Trajnost v JYSK-u
V JYSK-u verjamemo, da mora biti trajnost dostopna vsem. Je ključni del naše zavezanosti našim kupcem, zaposlenim in planetu.
Trajnost želimo narediti dostopno in cenovno ugodno. Kot vodilo na naši poti smo predstavili novo trajnostno strategijo:
Odlična ponudba za generacije
Kot del naše trajnostne strategije je JYSK zavezan pobudi Science Based Targets (SBTi), pri čemer uporablja leto 2022
kot referenčno leto, s ciljem omejitve globalnega segrevanja v skladu s Pariškim sporazumom. Verjamemo, da bodo naši
cilji spodbudili pomembne spremembe v našem delovnem okolju, vrednostni verigi in ponudbi za kupce.
Naša strategija se osredotoča na področja, ki bodo imela največji vpliv na naše poslovanje, vključno, vendar ne omejeno
na podnebne ukrepe in družbene spremembe za naše zaposlene in vrednostno verigo. Prepričani smo, da je preglednost naših
stalnih prizadevanj ključnega pomena, zato si prizadevamo zagotoviti transparentnost glede našega napredka.
Odlična ponudba za generacije temelji na dveh postavkah:
Odlična ponudba: Odlična ponudba za nas ne vključuje le izdelkov po cenah, ki predstavljajo odlično razmerje med ceno
in kakovostjo, ampak tudi izdelke, pri katerih je pozornost namenjena trajnosti – od nabave surovin do proizvodnje,
pakiranja in transporta.
Za generacije: Ko omenjamo generacije, mislimo na prevzem odgovornosti za družbeni in okoljski vpliv, ki ga imamo na sedanje
in prihodnje generacije. Ta zaveza našim kupcem, zaposlenim, skupnosti in okolju je ključni del našega dela, da zagotovimo
boljši svet za prihodnje generacije.
Identificirali smo pet ključnih področij, kjer lahko določimo najpomembnejše vplive, tveganja in priložnosti:
Podnebne akcije
Odgovorna vrednostna veriga
Zaupanja vredni kakovostni izdelki
Privlačno in vključujoče delovno mesto
Transparentnost podatkov
Več o odlični ponudbi za generacije in naših petih področjih, na katere se osredotočamo, si preberite na JYSK.com.