Vprašanja, ki so povezana s spletnim nakupom

Z veseljem Vam bomo pomagali pri naročilih, plačilnih pogojih, Click&Collect ali kako preklicati oziroma spremeniti Vaše naročilo. V kolikor spodaj ne najdete odgovora na Vaše vprašanje, lahko vedno pokličete našo Službo za pomoč kupcem.

Plačilo

Ali lahko v trgovini in v spletni trgovini kupim JYSK darilni bon?

+
Ne. JYSK darilnih bonov nima v ponudbi.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Katere možnosti plačil imam v JYSK-u?

+

V nakupovalni košarici v spletni trgovini boste videli skupni znesek nakupa, vključno z DDV in stroški dostave. To je skupni znesek, ki ga je potrebno plačati.

Izdelke kupljene na JYSK.si lahko plačate z naslednjimi plačilnimi karticami:

  • MasterCard,
  • Maestro,
  • Visa
  • Preko spletne strani žal nakup na obroke ni možen.

V vseh JYSK-ovih trgovinah lahko plačate s plačilnimi in kreditnimi karticami. Pri nakupu na obroke nudimo možnost odloženega plačila:

  • Z NLB Plačilnimi karticami z odloženim plačilom (Karanta, Visa, MasterCard) lahko pri nas kupujte na 2 do 12 obrokov brez obresti in dodatnih stroškov. Pri tem mora biti najmanjši znesek obroka 60 €.
  • S karticami Diners Cluba na do 12 obrokov brez obresti, pri tem mora biti najmanjši znesek obroka 15 €.

Pri plačilu s kreditno kartico ste zaščiteni pred krajo brez odgovornosti. Če je bila Vaša kreditna kartica zlorabljena, lahko zahtevate od izdajatelja kartice povračilo zneska na Vašo plačilno kartico.

Vaše plačilo je končano z uporabo varnih in šifriranih povezav, kar zagotavlja da do Vaših podatkov o plačilu ne morejo dostopati nepooblaščene tretje osebe. Vaše plačilo bo potekalo varno preko plačilnega sistema WebPay, Monri Payments d.o.o. Vsi podatki povezani s transakcijo gredo preko SSL-ja (Secure Socket Layer) in preko šifriranega kanala. Zagotavljamo Vam, da na naš strežnik ne bomo shranjevali nobenih zaupnih informacij. Poleg tega JYSK nima dostopa do teh zaupnih podatkov v vsakem trenutku.

Naprošeni boste za posredovanje naslednjih informacij:

Številka kartice (16 številk natisnjenih na sprednji strani Vaše kartice)

Datum veljavnosti kartice (natisnjen na sprednji strani kartice)

Varnostna koda (trimestna varnostna koda na zadnji strani kartice, natisnjena pod magnetnim trakom na desni strani)

 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Kdaj bo znesek spletnega nakupa bremenjen z mojega računa?

+
V primeru plačila s kartico, bo znesek z Vaše kartice bremenjen po zaključku nakupa.
Račun za nakup boste prejeli po e-pošti, ko bo naročilo poslano iz centralnega skladišča na Madžarskem.

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

Spremenite ali prekličite naročilo

Ali lahko spremenim svoje naročilo?

+
Če ste nakup opravili v trgovini:
•    Če želite spremeniti naročilo, se oglasite v trgovini, kjer ste opravili nakup.

Če ste nakup opravili preko spletne strani:
•    Ni možno dodajati izdelkov na Vaše naročilo. Potrebno je narediti novo naročilo na JYSK.si ali pokličite JYSK Službo za pomoč kupcem +386 1 8888 912 za preklic prvotnega naročila, da lahko naredite novo naročilo.
•    Možno je preklicati celotno naročilo.
 

Niste dobili odgovor na Vaše vprašanje? Pišite Službi za pomoč kupcem.

SLUŽBA ZA POMOČ KUPCEM

Delovni čas Službe za pomoč kupcem

Običajni delovni čas:

  1. Ponedeljek - Petek: 08:00 - 16:00
  2. Sobota in nedelja zaprto.
Delovni čas lahko pogledate tukaj