Click & Collect - Pogosto zastavljena vprašanja
Ali lahko prek spletne strani rezerviram katerikoli izdelek?
Nekatere izdelke na spletni strani je mogoče kupiti le prek spleta. Ti se ne nahajajo v naših trgovinah, zato jih ni mogoče rezervirati. Posamezni izdelki so označeni z opombo, da so na voljo izključno prek spleta.
Kako lahko izvem, ali je izdelek v trgovini na zalogi?
Poiščite izdelek, ki ga želite rezervirati in kliknite na povezavo "Rezerviraj in prevzemi v trgovini". Tukaj lahko vidite tudi zalogo izdelkov po posamezni trgovini.
Ali moram plačati prek spleta ali v trgovini?
Plačilo za Click & Collect je izvedeno izključno v trgovini.
Kdaj bodo moji izdelki pripravljeni za prevzem?
V roku pol ure od oddaje rezervacije na JYSK.si boste prejeli e-pošto in SMS sporočilo, s katerim vas obvestimo, da so izdelki pripravljeni na prevzem.
Kdaj bodo moji izdelki pripravljeni za prevzem, če sem naročilo oddal/-a v času, ko trgovina ni odprta?
Rezervacije narejene v času, ko trgovina ne obratuje, bodo obravnavane v najkrajšem možnem času po odprtju trgovine. Takoj ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem, vas bodo zaposleni obvestili o tem z e-pošto in SMS-om.
Kje točno lahko svoje izdelke prevzamem?
Za prevzem svojih izdelkov se obrnite na zaposlene v trgovini, kjer ste izdelke naročili.
Kaj moram imeti s seboj ob prevzemu?
Za prevzem izdelkov morate pokazati potrditev vaše rezervacije. Potrditev lahko natisnete ali na vašem mobilniku pokažete prejeto e-pošto ali SMS.
Kakšen je zadnji rok za prevzem naročenih izdelkov?
Vaši izdelki so rezervirani do prihodnjega dne, do zaprtja trgovine. Če izdelke rezervirate npr. v ponedeljek, je zadnji rok za prevzem v torek, do zaprtja trgovine.
Ali lahko izdelke kupljene prek Click & Collecta vrnem v roku 14 dni?
Da, imate enake pravice do vračila kot če bi izdelek kupili na klasičen način.
Ali lahko svojo rezervacijo odpovem?
Potrditev rezervacije, ki jo boste dobili z e-pošto, vsebuje povezavo na katero kliknete v primeru, da želite rezervacijo odpovedati.
Ali se lahko zgodi, da rezerviranega izdelka trgovina nima na zalogi?
Na žalost lahko pride tudi do tega. V tem primeru vam bodo zaposleni v trgovini pomagali najti nadomestni izdelek.
Na koga se lahko obrnem, če imam dodatna vprašanja?
Za dodatna vprašanja pišite oddelku Pomoč kupcem prek kontaktnega obrazca, ki se nahaja tukaj.