Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

BREZPLAČNA DOSTAVA na dom za spletne nakupe nad 400 eur (za dostave od 8-16h)

 

Vračila in reklamacije

Če imate vprašanja glede vračil in reklamacij, Vam z veseljem pomagamo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Vračilo in zamenjava izdelkov

Kaj je pomeni vračilo brez časovne omejitve v JYSK-u?  

+

Pri JYSK-u je enostavno vrniti ali zamenjati izdelek, če si premislite. 

 

Za neuporabljene izdelke, ki so vrnjeni z dokazilom o nakupu, nudimo celotno vračilo odkupnine brez časovne omejitve. To velja za izdelke, kupljene v trgovinah in na spletu. Vaš izdelek najhitreje in najlažje vrnete v trgovino JYSK. Če izdelek vrnete v trgovino, takoj prejmete povračilo, vključno s stroški dostave, plačanimi prek spleta. Tako zagotovimo boljše stanje izdelka, da ga lahko ponovno prodamo drugemu zadovoljnemu kupcu. 

 

Preberite več o naših pravilih vračil

 

Preberite več o tem kako vrniti izdelek

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kaj pomeni JYSK jamstvo cene?

+
Zelo nam je pomembno, da se pred, med in po vašem nakupu počutite varno. Ravno zato vam nudimo Jamstvo cene za naše izdelke. 

Če ste v JYSK-u kupili izdelek in ga po nižji ceni našli (v JYSK-u ali v drugi trgovini) v roku 30 dni po vašem nakupu, vam bomo razliko v ceni nadomestili. Jamstvo cene lahko uveljavite za cene izdelkov iz vseh slovenskih fizičnih trgovin kot tudi slovenskih spletnih trgovin.

Pogoji za uveljavljanje Jamstva cene so naslednji:
• JYSK povrne razliko v ceni za identične izdelke. Poglejte "Izjeme" v spodnjem tekstu.
• Jamstvo cene morate uveljaviti v 30 dneh od nakupa.
• Cena izdelka iz druge trgovine, s katero se primerja cena našega izdelka, mora biti veljavna v času uveljavljanja zahteve za Jamstvo cene.
• Priložiti morate originalni račun nakupa izdelka iz JYSK-a.
• Priložiti morate dokaz trgovine, ki nudi nižjo ceno od JYSK-ove cene, npr. akcijski letak, spletno povezavo na izdelke in podobno.

Izjeme za Jamstvo cene:
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki niso identični. Izdelek mora biti enakega modela in imeti enake tehnične specifikacije, kar vključuje enako/ega blagovno znamko/proizvajalca, enako barvo, enake dimenzije, enake dodatke, enako velikost, enako sestavo - zato te izdelke imenujemo identični.
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki gredo iz prodaje,  ponudbe izdelkov v sklopu otvoritev ali prenove trgovin, razstavne izdelke, posebna naročila ali na izdelke v sezonskem znižanju.
• Jamstvo cene se ne nanaša na storitve dostave, posebne pogoje dostave, niti ne na stroške dostave.
• Jamstvo cene velja le za fizične osebe in se ne nanaša na pravne osebe.

Za uveljavljanje Jamstva cene se obrnite na Službo za pomoč kupcem
https://jysk.si/customer-service ali obiščite eno od naših fizičnih trgovin.

Več informacij o tem, kako uveljaviti Jamstvo cene
 https://jysk.si/pravila-in-pogoji#1

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kako lahko vrnem svoj spletni nakup v trgovino JYSK? 

+

Vaš izdelek najhitreje in najlažje vrnete v trgovino JYSK. Če izdelek vrnete v trgovino, takoj prejmete povračilo, vključno s stroški dostave, plačanimi prek spleta. 

   

V JYSK-u skrbimo za trajnost. Vljudno vas prosimo, da embalažo shranite, dokler niste prepričani, da želite obdržati svoj nakup, tako da jo lahko po potrebi uporabite za vračilo. Ko vrnete izdelek v trgovino, ga po možnosti vrnite nazaj v originalnem stanju in embalaži. V tem primeru lahko izdelek ponovno prodamo in osrečimo drugega kupca. Če izdelek ni v prvotnem stanju, bo trgovina ugotovila, ali bo odkupnina povrnjena v celoti ali delno. Ko izdelek vrnete v trgovino, ga ni potrebno razstaviti. 

   

Če ste prejeli poškodovan izdelek, preberite več o tem, kako vložiti zahtevek za reklamacijo

 

Prosimo upoštevajte: 

  • Prepričajte se, da lahko pokažete račun, ki ste ga prejeli po e-pošti. To je vaš dokaz o nakupu in je potreben, da bi trgovina lahko obravnavala vaše vračilo. Račun lahko prikažete na mobilnem telefonu v vašem e-sporočilu ali pa ga natisnete. 

  

  • Če ne vračate celotnega naročila, ampak le del naročila, vam ne bomo povrnili začetnih stroškov dostave. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kakšna je JYSK-ova politika vračil?  

+

Pri JYSK-u je enostavno vrniti ali zamenjati izdelek, če si premislite. 

Za neuporabljene izdelke, ki so vrnjeni z dokazilom o nakupu, nudimo celotno vračilo odkupnine brez časovne omejitve. To velja za izdelke, kupljene v trgovinah in na spletu. Vaš izdelek najhitreje in najlažje vrnete v trgovino JYSK. Če izdelek vrnete v trgovino, takoj prejmete povračilo, vključno s stroški dostave, plačanimi prek spleta. Na ta način zagotovimo boljše stanje izdelka, da ga lahko ponovno prodamo drugemu zadovoljnemu kupcu. Za plačilo dostave lahko po potrebi uredimo tudi vračilo spletnega naročila. Za povratni prevoz se obrnite na našo Službo za pomoč kupcem tukaj. 

 

Embalaža izdelkov, ki jih želite vrniti 

V JYSK-u skrbimo za trajnost. Zato vas vljudno prosimo, da embalažo shranite, dokler niste prepričani, da želite obdržati svoje izdelke, da bi jo lahko uporabite za vračilo izdelka/-ov.  

Ko vrnete izdelek v trgovino, priporočamo, da ga vrnete nazaj v originalni embalaži. V tem primeru lahko izdelek ponovno prodamo in osrečimo drugega kupca. Če izdelek ni v originalnem stanju, se bo trgovina odločila, ali bomo povrnili celotno ali delno kupnino. Ko izdelek vrnete v trgovino, ga ni potrebno obvezno razstaviti. 

Če JYSK organizira vračilo izdelka s strani našega prevoznika, je potrebno izdelek razstaviti in zaščititi, da ostane izdelek nepoškodovan. S tem vam zagotovimo celotno vračilo denarja. Priporočamo, da pakete previdno odprete in embalažo shranite, če niste prepričani ali boste izdelek zadržali. 

Več o naših pogojih glede vračil lahko preberete tukaj 

 

100-dnevna preizkusna doba GOLD vzmetnice 

Ponujamo 100-dnevno preizkusno dobo za vzmetnice GOLD. Naša 100-dnevna preizkusna doba je politika menjave in ne politika vračila. 100-dnevna preizkusna doba ne velja za nadvložke in nadvzmetnice GOLD. 

Preberite več o naši 100-dnevni preizkusni dobi za vzmetnice GOLD 

 

Prosimo upoštevajte: 

  • Če vrnete izdelek, ki je poškodovan ali uporabljen na način, ki znatno zmanjša njegovo vrednost, si pridržujemo pravico do zmanjšanja ali zavrnitve vračila. 

  • Če nimate potrdila o nakupu, vam ponujamo zamenjavo izdelka za drug izdelek. Pri spletnih naročilih je dokazilo o nakupu račun, ki ste ga prejeli po e-pošti. Za nakupe v trgovini potrebujete račun ali kopijo računa.  

  • Izdelki narejeni po meri, ki ne temeljijo na naši  standardni ponudbi in so bili izdelani po vaših lastnih žejah, imajo na splošno znižano vrednost vračila. 

  • Ko vrnete izdelek v trgovino, vam povrnemo stroške prevoza, ki ste jih plačali s svojim spletnim naročilom. Za spletna naročila to velja le, če se celotno naročilo vrne v trgovino. Če želite, da JYSK poskrbi za vračilo izdelkov, ne bomo povrnili začetnih stroškov dostave, saj bo znesek pokril naše stroške vračila izdelka. Če vrnete naročilo v trgovino, ki ga na dom dostavi prevoznik lokalne trgovine, stroškov dostave ne prejmete nazaj. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kdaj bom prejel vrnjeno odkupnino za vrnjene izdeleke? 

+

Vračilo izdekov v trgovino 

To je najhitrejša možnost. Ko vrnete izdelek v trgovino JYSK, boste takoj prejeli znesek vračila odkupnine. Ta je lahko v gotovini ali pa je vrnjen na vašo bančno kartico. V trgovino s seboj  prinesite dokazilo o nakupu in bančno kartico. 

  

Vračilo z dostavno službo 

Če vrnete naročilo prek naše dostavne službe, boste znesek nakupa prejeli takoj, ko obdelamo vaše vračilo. Potem prejmete dobropis po e-pošti. Vračilo bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh od datuma, ko smo prejeli obvestilo o vračilu. 

  

JYSK lahko zadrži vračilo odkupnine, dokler ne prejme vrnjenega izdelka ali dokler ne predložite dokumentacije, da ste izdelek predali dostavni službi. 

  

Če ste naročilo plačali s kreditno kartico, je vračilo obdelano neposredno po naši zahtevi. Znesek bo nakazan na vaš račun kreditne kartice v 5 delovnih dneh. 

  

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Obžalujem svoj spletni nakup – kako ga lahko vrnem? 

+

Če ste si premislili glede nakupa, je izdelek enostavno vrniti. Za neuporabljene izdelke, ki so vrnjeni z dokazilom o nakupu, nudimo celotno vračilo odkupnine brez časovne omejitve. To velja za izdelke, kupljene v spletni trgovini. Vaš izdelek najhitreje in najlažje vrnete v trgovino JYSK. Če izdelek vrnete v trgovino, takoj prejmete povračilo, vključno s stroški dostave, plačanimi prek spleta. Tako zagotovimo boljše stanje izdelka, da ga lahko ponovno prodamo drugemu zadovoljnemu kupcu. Za plačilo dostave spletnega naročila lahko po potrebi uredimo tudi vračilo le-tega. Za povratni prevoz se obrnite na našo Službo za pomoč kupcem. 

Če ste prejeli poškodovan izdelek, preberite več o tem, kako vložiti zahtevek za reklamacijo. 

 

Vrnite svoje izdelke v trgovine 

Vaš izdelek najhitreje in najlažje vrnete v trgovino JYSK. Če izdelek vrnete v trgovino, takoj prejmete povračilo, vključno s stroški dostave plačanimi prek spleta, če vrnete celotno naročilo. Tako zagotovimo boljše stanje izdelka, da ga lahko ponovno prodamo drugemu zadovoljnemu kupcu. 

  1. Svoje izdelke skrbno zapakirajte in po možnosti v originalno embalažo 

  1. V trgovino prinesite svoje izdelke in račun 

 

Vračilo majhnih paketov 

Če ste naročilo prejeli z dostavno službo GLS, je bilo vaše naročilo dostavljeno kot majhen paket. Za vrnitev naročila sledite spodnjim korakom: 

  

  1. Izpolnite spletni obrazec za vračilo, da bi nas obvestili o vašem vračilu. Spletni obrazec za vračilo lahko najdete tukaj. Glede pogojev prevzema paketa tj. datuma in okvirnega časa prevzema le-tega ali pa nas lahko kontaktirate preko spletnega klepeta, e-pošte ali telefona. 

 

  1. Skrbno razstavite in zapakirajte svoje izdelke in po možnosti v originalno embalažo, da se izdelki ne poškodujejo in si s tem zagotovite celotno vračilo denarja. 

  1. Zagotovite predajo naročila, ki ga vračate, prevozniku ob dogovorjenem času. 

  1. Ko prejmemo vrnjeno naročilo, vam bomo poslali dobropis. 

 

  1. Naslov za brezplačno vračilo napišite na paket skupaj s številko naročila. Naslov za brezplačno vračilo je:  

             

            JYSK SI 

            Pod Trško goro 83 

            8000 Novo mesto 

            Številka naročila: 

  1. Prosimo, da povratnico hranite pri sebi, dokler vam ne pošljemo dobropisa. 

 

Vračilo velikih paketov 

Če ste naročilo prejeli z dostavno službo Gebrüder Weiss, je bilo vaše naročilo dostavljeno kot velik paket. Za vrnitev naročila sledite spodnjim korakom: 

  1. Izpolnite spletni obrazec za vračilo, da bi nas obvestili o vašem vračilu. Spletni obrazec za vračilo lahko najdete tukaj. Glede pogojev prevzema paketa tj. datuma in okvirnega časa prevzema le-tega ali pa nas lahko kontaktirate preko spletnega klepeta, e-pošte ali telefona. 

  1. Skrbno razstavite in zapakirajte svoje izdelke in po možnosti v originalno embalažo, da se izdelki ne poškodujejo in si s tem zagotovite celotno vračilo denarja. 

  1. Zagotovite predajo naročila, ki ga vračate, prevozniku ob dogovorjenem času. 

  1. Ko prejmemo vrnjeno naročilo, vam bomo poslali dobropis. 

  1. Prosimo, da povratnico hranite pri sebi, dokler vam ne pošljemo dobropisa. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

SLUŽBA ZA POMOČ KUPCEM

Delovni čas Službe za pomoč kupcem

Običajni delovni čas:

  • Petek, 29. 3. 24: 8-12h
  • Ponedeljek, 1. 4. 24, Služba za kupce ne dela zaradi praznika.
  • Ponedeljek - Petek: 08:00 - 16:00
  • Sobota in nedelja zaprto.
Delovni čas lahko pogledate tukaj