Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Pravila in pogoji

Splošni prodajni pogoji in dostava

Naslednji pogoji prodaje in dostave veljajo za vse nakupe na JYSK.si in za dostavo na celotnem območju Slovenije. Vsi sporazumi o nakupu na JYSK.si bodo v slovenskem jeziku. V času nakupa na JYSK.si mora biti kupec polnoleten.

JYSK Trgovina d.o.o., Tovarniška 10a, 8250 Brežice. Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod številko 1/02640/00. Družba je zavezana za plačilo DDV (št. 5171555, DU Ljubljana).

Splošno

Vsi izdelki so odvisni od razpoložljivosti zalog. Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Če iz katerega koli razloga ne moremo pridobiti izdelka, si pridržujemo pravico do odstopa od izvedbe naročila. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali.

Potrudili smo se, da izdelke čim bolj natančno opišemo in prikažemo. Kljub temu se lahko zgodi, da izdelki odstopajo od svojega opisa. Za vsa vprašanja ali dodatne informacije se prosimo obrnite Službi za pomoč kupcem na +386 1 8888 912 od ponedeljka do petka od 08:00 do 16:00 ali preko e-naslova pomockupcem@jysk.com.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine JYSK.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Zadnjič osveženo: 2018-06-18

1. CENA IZDELKA

Cena posameznega izdelka je navedena na pregledu izdelkov, na strani, kjer se izdelek nahaja ter v nakupovalni košarici.

  • Cena posameznega izdelka je enaka tisti v trgovini ali na JYSK.si

  • Cena posameznega izdelka vključuje davek na dodano vrednost (DDV)

  • Cena posameznega izdelka ne vključuje stroškov dostave, saj so stroški dostave odvisni od mesta dostave in velikosti izdelka. Več o dostavi tukaj

  • Dostopnost in cena JYSK-ovih izdelkov sta predmet sprememb v primeru razprodaje zalog, v primeru napak v tisku ali napak v ceni. To velja tako za ponudbe v tiskovinah (v oglaševalskih prilogah, letakih) ali katerikoli informacijah, ki jih najdete na spletni strani JYSK.si. V primeru napake v ceni, bomo napako popravili v najkrajšem možnem času.

  • Vse cene so veljavne in se redno posodabljajo.

  • Za vsak izdelek velja tista cena, ki je vidna v času nakupa

  • Jamstvo cene: več pod rubriko Jamstvo cene 

Če smo naredili napako in izpostavili nižjo ceno izdelka, nismo dolžni dostaviti tega izdelka po navedeni napačni ceni, če Vas obvestimo preden pošljemo izdelek. V takšnem primeru si pridržujemo pravico preklicati Vaše naročilo. V primeru preklica naročila, Vam bomo povrnili polni znesek nakupa vključno s stroški dostave v skladu z našimi Pravili vračil in zamenjave.

JAMSTVO CENE

Če ste kupili določen izdelek in kasneje opazili, da ima ta isti izdelek v naših trgovinah ali na spletni strani nižjo ceno, Vam bomo razliko v ceni nadomestili. Enostavno se oglasite v JYSK trgovini ali pokličite Službo za pomoč kupcem in povrnili Vam bomo razliko v ceni. Jamstvo cene velja 30 dni od datuma nakupa in vse kar morate storiti je pokazati račun nakupa tega izdelka iz trgovine ali obvestiti našo Službo za pomoč kupcem o številki spletnega naročila.  Pogoji za pridobitev jamstva cene so naslednji:

  • Potrebno ga je uresničiti v 30 dneh od nakupa izdelka
  • Ob priložitvi originalnega računa.

Jamstvo cene se ne nanaša na:

  • vrtno pohištvo med sezonskim znižanjem vrtnih izdelkov i božično ponudbo
  • izdelki, ki gredo iz prodaje in razstavni izdelki
  • v primeru otvoritve ali prenove trgovine
2. PLAČILO

Kreditna kartica

V nakupovalni košarici v spletni trgovini boste videli skupni znesek nakupa, vključno z DDV in stroški dostave. To je skupni znesek, ki ga je potrebno plačati.

Izdelke kupljene na JYSK.si lahko plačate z naslednjimi plačilnimi karticami:

• MasterCard,

• Maestro,

• Visa,

• Visa Electron,

• American Express,

• Diners Club

Pri plačilu s kreditno kartico ste zaščiteni pred krajo brez odgovornosti. Če je bila Vaša kreditna kartica zlorabljena, lahko zahtevate od izdajatelja kartice povračilo zneska na Vašo plačilno kartico.

Vaše plačilo je končano z uporabo varnih in šifriranih povezav, kar zagotavlja da do Vaših podatkov o plačilu ne morejo dostopati nepooblaščene tretje osebe. Vaše plačilo bo potekalo varno preko plačilnega sistema WebPay, Monri Payments d.o.o. Vsi podatki povezani s transakcijo gredo preko SSL-ja (Secure Socket Layer) in preko šifriranega kanala. Zagotavljamo Vam, da na naš strežnik ne bomo shranjevali nobenih zaupnih informacij. Poleg tega JYSK nima dostopa do teh zaupnih podatkov v vsakem trenutku.

Naprošeni boste za posredovanje naslednjih informacij:

Številka kartice (16 številk natisnjenih na sprednji strani Vaše kartice)

Datum veljavnosti kartice (natisnjen na sprednji strani kartice)

Varnostna koda (trimestna varnostna koda na zadnji strani kartice, natisnjena pod magnetnim trakom na desni strani)

Plačilo ob dostavi

Možnost "Plačilo ob dostavi" velja le za manjša naročila (GLS) v višini do 2000 EUR. "Plačilo ob dostavi" je možno opraviti z gotovino ali s plačilno kartico. V primeru plačila s plačilno kartico, se kupcu zaračuna dodatna pristojbina v višini 1,43%, ki pokriva bančno provizijo. Plačevanje s karticami je možno le pri dostavni službi GLS.

Za naročila, ki se dostavijo kot Dostava velikih izdelkov (dostavna služba BONA J), ni omejitve zneska dostave naročila. Plačilo je možno izključno z gotovino.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

3. POTRDILO NAROČILA

Ko oddate naročilo, boste prejeli e-sporočilo s potrdilo o naročilu. Potrdilo o naročilu vsebuje naslednje informacije:

• Številka naročila

• Naslov dostave

• Način plačila

• Datum dostave

• Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave

• Podatki-kontakt JYSK-ove Službe za pomoč kupcem

• Informacije o Vaši pravici vračil in zamenjave ter o pravici o zaščiti potrošnikov.

Vaše naročilo je le ponudba za nakup pri nas. Prosimo upoštevajte, da ta e-pošta s potrditvijo naročila ne pomeni, da je JYSK SLOVENIJA končno sprejela Vaše naročilo.

Od trenutka, ko Vam po e-pošti pošljemo obvestilo, da je bil izdelek poslan, bo sklenjena pogodba o nakupu naročenih izdelkov z Vaše strani in prodaji z naše strani.

Po sklenitvi pogodbe, Vašega naročila ne morete več spreminjati (kljub temu lahko, v skladu z našo politiko Pravila vračil in zamenjave, naročilo prekličete).

Do sklenitve pogodbe lahko kadarkoli zavrnemo dostavo naročenih izdelkov. Če to storimo, plačilo pa je bilo že opravljeno, Vam bomo v skladu z našo politiko vračil in zamenjave, v celoti vrnili plačani znesek za ta izdelek.
Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Pridržujemo si pravico da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primeru, da naročenega izdelka ni več na zalogi. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali.

V interesu vseh naših kupcev, lahko pri nakupu nekaterih izdelkov postavimo količinsko omejitev. V primeru, da želite kupiti večjo količino izdelkov, ki imajo to omejitev, boste prejeli obvestilo, da zmanjšajte število izdelkov, ki jih želite kupiti.
Če želite, da Vam ponovno pošljemo potrditev naročila, prosimo pišite Službi za pomoč kupcem na pomockupcem@jysk.com ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00).

4. RAČUN

Ko bo naročilo odposlano iz centralnega skladišča v tujini, boste na e-naslov prejeli račun z naslednjimi informacijami:

• Številka naročila

• Naslov dostave

• Način plačila

• Datum dostave

• Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave

• Podatki-kontakt JYSK-ove Službe za pomoč kupcem

• Informacije o Vaši pravici vračil in zamenjave ter o pravici o zaščiti potrošnikov.

Poleg so lahko priložena tudi navodila za sestavljanje izdelka. Če ima Vaš izdelek jamstvo, bo to vidno na računu, ki velja tudi kod dokazilo jamstva.

5. DOSTAVA

Nudimo različne možnosti dostav:

1. Prevzem v kateri koli JYSK trgovini v Sloveniji- brez stroškov dostave

Da se izognete stroškom dostave, nakup in prevzem izdelkov v naši trgovini lahko izvedete na 2 načina:

Storitev Click & Collect (Klikni in prevzemi) je na možna za vse izdelke, ki so na voljo v naših trgovinah. Če izberete storitev Click & Collect (Klikni in prevzemi), boste v roku 1 ure prejeli SMS sporočilo od trgovine (med odpiralnim časom trgovine), da so rezervirani izdelki pripravljeni za prevzem. Rezervacijo je potrebno prevzeti v delovnem času trgovine na dan prejetega SMS sporočila ali naslednji delovni dan. Svojo rezervacijo plačate ob prevzemu v JYSK trgovini.

Click & Collect

2. Dostava na naslov po Vaši izbiri – zaračunajo se stroški dostave

JYSK Slovenija lahko izdelke dostavi samo tistim kupcem, ki se nahajajo na naslovih znotraj Republike Slovenije.
Razlikujemo med dvema vrstama dostave:

- Paketno dostavo izdelkov (manjši izdelki). Manjši izdelki so npr. prešite odeje, brisače in posteljnina.
- Dostavo izdelkov na dom (veliki izdelki). Veliki izdelki so npr. ležišča, postelje in pohištvo. Dostava večjih izdelkov: 4-9 delovnih dni.

JYSK.si bo določil vrsto dostave glede na izdelke, ki jih naročite.

Najnižja cena dostave v JYSK-u je 2,85 EUR, cena dostave pa je odvisna od količine in velikosti izbranih izdelkov. Znesek dostave lahko kadar koli preverite v nakupovalni košarici, ki vsebuje izdelke in naslov za dostavo v naši spletni trgovini.
V primeru težav z dostavo je možno, da bo Vaše naročilo dostavljeno v dveh ali več dostavah. Vse dodatne stroške v tem primeru krije JYSK Slovenija.

Svetujemo Vam, da vnesete mobilno številko pri izdelavi naročila, da Vas JYSK Slovenija ali dostavna služba lahko obvestita o dostavi, s klicem ali SMS sporočilom. Z vašo osebno številko bomo razpolagali zgolj in le za potrebe izvedbe naročila.

Preverite ali do podatki na računu pravilni. (ime in priimek/ime podjetja in DŠ, naslov in dogovorjen datum dostave)

Do zamud pri dostavi lahko pride v zimskem času, zaradi vremenskih razmer.

Vi ste odgovorni za odlaganje embalaže.

PAKETNA DOSTAVA IZDELKOV (MANJŠI IZDELKI KOT NPR. PREŠITE ODEJE, BRISAČE IN POSTELJNINA)

Paketna dostava je izvedena standardno do vhodnih vrat naslova, ki ste ga navedli za dostavo.

Dostava manjših izdelkov je od 3 do 8 delovnih dni od dneva oddanega naročila.

Dan pred dostavo boste prejeli e-pošto, ki Vas bo obvestila o dostavi paketa prihodnji dan. Na dan dostave boste zjutraj, prek e-pošte, prejeli obvestilo o 3-urnem časovnem oknu za prevzem dostave.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

Plačilo je možno opraviti z gotovino ali s plačilno kartico. V primeru plačila s plačilno kartico, se kupcu zaračuna dodatna pristojbina v višini 1,43%, ki pokriva bančno provizijo.

Kupec lahko spremlja in sledi pošiljko na naslednji povezavi https://gls-group.eu/SI/en/parcel-tracking?match=. Naročilo lahko spremljate z vpisom številke paketa. Ostali podatki pri naročilu, vključno z Vašimi osebnimi podatki, niso vidni nepooblaščenim osebam.

DOSTAVA NA DOM (VELIKI IZDELKI KOT NPR. LEŽIŠČA, POSTELJE IN POHIŠTVO)

Dostavna služba se s kupcem dogovori za datum dostave, ko izdelki prispejo v njihovo skladišče. Dan pred dostavo Vas bodo poklicali, voznik pa Vas tudi pokliče približno 1 uro pred samo dostavo.

Dostavna služba bo dostavila izdelke na naslov, ki ste ga navedli za dostavo. Dostava poteka do najbližjega možnega iztovarnega mesta (odvisno od zmogljivosti pristopa dostavnega vozila). 

Do zamud pri dostavi lahko pride v zimskem času, zaradi vremenskih razmer.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

Plačilo po prevzemu je možno izključno z gotovino. Dostavna služba ne sprejema plačilne/kreditne kartice.

Pomembno: Če poskuša dostavna služba neuspešno izvesti dostavo na Vaš naslov (npr. na naslovu, ki ste ga navedli, ni nihče prisoten za prevzem pošiljke), bo dostavna služba stopila v stik z Vami. Takrat se boste lahko dogovorili za naknadno dostavo Vašega naročila.

OBVESTILO V ZVEZI Z DOSTAVO

Od trenutka, ko naredite naročilo do same dostave, lahko pričakujete naslednja obvestila:

  • Ko je naročilo odposlano iz našega skladišča na Poljskem, boste prejeli SMS sporočilo in e-sporočilo s potrdilom pošiljanja Vašega naročila ter račun.

  • Dan pred dostavo Vam bo dostavna služba poslala SMS sporočilo ali Vas pokličejo, da se dogovorite o času dostave.

  • Obvestili Vas bomo o možnih spremembah dostave. 

PREVZEM VAŠEGA NAROČILA 

Pri prevzemu naročila prosimo:

  • Preverite ali se število škatel/paketov ujema s številom škatel/paketov, ki so navedeni v naročilu

  • Preglejte vse škatle in morebitne vidne poškodbe

Če je številko škatel/paketov nižje od pričakovanih, povejte vozniku, da ste opazili pomanjkljivost. Vsa odstopanja, ne glede na to, kako majhna so, morate takoj sporočiti Službi za pomoč kupcem. 

Pomembno: kot kupec imate dva  (2) meseca časa za reklamacijo manjkajočih delov ali paketov. Priporočamo Vam, da po prejemu Vaših izdelkov, pregledate celotno pošiljko. 

POŠKODOVANI PAKETI/IZDELKI 

Če so škatle/paketi poškodovani, priporočamo da:

  • Zavrnete prejem pošiljke in podpišete nalog voznika »Zavrnjeno zaradi poškodb«

  • Sprejmete naročilo, podpišete nalog voznika »Poškodovano« na dostavnem dokumentu in obvestite Službo za pomoč kupcem.

Na ta način lahko ugotovimo razloge za škodo in preprečiti podobne incidente v prihodnosti.

V vsakem primeru Vas prosimo, da se obrnete na Službo za pomoč kupcem na +386 1 8888 912 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ali preko e-pošte pomockupcem@jysk.com za prijavo in ureditev problema.

6. PRAVILA VRAČIL IN ZAMENJAVE

Vrnite kupljeni izdelek, kadar koli želite.

V kolikor se premislite, lahko v JYSK-u enostavno vrnete ali zamenjate izdelek.

Povrnili Vam bomo celotno kupnino za izdelke, ki jih vrnete z računom, brez časovne omejitve. To velja za izdelke kupljene v trgovinah, kot tudi tiste kupljene v spletni trgovini.

• Če nimate računa, Vam nudimo možnost zamenjave za drugi izdelek.

• Če vrnete izdelek, ki je poškodovan ali rabljen do tolikšne mere, da je njegova vrednost bistveno zmanjšana, si pridržujemo pravico do zmanjšanja zneska vračila kupnine.

• Izdelki, narejeni po meri, kot so na primer ležišča, imajo v primeru vračila splošno gledano manjšo vrednost.

• Nadomestili bomo tudi začetne stroške prevoza. Pri vračilu izdelka, strošek prevoza krije kupec.

• Poleg tega, ne pozabite na 100-dnevno poskusno dobo naše najboljše GOLD vzmetnice. Več o GOLD vzmetnicah.

Več o tem kako vrniti izdelke kupljene v trgovini ali na JYSK.si.

PREKLIC NAROČILA PRED DOSTAVO

Če želite preklicati spletno naročilo JYSK.si preden ga prevzamete, pokličite Službo za pomoč kupcem na +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00). Za preklic naročila morate navesti svojo številko naročila. Če je znesek naročila že plačan s plačilno kartico, se s Službo za pomoč kupcem dogovorite za vračilo kupnine. Če Vaše naročilo ni dostavljeno, Vas ne bomo bremenili za vračilo naročenih izdelkov.

OBRAZEC ZA PREKLIC NAROČILA


TRGOVEC

JYSK Trgovina d.o.o. 
Tovarniška 10a, 8250 Brežice 
pomockupcem@JYSK.com
+386 1 888 89 12 

7. REKLAMACIJE

Ponujamo Vam 1-letno garancijsko obdobje za vse izdelke z začetkom od dneva prevzema izdelka.  

  • Ali je Vaš izdelek poškodovan?

  • Manjkajo deli v Vašem naročilu?

  • Ali je bilo naročilo poškodovano pri prevozu?

  • Obstaja kakšen drug problem v zvezi s kakovostjo izdelka? 

- obrnite se na katero koli JYSK trgovino in s seboj vzemite račun kot dokaz nakupa.

Prav tako se lahko obrnete na Službo za pomoč kupcem na pomockupcem@jysk.com in priložite sliko, na kateri je razvidna poškodba. Prosimo navedite številko naročila ( ali trgovino, če ste tam kupili izdelek), da lahko hitreje uredimo reklamacijo.

Pomembno je, da reklamacijo vložite čim prej od trenutka, ko ugotovite škodo.

Če JYSK odobri reklamacijo, bomo pokrili vse stroške v zvezi s prvotnim naročilom ali Vam ponudili nadomestni izdelek.

Pritožbo lahko pošljete tudi preko ODR platforme Evropske komisije. To je zelo pomembno, če ste prebivalec države članice EU izven Slovenije. Vašo pritožbo lahko vložite tukaj.
Pri vložitvi pritožbe je pomembno, da navedete naš e-naslov: pomockupcem@jysk.com.

8. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Pomembno nam je, da se pri nakupovanju na JYSK.si počutite varno. JYSK Slovenija vaše osebne podatke zbira in obdeluje le v tistih primerih, v katerih obstoji podlaga za zbiranje in obdelovanje, in sicer v primerih, ko imamo vašo veljavno privolitev za zbiranje in obdelavo osebnih podatkov, kadar je to potrebno za izvajanje pogodbe, v kolikor je obdelava potrebna za izpolnitev zakonske obveznost in, ko je obdelava potrebna zaradi zakonitih interesov za katere si prizadevamo.

Podjetje JYSK trgovina d.o.o; Tovarniška cesta 10 A, 8250 Brežice (JYSK SI); Slovenija; ID št. za DDV: SI22451625 upravlja z JYSK.si in odgovarja za vse zbirne podatke. Podjetje JYSK SI ščiti Vašo zasebnost v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo varovanje osebnih podatkov (Zakon o varstvu osebnih podatkov in Splošna uredba o varstvu podatkov). JYSK SI ne hrani avtomatsko osebnih podatkov, razen če je to zahtevano v veljavnih predpisih (Zakon o varstvu osebnih podatkov, Slovenski računovodski standardi, Zakon o računovodstvu, Zakon o davčnem postopku in Zakon o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju).

Ko oddate naročilo na JYSK.si, ko se vpišete v bazo na prejemanje e-novic ali ko kreirate svoj uporabniški profil in pri tem potrdite, da se strinjate z obdelavo vaših osebnih podatkov, se bodo vaši osebni podatki hranili v podjetju JYSK na Danskem. Do podatkov bodo lahko dostopale zgolj za to pooblaščene osebe JYSK skupin iz vsega sveta. Vaši osebni podatki se bodo obdelovali zgolj na podlagi zakona ali podaje vašega osebnega, izrecnega dovoljenja, na pregleden način, za zakonite namene, v omejenem obsegu, najkrajši potrebni čas, v obliki kot jo boste zahtevali sami ter na način, ki zagotavlja ustrezno varnost osebnih podatkov, vključno z zaščito pred nedovoljeno ali nezakonito obdelavo, nenamerno izgubo, uničenjem, poškodbo ali izgubo razpoložljivosti, z ustreznimi tehničnimi in organizacijskimi ukrepi.

JYSK vaše osebne podatke zbira in obdeluje za naslednje namene:

- Za namen spletnega nakupa na JYSK.si ter dostave kupljenega blaga na vaš naslov;

- Za namen pošiljanja e – novic;

- Za namen kreiranja uporabniškega računa na JYSK.si;

- Za namen ciljnega marketinga;

- Za namen plačila s plačilnimi karticami.

Kadarkoli lahko:

• vložite pritožbo na obdelavo vaših osebnih podatkov pod nadzorom pooblaščene državne institucije (pooblaščena oseba za Republiko Slovenijo je Informacijski pooblaščenec)

• zahtevate dostop in popravek ali izbris osebnih podatkov

• omejite obdelavo osebnih podatkov ali nasprotujete obdelavi osebnih podatkov

• zahtevate prenos osebnih podatkov, v primerih ko je to smiselno glede na naravo opravljenega posla (na primer v kolikor želite, da se vaši osebni podatki, vezani na opravljen nakup, prenesejo k drugemu upravljalcu osebnih podatkov)

• ugovarjate obdelavi osebnih podatkov.

Pomembno je, da ste seznanjeni, da varstvo osebnih podatkov, kakor je trenutno v veljavi v državah zunaj Evropske unije, ni v skladu z varstvom osebnih podatkov v državah Evropske unije. Prenos podatkov med državami JYSK skupin temelji na pogodbi o prenosu podatkov ali na drugih pravnih osnovah. Pravico imate zahtevati kopijo pogodbe o prenosu podatkov med JYSK-om in državami JYSK skupin in to tako, da kontaktirate našo Službo za pomoč kupcem v Sloveniji.

S strani Službe za pomoč kupcem v Sloveniji lahko tudi dobite več informacij o osebnih podatkih, ki jih JYSK hrani in obdeluje. Prav tako imate pravico dati pritožbo/ugovor glede obdelave vaših podatkov, zahtevati, da se vaši osebni podatki korigirajo ali kadarkoli preklicati dovoljenje za obdelavo vaših osebnih podatkov. Če želite preklicati dovoljenje za obdelavo osebnih podatkov ali korigirati podatke, se obrnite na našo Službo za pomoč kupcem v Sloveniji in se sklicujte na ta določila splošnih pogojev. Če imate kakršnekoli pritožbe glede obdelave osebnih podatkov v JYSK-u, lahko kontaktirate Informacijskega pooblaščenca.

Pravico imate zahtevati kopijo vaših osebnih podatkov v strukturirani obliki, ki se najpogosteje uporablja v strojno čitljivem formatu. Te podatke vam na zahtevo posreduje Služba za pomoč kupcem v Sloveniji, ki je dosegljiva na naslednji telefonski številki 00386 1 8888 912 oziroma na elektronskem naslovu pomockupcem@jysk.com.

Če ste se izrecno strinjali s spodaj navedenimi storitvami, si pridržujemo pravico, da vam pošljemo dopolnitve Pravil in pogojev uporabe, ne glede na to, ali ste za takšno posredovanje novih Pravil in pogojev uporabe podali dovoljenje (JYSK SI je zavezan k posredovanju in seznanitvi vseh obstoječih in drugih naročnikov s spremenjenimi pogoji glede varstva osebnih podatkov). Ne bomo vam pošiljali kakršnihkoli drugih informacij, razen v kolikor boste za to podali izrecno pisno soglasje.

KO KUPUJETE NA JYSK.SI

Plačilo

Ko kupujete na JYSK.si, je plačilo končano z uporabo varnih in šifriranih povezav, kar zagotavlja, da do Vaših podatkov o plačilu ne morejo dostopati nepooblaščene tretje osebe.

Katere podatke zbira JYSK Slovenija v zvezi s nakupom?

Za namene spletnega nakupa, JYSK d.o.o., ID: SI22451625, zbira in obdeluje vaše naslednje osebne podatke:

• Ime in priimek fizične osebe in firmo ter DŠ podjetja

• Naslov

• telefonsko številko

• E-naslov

• IP-naslov s katerega opravljate nakup.

Vsi podatki so zaupne narave in se bodo uporabljali v namen spletnega nakupa in izboljšanja storitev.

Vaši osebni podatki se bodo shranili v podjetju JYSK na Danskem. Do podatkov bodo lahko dostopale zgolj za to pooblaščene osebe JYSK skupin iz vsega sveta in to le tako, da bodo prejele zgolj tiste podatke, ki jih za opravo posameznega dejanja potrebujejo. Podatki so shranjeni na varen način pri naših ponudnikih storitev.

Zgoraj naštete podatke bomo uporabljali izključno za kreiranje in obdelavo Vaših naročil in pri ponujanju pomoči, v kolikor boste imeli vprašanja.

Vaš e-naslov uporabljamo za izdelavo Vaših naročil in po potrebi za ankete. Če želite prejemati naše e-novice, Vas bomo prosili za soglasje.

JYSK Slovenija vas obvešča, da lahko kadarkoli prekličete izjavo za zbiranje in obdelavo vaših osebnih podatkov. Prav tako pa tudi v tem primeru lahko zahtevate popravo vaših osebnih podatkov, izbris ali omejitev obdelave zbranih osebnih podatkov.

Ne uporabljamo Vaše telefonske številke z namenom telefonske prodaje. Po telefonu vas pokličemo le v primeru, ko obstaja problem z Vašim naročilom ali kadar želite informacije o Vaši dostavi.

JYSK Slovenija relevantnim dostavnim službam posreduje le tiste osebne podatke, ki se nanašajo na dostavo, to so: ime, priimek, naslov, telefonska številka. JYSK Slovenija ne prenaša, ne prodaja osebne podatke in ne omogoča pristopa oziroma dostopa do osebnih podatkov kupcev nepooblaščenim osebam, vključno z drugimi podjetji, s katerimi sodeluje.

Osebni podatki bodo dostavni službi posredovani le za namen dostave naročenega blaga; dostavna služba bo posredovane podatke uničila takoj, ko se bo izpolnil pogoj za katerega so ji bili osebni podatki dani, in sicer ko bo dostavila naročeno blago. JYSK bo vodil evidenco posredovanja osebnih podatkov. Strinjanje s posredovanjem osebnih podatkov, bo potrošnik oziroma kupec izrazil s podpisom izjave oziroma ob registraciji profila na spletni strani.

Vaši osebni podatki se lahko uporabijo v primeru policijske preiskave, saj policiji poročamo o kakršnikoli goljufiji glede plačil. Dostop do vašega računa in drugih osebnih podatkov odobravamo, če ocenjujemo, da je to potrebno za spoštovanje veljavnih zakonov in preprečevanje kraje in goljufij, kot so transakcije s kreditnimi karticami. Kakršenkoli dostop, ki ga odobrimo v zvezi s tem, ima podlago v veljavnih predpisih (Zakon o kazenskem postopku, Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma, Kazenski zakonik in drugi).

Obdelava Vaših osebnih podatkov je obvezna za izdelavo Vašega naročila. Vaše podatke hranimo do največ 5 let po opravljenem nakupu. Izbris podatkov lahko zahtevate tudi pred tem časom, pri čemer vam svetujemo, da se v tem primeru obrnete na Službo za pomoč kupcem v Sloveniji.

Plačilo s kartico

Ko kupujete na JYSK.si lahko naročeno blago plačate s pomočjo bančne kartice, v tem primeru bomo od vas za namen plačila z bančno kartico zbirali naslednje osebne podatke:

- Številka kartice;

- Datum veljavnosti kartice;

- Varnostna koda.

Vaše osebne podatke bo hranilo podjetje JYSK na Danskem. Do podatkov bodo lahko dostopale zgolj za to pooblaščene osebe JYSK skupin iz vsega sveta in to le tako, da bodo prejele zgolj tiste podatke, ki jih za opravo posameznega dejanja potrebujejo. Podatki so shranjeni na varen način pri naših ponudnikih storitev.

Zgoraj naštete podatke bomo uporabljali izključno za plačilo z bančno kartico. Kadarkoli lahko zahtevate popravek vaših osebnih podatkov, izbris ali omejitev obdelave, in sicer tako da se v tem primeru obrnete na Službo za pomoč kupcem v Sloveniji.

Vaše osebne podatke bomo hranili le do izpolnitve namena, oziroma do preklica vaše izjave.

KO SE REGISTRIRATE NA JYSK.SI

Pri registraciji na JYSK.si in kreiranju JYSK.si profila, imate pravico pristopiti k posebnim storitvam, ki Vam jih nudi JYSK Slovenija.

Z namenom kreiranja osebnega računa na JYSK.si in kreiranju ciljnega spletnega trženja, bo JYSK d.o.o., ID: SI22451625 zbiral in obdeloval vaše naslednje osebne podatke:

• e-naslov

• ime in priimek

• naslov (neobvezno)

• številka telefona (neobvezno)

• ime podjetja (neobvezno)

Vsi podatki se obravnavajo kot zaupne informacije in bodo uporabljeni zgolj za namen kreiranja uporabniškega računa in ciljnega marketinga. Pri registraciji na JYSK.SI in ustvarjanju profila, ste podali soglasje o obdelavi vaših osebnih podatkov in soglasje za zbiranje podatkov v namen ciljnega marketinga.

Z registracijo profila na JYSK.si potrjujete obdelavo vaših osebnih podatkov.

Do posredovanih osebnih podatkov bodo lahko dostopale le za to pooblaščene osebe in bodo osebne podatke lahko uporabljale le za namen za katerega so bili osebni podatki dani.

Posameznik lahko kadarkoli zahteva popravo netočnih osebnih podatkov, zahteva izbris osebnih podatkov ali omeji obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.

JYSK bo hranil vaše podatke, dokler ne zbrišete vašega računa ali dokler ne zahtevate izbrisa posameznih podatkov (zahtevo morate skladno z zakonom nasloviti v pisni obliki na pristojno osebo, to je Službo za pomoč kupcem v Sloveniji).

Dovoljenje oziroma soglasje, ki ste ga podali, je pravna osnova za obdelavo vaših osebnih podatkov.

PIŠKOTKI

Uporabnikom želimo ponuditi prijazno stran, ki bo vsebovala vse potrebne informacije, zato uporabljamo tehnologijo, ki omogoča zbiranje, obdelavo in razvrščaje podatkov o uporabi na spletni strani. Informacije zbiramo z uporabo piškotkov. Za obdelavo teh podatkov, pa je tudi potrebno vaše soglasje, v kolikor ob ogledu spletne strani soglasja ne podate, vaših podatkov ne bomo zbirali in obdelovali.

Piškotek je majhna datoteka z informacijami, ki so shranjene na Vašem računalniku. Na tak način si Vas spletna stran zapomni in Vas prepozna ob naslednjem obisku. Piškotki omogočajo JYSK-u, da s pomočjo statistike spremlja, kako Vi in ostali obiskovalci uporabljate spletno stran.

Uporabljamo piškotke večih partnerjev. Ti nam pomagajo analizirati, kaj gledajo in počnejo obiskovalci na naši spletni strani. Poglejte si podrobnejše informacije glede ponudnikov piškotkov, poteku in namenu posameznih piškotkov: tu


Kadarkoli lahko spremenite soglasje za sprejem piškotkov. To lahko spremenite tu


Piškotke lahko kadarkoli zbrišete (navodila najdete tu), vendar če boste Vaš pregledovalnik nastavili tako, da ne bo sprejemal piškotkov, nekaterih delov na spletni strani ne boste mogli uporabljati. Del podatkov, ki jih zabeleži JYSK lahko postane javen, vendar samo v anonimni obliki, npr. v obliki podatka o številu uporabnikov spletne strani. Informacije o naših kupcih so pomemben del našega poslovanja in jih ne prodajamo ali izmenjujemo z drugimi. Če bo Vaše podatke kadarkoli treba deliti s tretjo osebo, boste imeli možnost nekaj takega zavrniti. Brez vašega izrecnega soglasja vaših podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam.

Zbiramo specifične informacije o vašem računalniku in programih ter o tem, kako uporabljate spletno stran JYSK.si. S pomočjo teh informacij izboljšujemo našo spletno stran JYSK.si in rešujemo vse napake, ki se pojavljajo na njej. Prav tako zbiramo informacije o straneh, ki jih pregledujete in ostale informacije, ki jih pregledujete na JYSK.si, da bi lahko analizirali obnašanje uporabnikov naše spletne strani. Vaši podatki ne bodo posredovani tretji osebi in bodo avtomatsko izbrisani po 30 dneh.

Obveščamo Vas, da imate poleg pravic v odlomku tudi izrecno pravico na ugovor na obdelavo osebnih podatkov za potrebe avtomatizirane obdelave podatkov oziroma za potrebe direktnega marketinga.


9. KO SE PRIJAVITE NA NAŠE E-NOVICE

Z namenom pošiljanja e-novic, JYSK d.o.o., ID: SI22451625, bomo zbirali in obdelovali vaše naslednje osebne podatke:

  • e-naslov

  • Ime in priimek

  • naslov (neobvezno)

  • Datum rojstva (neobvezno)

  • Spol (neobvezno)

Prijava na prejemanje naših e- novic predstavlja vašo privolitev, da se strinjate z zbiranjem in obdelavo osebnih podatkov za namen prejemanja e- novic.

Vaše podatke shranjujemo v bazi podatkov na varnem strežniku. Dostop do Vaših podatkov je na voljo samo spletnemu skrbniku JYSK in zunanjemu partnerju. Zagotavljamo vam, da ne bomo razkrili ali predajali Vašega e-poštnega naslova drugim podjetjem.

E-novice pošiljamo le tistim, ki so se nanj prijavili. Uporabljamo dvojno potrjevanje, ti. double opt-in, na način, da drugi ne morejo vnesti Vašega e-naslova in Vas na ta način prijaviti na e-novice. Če ste prejeli e-novice JYSK brez da ste se predhodno nanje prijavili, je možno, da Vam je bilo sporočilo posredovano s strani tretje osebe – za slednje JYSK ne odgovarja.

Ko se prijavite na e-novice, lahko pričakujete tedensko 1-4 elektronsko sporočilo oziroma e-novice preko e-pošte. Od e-novic se lahko enostavno kadarkoli odjavite preko linka v e-novicah.

E-novice vsebujejo najnovejše ponudbe, novosti, tedenske letake in kataloge, kot tudi informacije o trenutnih posebnih akcijah o JYSK-ovem asortimentu. Poleg navedenega s prijavo na e-novice dovoljujete, da na vaš e-naslov prejemate tudi informacije o servisnih storitvah, kot tudi obvestila o ostalih izdelkih v košarici v spletni trgovini JYSK.si, e-sporočila po opravljenem spletnem nakupu na JYSK.si in e-sporočila o izdelkih iz JYSK-a, o katerih se zanimate.

Prijavo na e-novice lahko prekličete kadarkoli. Lahko se enostavno odjavite preko povezave na e-novicah. Tudi v tem primeru lahko zahtevate popravo netočnih osebnih podatkov, lahko zahtevate izbris osebnih podatkov ter omejite obdelavo.

JYSK bo hranil vaše podatke, dokler ne zahtevate izbrisa posameznih podatkov (zahtevo morate skladno z zakonom nasloviti v pisni obliki na pristojno osebo, to je Službo za pomoč kupcem v Sloveniji).

Dovoljenje oziroma soglasje, ki ste ga podali, je pravna osnova za obdelavo vaših osebnih podatkov.

10. PRIJAVA ZA ZAPOSLITEV

Ko se prijavite za delo v JYSK-u:

Ko se registrirate na https://zaposlitve.jysk.si/ in ustvarite profil kandidata, se boste lahko enostavno prijavili na prosto delovno mesto v JYSK-u. Pri izdelavi profila oziroma ob prijavi na prosto delovno mesto v JYSK Slovenija, date prostovoljno privolitev za zbiranje in obdelavo naslednjih podatkov:

  • E-pošta

  • Ime in priimek

  • Življenjepis

  • Spol 

Poleg navedenih podatkov, lahko ob prijavi oddate tudi naslednje podatke. Ob vpisovanju dodatnih podatkov date prostovoljno privolitev za zbiranje in obdelavo naslednjih podatkov:

  • Naslov (neobvezno)

  • Datum rojstva (neobvezno) 

Vsi podatki bodo obravnavani kot zaupni podatki in bodo uporabljeni za ustvarjanje osebnega profila kandidata na https://zaposlitve.jysk.si/ kot tudi za ustvarjanje ciljnega omrežnega trženja. Z ustvarjanjem osebnega profila kandidata na https://zaposlitve.jysk.si/, se strinjate z obdelavo vaših osebnih podatkov.

JYSK hrani vaše osebne podatke, dokler ne izbrišete svojega računa oziroma dokler ne prekličete izjave za zbiranje osebnih podatkov za namen ciljnega omrežnega trženja. V vsakem trenutku imate možnost, da izbrišete svoj račun, prav tako imate možnost zahtevati popravek netočnih osebnih podatkov, kot tudi lahko zahtevate izbris osebnih podatkov ter omejitev njihove obdelave. Svoje zahteve lahko naslovite na oddelek pri JYSKu, ki skrbi za varstvo osebnih podatkov, in sicer je to Služba za pomoč kupcem, ki je dosegljiva preko naslednjega elektronskega naslova na pomockupcem@jysk.com.

Pravna podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov je soglasje, ki ste ga dali. 

IZJAVA O ZASEBNOSTI

Ko se prijavite za zaposlitev v JYSK-u, so vaša prijava in vaši osebni podatki prijavljeni v naš sistem za zaposlovanje SAP HR, v skladu z naslednjimi smernicami: 

KDO UPORABLJA VAŠE PODATKE?

Vaša prijava in osebni podatki, ki jih vnesete, se bodo uporabljali izključno za potrebe zaposlitve in jih bo ocenjevalo JYSK kadrovsko osebje - vključno z vodji trgovine, področnimi vodji, vodji oddelkov in/ali Kadrovski oddelek. Do teh podatkov druge, nepooblaščene osebe, nimajo dostopa.

Seveda bodo vaši osebni podatki zaupni. 

ZAKAJ POTREBUJEMO VAŠE OSEBNE PODATKE?

Vaša prijava in osebni podatki bodo shranjeni v zbirki podatkov v našem sistemu zaposlovanja.

Čeprav ne izpolnjujete pogojev za delo na katerega ste se prijavili, bomo Vaše podatke shranili za katerokoli bodoče delovno mesto, razen, če izbrišete Vaše podatke in profil kandidata ali nas direktno o tem, da želite izbrisati posredovane podatke, obvestite na zaposlitev@jysk.com

NASVETI O VAŠIH INFORMACIJAH

Na Vas je, da preverite ali so osebni podatki, ki ste jih navedli, pravilni in sprejemljivi. Ne vključujte osebnih podatkov kot so religija, spolna usmerjenost, rasa ali zdravstvene informacije oziroma drugih osebnih podatkov, ki predstavljajo občutljive osebne podatke. Upoštevajte, da Vaš e-naslov deluje kot Vaš edinstveni ID, ko se prijavite za delo v JYSK-u. Zato priporočamo, da vnesete osebni e-naslov, do katerega drugi nimajo dostopa.

VARNOST

Vsi podatki so shranjeni na varnih strežnikih JYSK-a. Vaši podatki bodo shranjeni do 6 mesecev in bodo kasneje samodejno izbrisani.

PRIVOLITEV

Če želite sprejeti Izjavo o zaščiti podatkov na podlagi zgornjih smernic, ob prijavi označite polje »Da, prebral/a sem in se strinjam z Izjavo o zaščiti podatkov«. S tem boste podali Vaše soglasje za obdelavo podatkov, mi pa bomo lahko prejeli in obdelali Vašo prijavo. V kolikor privolitve k obdelavi osebnih podatkov ne boste podali, prijave ne bomo obdelali, vaše osebne podatke, ki bi kljub temu vnesli, pa bomo nemudoma izbrisali.

11. SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Rok in način za uveljavljanje stvarne napake:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi po odpravi napake.

Potrošnikovi zahtevki v primeru stvarne napake:

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti navedenih v prejšnjih odstavkih.
Te pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dne, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca."

PRIJAVA NA E-NOVICE

Visa Mastercard