Vprašanja, ki so povezana s trgovino in nakupi v trgovini

Če imate vprašanja za naše trgovine, prosimo poiščite pomoč spodaj.

Splošno

JYSK nimamo možnost premika izdelkov iz ene trgovine v drugo. Izdelki, ki so dostopni v ponudbi, lahko naročite v naši spletni trgovini ali v fizičnih trgovinah. Več o načinu naročanja lahko poizveste v JYSK Službi za pomoč kupcem +386 1 8888 912 ali na e-naslovu pomockupcem@jysk.com

 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Izdelke lahko rezervirate prek opcije Click & Collect (Rezerviraj na spletu-prevzemi v trgovini). 
Click & Collect lahko uporabite samo za tiste izdelke, ki so na zalogi v naših JYSK trgovinah.
Če izberete Click & Collect, boste v roku pol ure prejeli sporočilo iz trgovine, ki Vas obvešča, da so izdelki pripravljeni za prevzem. Rezervacijo je potrebno prevzeti v roku 2 delovna dneva trgovine od prejema obvestila. Plačilo izvedete v JYSK trgovini, ko boste prevzeli izdelke.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Naslov in delovni čas trgovin lahko najdete na: http://jysk.si/trgovine-odpiralni-casi

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Za hitrejše obveščanje kupcev, vsa komunikacija poteka prek JYSK Službe za pomoč kupcem, ki lahko odgovori na vprašanja glede stanje zalog v trgovinah, čas dostave itd.
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

SLUŽBA ZA POMOČ KUPCEM

Delovni čas Službe za pomoč kupcem

Običajni delovni čas:

  1. Ponedeljek - Petek: 08:00 - 16:00
  2. Sobota in nedelja zaprto.
Delovni čas lahko pogledate tukaj