Naročite na spletu in prevzemite v trgovini. Naše trgovine imajo odprta prevzemna mesta za prevzem naročil. Več TU
Trenutno so daljši roki dostave.
Odgovor
Za JYSK je zelo pomembno, da so vsi izdelki dostavljeni nepoškodovani. V nekaterih primerih pa se lahko zgodi, da so izdelki poškodovani med prevozom. Transportna služba običajno odkrije poškodovane izdelke pred dostavo.
Poškodovan izdelek ob dostavi
Če pri dostavi opazite, da je izdelek poškodovan , imate eno od naslednjih možnosti:
Zavrnite prevzem. Vozniku sporočite, da ne boste sprejeli poškodovanih izdelkov. Ko bodo izdelki vrnjeni v JYSK, Vam bomo povrnili denar na Vaš račun v kolikor ste plačali s kartico.
Sprejmite izdelke. Vozniku podpišite, da ste prevzeli paket četudi je vidno poškodovan. Preverite izdelek v paketu ali je morda tudi sam poškodovan. Priporočamo Vam, da paket poslikate preden ga odprete in preverite v kakšnem stanju je Vaš izdelek..
Tako bomo lažje ugotovili ali je bil izdelke poškodovan pri transportu.
Poškodovan izdelek po dostavi –pokličite JYSK Službo za pomoč kupcem:
Če ste prejeli poškodovane izdelke, prosimo pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 09:00 do 17:00).
Nisem prejel/a rezevne dele oziroma sem prejel/a napačen izdelek.
Če ste naročili preko spletne strani in ste po pomoti prejeli napačni izdelek ali pa Vam manjkajo rezervni deli, Vas vljudno prosimo, da pokličete na JYSK Službo za pomoč kupcem.
JYSK bo kril vse nastale stroške.
Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.