Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

AKCIJA:17. - 21. 4. 24! Že nad 200 eur BREZPLAČNA DOSTAVA na JYSK.si (za dostave na dom od 8-16h) 
Trenutno so možne zamude pri dostavi spletnih naročil.

Moja pot v JYSK-u: Elvedin Čaušević

top

 

OD VODJE TRGOVINE DO SPECIALISTA ZA PODPORO TRGOVINAM


V JYSK-u trdno verjamemo, da uspešno podjetje tvorijo zaposleni. Zato sta nam izredno pomembna tako osebni kot profesionalni razvoj vseh zaposlenih. ”Doprinesi k pripadnosti, izpolni potenciale” – je ena izmed pomembnih obljub našim zaposlenim. Na pravi način govori o tem, da je cilj s predanostjo, veliko željo in trudom lahko dosegljiv. V zgodbi iz JYSK-a vam bomo predstavili kariero Elvedina Čauševića, specialista za podporo trgovinam.


edo


Kako si se zaposlil v JYSK-u in katero je bilo tvoje prvo delovno mesto?

Objavo sem videl na spletni strani takoj po najbolj čudnem razgovoru za službo, kar sem jih kadarkoli imel. Bil sem zavrnjen zato, ker sem bil premlad in za svoja leta prekvalificiran. Prijavil sem se za pozicijo vodja trgovine v Novem mestu še isti dan in srčno upal, da moj naslednji razgovor za službo ne bo nič podoben prejšnemu. Čez nekaj dni so me poklicali na razgovor v Novo mesto. Po dveh super razgovorih, sem bil sprejet na pozicijo vodja trgovine v Novem mestu.

Kako je izgledal tvoj delovni dan kot vodja trgovine?

Vsako jutro smo se zbrali in spili kavo ter se pogovorili in naredili organizacijo za tekoči dan. Potem smo se zagnali vsak na svoj konec, zaposleni v trgovino, jaz pa še v pisarno, da pošljem poročila in odgovorim na maile. Po končanih obveznostih v pisarni, sem se odpravil v trgovino pomagat prodajat in organizirat trgovino.

Kot vodja trgovine upravljaš s skupino ljudi. Kateri so po tvojem mišljenju poglavitni dejavniki za uspešen in trden tim?

Zelo pomembna je motivacija in prenos pozitivne energije ter konstantni razvoj svojih zaposlenih in samega sebe iz dneva v dan.

 

skupna

Katere naloge pri delu so ti bile najljubše in katere so ti predstavljale največji izziv?

Najljubše so mi bile naloge v trgovini, delo s svojo ekipo in strankami, kar mi daje motivacijo in zagon vsak dan. Največji izziv mi predstavljajo naloge, na katere se nisem podrobno pripravil in jih moram uporabljati ali predstavljati.


Kdaj si začutil, da si pripravljen za ”naslednji korak v karieri”?

Že od samega prihoda v JYSK sem imel željo, da se čim več naučim in z vsakim dnevom napredujem. Ko sem prvič slišal, da se odpira nova pozicija Specialist za podporo trgovinam v Sloveniji, sem vedel, da sem si v štirih letih nabral zadosti izkušenj in znanja, da se prijavim za pozicijo. Ogromno podporo sem tudi dobil od svojega področnega vodje in družinskih članov, da sem pripravljen na nove spremembe.

Kaj bi priporočil vsem našim potencialom v podjetju, ki bi prav tako želeli napredovati in se razvijati znotraj podjetja?

Želja je ključ do motivacije, vendar pa sta odločnost in zavezanost k nepremišljenemu uresničevanju svojega cilja tista dejavnika, ki vam bosta omogočila doseči uspeh, ki ga iščete. Uspeh je potovanje in ne cilj, potujte z JYSK-om :)


moto