bomo v skladu z našo politiko vračil in zamenjave, v celoti vrnili plačani znesek za ta izdelek.

Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Pridržujemo si pravico da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primeru, da naročenega izdelka ni več na zalogi. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali oziroma vam bomo že prejeto nakazilo vrnili v najkrajšem možnem času.

V interesu vseh naših kupcev, lahko pri nakupu nekaterih izdelkov postavimo količinsko omejitev. V primeru, da želite kupiti večjo količino izdelkov, ki imajo to omejitev, boste prejeli obvestilo, da zmanjšajte število izdelkov, ki jih želite kupiti.


Če želite, da Vam ponovno pošljemo potrditev naročila, prosimo pišite Službi za pomoč kupcem na pomockupcem@JYSK.com ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 9:00 do 17:00).