Vprašanja o izdelkih

V JYSK-u lahko najdete vse za Vaš dom. Če imate vprašanja glede naših izdelkov, Vam z veseljem pomagamo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Splošno

Večina izdelkov iz našega osrednjega programa, t.j. ležišča, prešite odeje, vzglavniki, rjuhe in brisače, je razdeljena v razrede BASIC, PLUS in GOLD. To pomeni, da ponujamo izdelke za vsako denarnico:
Več o BASIC, PLUS, GOLD in VEDNO NIZKA CENA si preberite tukaj. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Če želite videti stanje zaloge izbranega izdelka v trgovini, potem naredite sledeče:

•    Napišite ime ali številko izdelka v iskalnik na JYSK.si.
•    Zraven slike izdelka se nahaja povezava "Preverite zalogo v trgovini".
•    V kolikor želite opraviti rezervacijo, pritisnite " Rezerviraj na spletu-prevzemi v trgovini" in izberite trgovino v kateri želite prevzeti izdelek
 
Za nekatere izdelke ni možno preveriti razpoložljivo zalogo po trgovinah, zato se v tem tem primeru obrnite na JYSK Službo za pomoč kupcem +386 1 8888 912 ali na e-pošto pomockupcem@jysk.com.
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Praviloma traja nekaj tednov, da se navadite na novo vzmetnico ali ležišče iz pene. Ker želimo biti prepričani, da kupujete z zaupanjem, vam ponujamo možnost, da za 100 dni preizkusite novo vzmetnico ali ležišče iz pene GOLD - če niste 100 % zadovoljni vam jo bomo zamenjali z veseljem.
Preprosto vrnite svojo vzmetnico GOLD ali ležišče iz pene GOLD v trgovino skupaj z računom in izberite drugo - tako enostavno je - pod pogojem, da le-ta ni umazana ali poškodovana.

Več o GOLD vzmetnicah lahko najdete na naslednji povezavi: Več o GOLD vzmetnicah.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Izbira pravilnega ležišča za dobro nočno spanje je velika investicija, ki jo lahko naredite zase in za svojo družino. 
Več o ležiščih si preberite tukaj www.jysk.si
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Dober spanec je bistven za vaše dobro počutje. Če se zbudite sveži in spočiti, imate dovolj energije, da se spopadete z vsemi izzivi, ki so pred vami. Izbira prave prešite odeje je eden od pogojev za dober spanec.

V JYSK-u boste našli veliko izbiro prešitih odej vseh cenovnih razredov za zadovoljitev potreb in želja naših kupcev.

Več o prešitih odejah si preberite tukaj www.jysk.si

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Pomembno je, da pazljivo izberete ustrezne rjuhe. Rjuhe morajo biti udobne za ležanje, pa tudi vzdržljive, saj jih vsako noč uporabljamo več ur.
JYSK ponuja rjuhe različnih oblik in barv.  V trgovinah JYSK boste našli naslednje modele:
•    ravne rjuhe 
•    jersey rjuhe
•    vodoodporne
Več o rjuhah si preberite tukaj www.jysk.si

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Izbira vzglavnika je enako pomembna za kakovost spanja kot izbira vzmetnice. Kvaliteten vzglavnik je zelo pomemben za kakovost vašega spanca, zato ga morate dobro izbrati. Pomembno je, da vaš vzglavnik izpolnjuje vaše potrebe. V JYSK-u imamo veliko izbiro vzglavnikov v različnih cenovnih razredih, ki zadovoljujejo potrebe naših kupcev.  
Več o vzglavnikih si preberite tukaj www.jysk.si

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

SLUŽBA ZA POMOČ KUPCEM

Delovni čas Službe za pomoč kupcem

Običajni delovni čas:

  1. Ponedeljek - Petek: 08:00 - 16:00
  2. Sobota in nedelja zaprto.
Delovni čas lahko pogledate tukaj