Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

BREZPLAČNA DOSTAVA na dom za spletne nakupe nad 400 eur (za dostave od 8-16h)

 

Stroški in dostava

Če imate vprašanja glede dostave, Vam z veseljem pomagamo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Splošno

Kako lahko preverim strošek prevoza za spletno naročilo z dostavo na dom?

+
JYSK dostavlja po celotni Sloveniji. 
Strošek prevoza lahko preverite, ko vnesete izdelke v košarico in vpišete Vaše podatke (ime/priimek, naslov za dostavo, mobitel številko, e-pošto) ter potrdite JYSK Splošne pogoje. Sistem bo avtomatsko preračunal strošek dostave glede na velikost in teže Vaše pošiljke.

V primeru, da izberete način plačila z gotovino ob dostavi, se dodatno obračuna provizija 2,00 EUR.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kdaj bo moje spletno naročilo dostavljeno?

+

 

Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Če iz katerega koli razloga ne moremo pridobiti izdelka, si pridržujemo pravico do odstopa od izvedbe naročila. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali.

PAKETNA DOSTAVA IZDELKOV (MANJŠI IZDELKI KOT NPR. PREŠITE ODEJE, BRISAČE IN POSTELJNINA)

Paketna dostava je izvedena standardno do vhodnih vrat naslova, ki ste ga navedli za dostavo.

Dostava manjših izdelkov je od 4 do 8 delovnih dni od dneva oddanega naročila.

Dan pred dostavo boste prejeli e-pošto, ki Vas bo obvestila o dostavi paketa prihodnji dan. Na dan dostave boste zjutraj, prek e-pošte, prejeli obvestilo o 3-urnem časovnem oknu za prevzem dostave.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

Plačilo je možno opraviti z gotovino ali s plačilno kartico. V primeru plačila s plačilno kartico, se kupcu zaračuna dodatna pristojbina v višini 1,43%, ki pokriva bančno provizijo.

Kupec lahko spremlja in sledi pošiljko na naslednji povezavi https://gls-group.eu/SI/en/parcel-tracking?match=. Naročilo lahko spremljate z vpisom številke paketa. Ostali podatki pri naročilu, vključno z Vašimi osebnimi podatki, niso vidni nepooblaščenim osebam.

DOSTAVA NA DOM (VELIKI IZDELKI KOT NPR. LEŽIŠČA, POSTELJE IN POHIŠTVO)

Dostavna služba se s kupcem dogovori za datum dostave, ko izdelki prispejo v njihovo skladišče. Dan pred dostavo Vas bodo poklicali, voznik pa Vas tudi pokliče približno 1 uro pred samo dostavo. Dostava velikih paketov je narejena v roku od 6 do 10 delovnih dni.

Dostavna služba bo dostavila izdelke na naslov, ki ste ga navedli za dostavo. Dostava poteka do najbližjega možnega iztovarnega mesta (odvisno od zmogljivosti pristopa dostavnega vozila). 

Do zamud pri dostavi lahko pride v zimskem času, zaradi vremenskih razmer.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

Plačilo po prevzemu je možno izključno z gotovino. Dostavna služba ne sprejema plačilne/kreditne kartice.

Pomembno: Če poskuša dostavna služba neuspešno izvesti dostavo na Vaš naslov (npr. na naslovu, ki ste ga navedli, ni nihče prisoten za prevzem pošiljke), bo dostavna služba stopila v stik z Vami. Takrat se boste lahko dogovorili za naknadno dostavo Vašega naročila.

 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kje lahko najdem Track & Trace številko?

+
Ko bo Vaše naročilo poslano iz centralnega skladišča na Poljskem, boste prejeli račun. Za sledilno številko lahko pokličete našo JYSK Službo za pomoč kupcem in preverili bomo številko paketa.
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

SLUŽBA ZA POMOČ KUPCEM

Delovni čas Službe za pomoč kupcem

Običajni delovni čas:

  • Petek, 29. 3. 24: 8-12h
  • Ponedeljek, 1. 4. 24, Služba za kupce ne dela zaradi praznika.
  • Ponedeljek - Petek: 08:00 - 16:00
  • Sobota in nedelja zaprto.
Delovni čas lahko pogledate tukaj