Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Prihranite 20-50% na pohištvo za dom

Vračila in reklamacije

Če imate vprašanja glede vračil in reklamacij, Vam z veseljem pomagamo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Vračilo in zamenjava izdelkov

Kaj pomeni JYSK jamstvo cene?

+
Zelo nam je pomembno, da se pred, med in po vašem nakupu počutite varno. Ravno zato vam nudimo Jamstvo cene za naše izdelke. 

Če ste v JYSK-u kupili izdelek in ga po nižji ceni našli (v JYSK-u ali v drugi trgovini) v roku 30 dni po vašem nakupu, vam bomo razliko v ceni nadomestili. Jamstvo cene lahko uveljavite za cene izdelkov iz vseh slovenskih fizičnih trgovin kot tudi slovenskih spletnih trgovin.

Pogoji za uveljavljanje Jamstva cene so naslednji:
• JYSK povrne razliko v ceni za identične izdelke. Poglejte "Izjeme" v spodnjem tekstu.
• Jamstvo cene morate uveljaviti v 30 dneh od nakupa.
• Cena izdelka iz druge trgovine, s katero se primerja cena našega izdelka, mora biti veljavna v času uveljavljanja zahteve za Jamstvo cene.
• Priložiti morate originalni račun nakupa izdelka iz JYSK-a.
• Priložiti morate dokaz trgovine, ki nudi nižjo ceno od JYSK-ove cene, npr. akcijski letak, spletno povezavo na izdelke in podobno.

Izjeme za Jamstvo cene:
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki niso identični. Izdelek mora biti enakega modela in imeti enake tehnične specifikacije, kar vključuje enako/ega blagovno znamko/proizvajalca, enako barvo, enake dimenzije, enake dodatke, enako velikost, enako sestavo - zato te izdelke imenujemo identični.
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki gredo iz prodaje,  ponudbe izdelkov v sklopu otvoritev ali prenove trgovin, razstavne izdelke, posebna naročila ali na izdelke v sezonskem znižanju.
• Jamstvo cene se ne nanaša na storitve dostave, posebne pogoje dostave, niti ne na stroške dostave.
• Jamstvo cene velja le za fizične osebe in se ne nanaša na pravne osebe.

Za uveljavljanje Jamstva cene se obrnite na Službo za pomoč kupcem
https://jysk.si/customer-service ali obiščite eno od naših fizičnih trgovin.

Več informacij o tem, kako uveljaviti Jamstvo cene
 https://jysk.si/pravila-in-pogoji#1

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Pravila vračil in zamenjave

+
V kolikor se premislite, lahko v JYSK-u enostavno vrnete ali zamenjate izdelek.

Povrnili Vam bomo celotno kupnino za izdelke, ki jih vrnete z računom, brez časovne omejitve. To velja za izdelke kupljene v trgovinah, kot tudi tiste kupljene v spletni trgovini. 
  • Če nimate računa, Vam nudimo možnost zamenjave za drugi izdelek.
  • Če želite vrniti izdelek, ki je bil poškodovan ali uporabljen v takšni meri, da se njegova vrednost znatno zmanjša, si pridržujemo pravico do zmanjšanja zneska vračila in pravico do zavrnitve vračila.
  • Izdelki, narejeni po meri, kot so na primer ležišča, imajo v primeru vračila splošno gledano manjšo vrednost.
  • V kolikor želite vrniti izdelke na način, da JYSK organizira odvoz naročila namesto, da sami vrnete izdelke v trgovino, bo JYSK vrnil začetne stroške prevoza, medtem ko Vi plačate stroške prevoza izdelka s svojega naslova.
  • Poleg tega, ne pozabite na 100-dnevno poskusno dobo naše najboljše GOLD vzmetnice. Več o GOLD vzmetnicah.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Prejel/a sem poškodovan izdelek- kaj storiti?

+
Za JYSK je zelo pomembno, da so vsi izdelki dostavljeni nepoškodovani. V nekaterih primerih pa se lahko zgodi, da so izdelki poškodovani med prevozom. 

Poškodovan izdelek ob dostavi:

Če pri dostavi opazite, da je izdelek poškodovan, imate eno od naslednjih možnosti: 
  • Zavrnite prevzem. Vozniku sporočite, da ne boste sprejeli poškodovanih izdelkov. 
  • Sprejmite izdelke. Vozniku podpišite, da ste prevzeli paket, četudi je vidno poškodovan. 

Oglasite se lahko v kateri koli JYSK trgovini in s seboj prinesite račun nakupa. Prav tako se lahko obrnete tudi naši Službi za pomoč kupcem na e-naslov pomockupcem@jysk.com in pošljete slike, kjer je razvidna poškodba. Sporočite nam tudi številko naročila ( ali ime trgovine, kjer je bil opravljen nakup), da lahko najhitreje uredimo Vašo reklamacijo.
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

SLUŽBA ZA POMOČ KUPCEM

  • Ponedeljek – Petek : 09:00 - 17:00
  • Sobota in nedelja zaprto.
Telefon: +386 1 888 89 12Delovni čas lahko pogledate tukaj