Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Prihranite 20-50% na pohištvo za dom

Vprašanja, ki so povezana s trgovino in nakupi v trgovini

Če imate vprašanja za naše trgovine, prosimo poiščite pomoč spodaj.

Splošno

Ali je možen premik izdelkov iz ene trgovine v drugo?

+
JYSK nimamo možnost premika izdelkov iz ene trgovine v drugo. Izdelki, ki so dostopni v ponudbi, lahko naročite v naši spletni trgovini ali v fizičnih trgovinah. Več o načinu naročanja lahko poizveste v JYSK Službi za pomoč kupcem +386 1 8888 912 ali na e-naslovu pomockupcem@jysk.com

 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kako lahko preko spletne strani rezerviram izdelek, ki je na zalogi v trgovini?

+
Izdelke lahko rezervirate prek opcije Click & Collect (Rezerviraj na spletu-prevzemi v trgovini). 
Click & Collect lahko uporabite samo za tiste izdelke, ki so na zalogi v naših JYSK trgovinah.
Če izberete Click & Collect, boste v roku pol ure prejeli sporočilo iz trgovine, ki Vas obvešča, da so izdelki pripravljeni za prevzem. Rezervacijo je potrebno prevzeti v 48 urah (2 delovna dneva) od prejema obvestila. Plačilo izvedete v JYSK trgovini, ko boste prevzeli izdelke.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kje najdem najbližjo trgovino in odpiralni čas?

+
Naslov in delovni čas trgovin lahko najdete na: http://jysk.si/trgovine-odpiralni-casi

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Zakaj na spletni strani ne najdem telefonske številke trgovin?

+
Za hitrejše obveščanje kupcev, vsa komunikacija poteka prek JYSK Službe za pomoč kupcem, ki lahko odgovori na vprašanja glede stanje zalog v trgovinah, čas dostave itd.
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

SLUŽBA ZA POMOČ KUPCEM

  • Ponedeljek – Petek : 09:00 - 17:00
  • Sobota in nedelja zaprto.
Telefon: +386 1 888 89 12Delovni čas lahko pogledate tukaj