Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

Brezplačna dostava do 28. 2. na JYSK.si ob spletnem nakupu v vrednosti 300 eur ali več

Odlične akcijske ponudbe s popusti do 50%

Vračila in reklamacije

Če imate vprašanja glede vračil in reklamacij, Vam z veseljem pomagamo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem. , plain_text

Vračilo in zamenjava izdelkov

Odgovor

Za JYSK je zelo pomembno, da so vsi izdelki dostavljeni nepoškodovani. V nekaterih primerih pa se lahko zgodi, da so izdelki poškodovani med prevozom. Transportna služba običajno odkrije poškodovane izdelke pred dostavo.


Poškodovan izdelek ob dostavi
Če pri dostavi opazite, da je izdelek poškodovan , imate eno od naslednjih možnosti: 
Zavrnite prevzem. Vozniku sporočite, da ne boste sprejeli poškodovanih izdelkov. Ko bodo izdelki vrnjeni v JYSK, Vam bomo povrnili denar na Vaš račun v kolikor ste plačali s kartico. 
Sprejmite izdelke. Vozniku podpišite, da ste prevzeli paket  četudi je vidno poškodovan. Preverite izdelek v paketu ali je morda tudi sam poškodovan. Priporočamo Vam, da paket poslikate preden ga odprete in preverite v kakšnem stanju je Vaš izdelek.. 
Tako bomo lažje ugotovili ali je bil izdelke poškodovan pri transportu. 

Poškodovan izdelek po dostavi –pokličite JYSK Službo za pomoč kupcem:
Če ste prejeli poškodovane izdelke, prosimo pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 09:00 do 17:00).

Nisem prejel/a rezevne dele oziroma sem prejel/a napačen izdelek.
Če ste naročili preko spletne strani in ste po pomoti prejeli napačni izdelek ali pa Vam manjkajo rezervni deli, Vas vljudno prosimo, da pokličete na JYSK Službo za pomoč kupcem. 
JYSK bo kril vse nastale stroške. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Če ste kupili določen izdelek in kasneje opazili, da ima ta isti izdelek v naših trgovinah ali na spletni strani nižjo ceno, Vam bomo razliko v ceni nadoknadili. Za več informacij vprašajte zaposlene v naših trgovinah ali pišite oddelku Pomoč kupcem prek naslednjega kontaktnega obrazca ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 09:00 do 17:00). Naše jamstvo cene velja 30 dni od datuma nakupa, pri uveljavljanju pa je potrebno priložiti originalen račun ali navesti številko spletnega naročila. Jamstvo cene se ne nanaša na razstavne izdelke, izdelke na razprodaji in sezonsko znižane izdelke vrtnega pohištva ter božičnih izdelkov. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Ko kupujete preko spletne strani JYSK.SI, imate pravico do preklica v roku 14 dni od nakupa oziroma od dneva prejema blaga. 
Pravica do prekllica pomeni, da lahko izdelke vrnete v najbližjo JYSK trgovino http://jysk.si/trgovine-odpiralni-casi in Vam povrnemo kupnino, stroške dostave in morebitno provizijo za plačilo z gotovino. Ne pozabite s seboj vzeti originalni račun.
Če obžalujete nakup po 14 dnevih od prejema Vaši izdelkov, Izdelke vrnite neposredno v eno od naših JYSK-ovih trgovin in v originalni embalaži, Ne pozabite s seboj vzeti originalni račun.
Vse stroške povezane z vračilom izdelkov, krijete sami.
Lahko stopite v stik s JYSK Službo za pomoč kupcem preko elektronske pošte ali preko povezave http://jysk.si/podpora-kupcem/splosni-prodajni-pogoji-dostava/8-vracilo-zamenjava-izdelkov/obrazec-za-preklic. 
JYSK Trgovina d.o.o.
Uprava podjetja: Tovarniška 10a, 8250 Brežice
pomockupcem@jysk.com
Priložite račun.
V primeru naročila večjega števila naročenih izdelkov in se naročilo smatra kot enojno, se 14-dnevni rok za vračila računa od dneva zadnje dostave paketa.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

Če ste izdelek vrnili v eno izmed naših trgovin, boste denar dobili takoj nazaj. 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Odgovor

JYSK-ova podaljšana pravica do odstopa in možnost zamenjave JYSK ponuja podaljšano pravico do odstopa in zamenjave izdelkov, kar se nanaša tako na nakupe v JYSK-ovih trgovinah kot na JYSK.si. V povezavi s podaljšano pravico do odstopa in zamenjave, ni določen noben rok, kar daleč presega 14-dnevno pravilo/pravico, opisano v Zakonu o varstvu potrošnikov. Če izdelek vračate v več kot 14-dneh od prejema, boste prejeli vračilo vrednosti izdelkov. Originalne stroške dostave in vrednost kupljenih morebitnih dodatnih storitev ne vračamo. V tem primeru sami odgovarjate za vse stroške povezane z vračilom izdelkov. Če bi radi izkoristili našo podaljšano pravico do odstopa in možnost zamenjave izdelka, morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji. Pogoji za uporabo JYSK-ove podaljšane pravice do odstopa in možnosti zamenjave izdelka Izdelki morajo izpolnjevati naslednje pogoje: *Izdelek mora biti v dobrem stanju in v originalni embalaži.
*Če je mogoče, mora biti embalaža nepoškodovana, da se lahko ponovno uporabi.
*Pri preizkušanju izdelkov, ki jih boste morda vrnili, zagotovite, da se vrednost izdelka ne zmanjša. To je pogoj, da lahko izdelek zlahka obnovimo in prodamo kot novega.
*Pohištvo, ki je dostavljeno nesestavljeno mora biti vrnjeno tako, da so vsi deli v brezhibnem stanju in nepoškodovani.
*Za ležišča Vam priporočamo, da jim v postopku preizkušanja ne odstranite plastične zaščite, saj s tem zagotovite, da se vrednost izdelka ne zmanjša.
*Omogočamo vam 100 dni dolgo obdobje za preizkušanje ležišč GOLD. Več o tem si preberite na naslednji povezavi.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Prosimo vas, da vse relevantne datoteke priložite naenkrat.
Podporované formáty: png jpg gif pdf doc docx.