Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Zdaj še boljše ponudbe vrtnega pohištva 

 

Zaradi prehoda na novo centralno skladišče so možne zamude pri dostavi izdelkov.

 

Vračila in reklamacije

Če imate vprašanja glede vračil in reklamacij, Vam z veseljem pomagamo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Vračilo in zamenjava izdelkov

Kaj pomeni JYSK jamstvo cene?

+
Zelo nam je pomembno, da se pred, med in po vašem nakupu počutite varno. Ravno zato vam nudimo Jamstvo cene za naše izdelke. 

Če ste v JYSK-u kupili izdelek in ga po nižji ceni našli (v JYSK-u ali v drugi trgovini) v roku 30 dni po vašem nakupu, vam bomo razliko v ceni nadomestili. Jamstvo cene lahko uveljavite za cene izdelkov iz vseh slovenskih fizičnih trgovin kot tudi slovenskih spletnih trgovin.

Pogoji za uveljavljanje Jamstva cene so naslednji:
• JYSK povrne razliko v ceni za identične izdelke. Poglejte "Izjeme" v spodnjem tekstu.
• Jamstvo cene morate uveljaviti v 30 dneh od nakupa.
• Cena izdelka iz druge trgovine, s katero se primerja cena našega izdelka, mora biti veljavna v času uveljavljanja zahteve za Jamstvo cene.
• Priložiti morate originalni račun nakupa izdelka iz JYSK-a.
• Priložiti morate dokaz trgovine, ki nudi nižjo ceno od JYSK-ove cene, npr. akcijski letak, spletno povezavo na izdelke in podobno.

Izjeme za Jamstvo cene:
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki niso identični. Izdelek mora biti enakega modela in imeti enake tehnične specifikacije, kar vključuje enako/ega blagovno znamko/proizvajalca, enako barvo, enake dimenzije, enake dodatke, enako velikost, enako sestavo - zato te izdelke imenujemo identični.
• Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki gredo iz prodaje,  ponudbe izdelkov v sklopu otvoritev ali prenove trgovin, razstavne izdelke, posebna naročila ali na izdelke v sezonskem znižanju.
• Jamstvo cene se ne nanaša na storitve dostave, posebne pogoje dostave, niti ne na stroške dostave.
• Jamstvo cene velja le za fizične osebe in se ne nanaša na pravne osebe.

Za uveljavljanje Jamstva cene se obrnite na Službo za pomoč kupcem
https://jysk.si/customer-service ali obiščite eno od naših fizičnih trgovin.

Več informacij o tem, kako uveljaviti Jamstvo cene
 https://jysk.si/pravila-in-pogoji#1

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Pravila vračil in zamenjave

+
V kolikor se premislite, lahko v JYSK-u enostavno vrnete ali zamenjate izdelek.

Povrnili Vam bomo celotno kupnino za izdelke, ki jih vrnete z računom, brez časovne omejitve. To velja za izdelke kupljene v trgovinah, kot tudi tiste kupljene v spletni trgovini. 
  • Če nimate računa, Vam nudimo možnost zamenjave za drugi izdelek.
  • Če želite vrniti izdelek, ki je bil poškodovan ali uporabljen v takšni meri, da se njegova vrednost znatno zmanjša, si pridržujemo pravico do zmanjšanja zneska vračila in pravico do zavrnitve vračila.
  • Izdelki, narejeni po meri, kot so na primer ležišča, imajo v primeru vračila splošno gledano manjšo vrednost.
  • V kolikor želite vrniti izdelke na način, da JYSK organizira odvoz naročila namesto, da sami vrnete izdelke v trgovino, bo JYSK vrnil začetne stroške prevoza, medtem ko Vi plačate stroške prevoza izdelka s svojega naslova.
  • Poleg tega, ne pozabite na 100-dnevno poskusno dobo naše najboljše GOLD vzmetnice. Več o GOLD vzmetnicah.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Prejel/a sem poškodovan izdelek- kaj storiti?

+
Za JYSK je zelo pomembno, da so vsi izdelki dostavljeni nepoškodovani. V nekaterih primerih pa se lahko zgodi, da so izdelki poškodovani med prevozom. 

Poškodovan izdelek ob dostavi:

Če pri dostavi opazite, da je izdelek poškodovan, imate eno od naslednjih možnosti: 
  • Zavrnite prevzem. Vozniku sporočite, da ne boste sprejeli poškodovanih izdelkov. 
  • Sprejmite izdelke. Vozniku podpišite, da ste prevzeli paket, četudi je vidno poškodovan. 

Oglasite se lahko v kateri koli JYSK trgovini in s seboj prinesite račun nakupa. Prav tako se lahko obrnete tudi naši Službi za pomoč kupcem na e-naslov pomockupcem@jysk.com in pošljete slike, kjer je razvidna poškodba. Sporočite nam tudi številko naročila ( ali ime trgovine, kjer je bil opravljen nakup), da lahko najhitreje uredimo Vašo reklamacijo.
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

SLUŽBA ZA POMOČ KUPCEM

Delovni čas Službe za pomoč kupcem

Običajni delovni čas:

  • Ponedeljek - Petek: 09:00 - 17:00
  • Sobota in nedelja zaprto.
Delovni čas lahko pogledate tukaj