Pravila in pogoji

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI IN DOSTAVA

Naslednji pogoji prodaje in dostave veljajo za vse nakupe na JYSK.si in za dostavo na celotnem območju Slovenije. Vsi sporazumi o nakupu na JYSK.si bodo v slovenskem jeziku. V času nakupa na JYSK.si mora biti kupec polnoleten.

JYSK Trgovina d.o.o., Tovarniška 10a, 8250 Brežice. Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod številko 1/02640/00; Matična številka: 2305160000. Družba je zavezana za plačilo DDV (št. 5171555, DU Ljubljana).

Splošno

Vsi izdelki so odvisni od razpoložljivosti zalog. Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Če iz katerega koli razloga ne moremo pridobiti izdelka, si pridržujemo pravico do odstopa od izvedbe naročila. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali.

Potrudili smo se, da izdelke čim bolj natančno opišemo in prikažemo. Kljub temu se lahko zgodi, da izdelki odstopajo od svojega opisa. Za vsa vprašanja ali dodatne informacije se prosimo obrnite Službi za pomoč kupcem na +386 1 8888 912 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ali preko e-naslova pomockupcem@jysk.com.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine JYSK.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Zadnjič osveženo: 2024-12-18

1. Cena izdelka

Cena posameznega izdelka je navedena na pregledu izdelkov, na strani, kjer se izdelek nahaja ter v nakupovalni košarici.

  • Cena posameznega izdelka je enaka tisti v trgovini ali na JYSK.si
  • Cena posameznega izdelka vključuje davek na dodano vrednost (DDV)
  • Cena posameznega izdelka ne vključuje stroškov dostave, saj so stroški dostave odvisni od mesta dostave in velikosti izdelka. Več o dostavi tukaj
  • Dostopnost in cena JYSK-ovih izdelkov sta predmet sprememb v primeru razprodaje zalog, v primeru napak v tisku ali napak v ceni. To velja tako za ponudbe v tiskovinah (v oglaševalskih prilogah, letakih) ali katerikoli informacijah, ki jih najdete na spletni strani JYSK.si. V primeru napake v ceni, bomo napako popravili v najkrajšem možnem času.
  • Vse cene so veljavne in se redno posodabljajo.
  • Za vsak izdelek velja tista cena, ki je vidna v času nakupa
  • Jamstvo cene: več pod rubriko Jamstvo cene 

Če smo naredili napako in izpostavili nižjo ceno izdelka, nismo dolžni dostaviti tega izdelka po navedeni napačni ceni, če Vas obvestimo preden pošljemo izdelek. V takšnem primeru si pridržujemo pravico preklicati Vaše naročilo. V primeru preklica naročila, Vam bomo povrnili polni znesek nakupa vključno s stroški dostave v skladu z našimi Pravili vračil in zamenjave

Jamstvo cene

Zelo nam je pomembno, da se pred, med in po vašem nakupu počutite varno. Ravno zato vam nudimo Jamstvo cene za naše izdelke.  

Če ste v JYSK-u kupili izdelek in ga po nižji ceni našli (v JYSK-u ali v drugi trgovini) v roku 30 dni po vašem nakupu, vam bomo razliko v ceni nadomestili. Jamstvo cene lahko uveljavite za cene izdelkov iz vseh slovenskih fizičnih trgovin kot tudi slovenskih spletnih trgovin.

Pogoji za uveljavljanje Jamstva cene so naslednji: 

  • JYSK povrne razliko v ceni za identične izdelke. Poglejte "Izjeme" v spodnjem tekstu.
  • Jamstvo cene morate uveljaviti v 30 dneh od nakupa.
  • Cena, s katero jo primerjate, mora biti mora biti veljavna v času uveljavljanja zahteve za Jamstvo cene.
  • Priložiti morate originalni račun nakupa izdelka iz JYSK-a.
  • Priložiti morate dokaz trgovine, ki nudi nižjo ceno od JYSK-ove cene, npr. akcijski letak, spletno povezavo na izdelke in podobno.

Izjeme za Jamstvo cene:

  • Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki niso identični. Izdelek mora biti enakega modela in imeti enake tehnične specifikacije, kar vključuje enako/ega blagovno znamko/proizvajalca, enako barvo, enake dimenzije, enake dodatke, enako velikost, enako sestavo - zato te izdelke imenujemo identični.
  • Jamstvo cene se ne nanaša na izdelke, ki gredo iz prodaje,  ponudbe izdelkov v sklopu otvoritev ali prenove trgovin, razstavne izdelke, posebna naročila ali na izdelke v sezonskem znižanju.
  • Jamstvo cene se ne nanaša na storitve dostave, posebne pogoje dostave, niti ne na stroške dostave. 
  • Jamstvo cene velja le za fizične osebe in se ne nanaša na pravne osebe.

Za uveljavljanje Jamstva cene se obrnite na Službo za pomoč kupcem ali obiščite eno od naših fizičnih trgovin.

TRAJNO NIZKA CENA

Naš cilj je zagotoviti konkurenčne TRAJNO NIZKE CENE, hkrati pa ohraniti kakovost naših izdelkov. Zaradi sprememb na trgu, nihanj stroškov ali konkurence lahko pride do občasnih prilagoditev cen. 
Lahko pa zagotovimo, da si vedno prizadevamo ponuditi izdelke po najboljši možni ceni.

2. Plačilo

Kreditna kartica

V nakupovalni košarici v spletni trgovini boste videli skupni znesek nakupa, vključno z DDV in stroški dostave. To je skupni znesek, ki ga je potrebno plačati.

Izdelke kupljene na JYSK.si lahko plačate z naslednjimi plačilnimi karticami:

  • MasterCard,
  • Maestro,
  • Visa
  • Preko spletne strani žal nakup na obroke ni možen.

V vseh JYSK-ovih trgovinah lahko plačate s plačilnimi in kreditnimi karticami. Pri nakupu na obroke nudimo možnost odloženega plačila:

  • Z NLB Plačilnimi karticami z odloženim plačilom (Karanta, Visa, MasterCard) lahko pri nas kupujte na 2 do 12 obrokov brez obresti in dodatnih stroškov. Pri tem mora biti najmanjši znesek obroka 60 €.
  • S karticami Diners Cluba na do 12 obrokov brez obresti, pri tem mora biti minimalni znesek nakupa 130 €.

Pri plačilu s kreditno kartico ste zaščiteni pred krajo brez odgovornosti. Če je bila Vaša kreditna kartica zlorabljena, lahko zahtevate od izdajatelja kartice povračilo zneska na Vašo plačilno kartico.

Vaše plačilo je končano z uporabo varnih in šifriranih povezav, kar zagotavlja da do Vaših podatkov o plačilu ne morejo dostopati nepooblaščene tretje osebe. Vaše plačilo bo potekalo varno preko plačilnega sistema WebPay, Monri Payments d.o.o. Vsi podatki povezani s transakcijo gredo preko SSL-ja (Secure Socket Layer) in preko šifriranega kanala. Zagotavljamo Vam, da na naš strežnik ne bomo shranjevali nobenih zaupnih informacij. Poleg tega JYSK nima dostopa do teh zaupnih podatkov v vsakem trenutku.

Naprošeni boste za posredovanje naslednjih informacij:

Številka kartice (16 številk natisnjenih na sprednji strani Vaše kartice)

Datum veljavnosti kartice (natisnjen na sprednji strani kartice)

Varnostna koda (trimestna varnostna koda na zadnji strani kartice, natisnjena pod magnetnim trakom na desni strani)
 

Plačilo ob dostavi

Možnost "Plačilo ob dostavi" velja le za manjša naročila (GLS) v višini do 2000 EUR. "Plačilo ob dostavi" je možno opraviti z gotovino ali s plačilno kartico. V primeru plačila s plačilno kartico, se kupcu zaračuna dodatna pristojbina v višini 1,43%, ki pokriva bančno provizijo. Plačevanje s karticami je možno le pri dostavni službi GLS.

Za naročila, ki se dostavijo kot Dostava velikih izdelkov (dostavna služba Gebruder Weiss), ni omejitve zneska dostave naročila. Plačilo je možno izključno z gotovino.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

3. Potrdilo naročila

Ko oddate naročilo, boste prejeli e-sporočilo s potrdilo o naročilu. Potrdilo o naročilu vsebuje naslednje informacije:

  • Številka naročila
  • Naslov dostave
  • Način plačila
  • Datum dostave
  • Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave
  • Podatki-kontakt JYSK-ove Službe za pomoč kupcem
  • Informacije o Vaši pravici vračil in zamenjave ter o pravici o zaščiti potrošnikov.

Vaše naročilo je le ponudba za nakup pri nas. Prosimo upoštevajte, da ta e-pošta s potrditvijo naročila ne pomeni, da je JYSK SLOVENIJA končno sprejela Vaše naročilo.

Od trenutka, ko Vam po e-pošti pošljemo obvestilo, da je bil izdelek poslan, bo sklenjena pogodba o nakupu naročenih izdelkov z Vaše strani in prodaji z naše strani.

Po sklenitvi pogodbe, Vašega naročila ne morete več spreminjati (kljub temu lahko, v skladu z našo politiko Pravila vračil in zamenjave, naročilo prekličete).

Do sklenitve pogodbe lahko kadarkoli zavrnemo dostavo naročenih izdelkov. Če to storimo, plačilo pa je bilo že opravljeno, Vam bomo v skladu z našo politiko vračil in zamenjave, v celoti vrnili plačani znesek za ta izdelek.
Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Pridržujemo si pravico da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primeru, da naročenega izdelka ni več na zalogi. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali.

V interesu vseh naših kupcev, lahko pri nakupu nekaterih izdelkov postavimo količinsko omejitev. V primeru, da želite kupiti večjo količino izdelkov, ki imajo to omejitev, boste prejeli obvestilo, da zmanjšajte število izdelkov, ki jih želite kupiti.
Če želite, da Vam ponovno pošljemo potrditev naročila, prosimo pišite Službi za pomoč kupcem na pomockupcem@jysk.com ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00).

4. Račun

Ko bo naročilo odposlano iz centralnega skladišča v tujini, boste na e-naslov prejeli račun z naslednjimi informacijami:

  • Številka naročila
  • Naslov dostave
  • Način plačila
  • Datum dostave
  • Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave
  • Podatki-kontakt JYSK-ove Službe za pomoč kupcem
  • Informacije o Vaši pravici vračil in zamenjave ter o pravici o zaščiti potrošnikov.

Poleg so lahko priložena tudi navodila za sestavljanje izdelka. Če ima Vaš izdelek jamstvo, bo to vidno na računu, ki velja tudi kod dokazilo jamstva.

5. Dostava

Nudimo različne možnosti dostav in prevzema izdelkov:

1. Spletna rezervacija s prevzemom v JYSK trgovini – brezplačno

Če izberete storitev Click & Collect (Klikni in prevzemi), vam bom izbrana trgovina v roku 30 minut od zaključene spletne rezevracije poslala SMS sporočilo, da je vaša rezervacija pripravljena na prevzem. Rezervirane izdelke je potrebno prevzeti v delovnem času trgovine na dan prejetega SMS sporočila ali najkasneje v naslednjih 2 delovnih dnevih trgovine od prejetja sporočila. Svojo rezervacijo plačate ob prevzemu v JYSK trgovini.

Več o storitvi Click in Collect 

2. Spletni nakup z dostavo v JYSK trgovino – brezplačno

Dostava v trgovino vam nudi možnost, da naročite večje število izdelkov, kot jih je na voljo v fizičnih trgovinah. Ti izdelki so pakirani v našem centralnem skladišču na Madžarskem in nato dostavljeni v trgovino, zato je predviden čas dostave od 5 do 10 delovnih dni, predno boste lahko prevzeli svoje naročilo v trgovini JYSK. To vrsto dostave v trgovino lahko izberete le, če je vaše spletno naročilo v vrednosti 69 EUR ali več. Svoje naročilo plačate v spletni trgovini.

Več o storitvi Dostava v trgovino

3. Spletni nakup z dostavo na naslov po vaši izbiri – zaračunajo se stroški dostave

JYSK Slovenija lahko izdelke dostavi samo tistim kupcem, ki se nahajajo na naslovih znotraj Republike Slovenije.
Razlikujemo med dvema vrstama dostave:

- Paketno dostavo izdelkov (manjši izdelki). Manjši izdelki so npr. prešite odeje, brisače in posteljnina.
- Dostavo izdelkov na dom (veliki izdelki). Veliki izdelki so npr. ležišča, postelje in pohištvo. Dostava večjih izdelkov: do 10 delovnih dni.

JYSK.si bo določil vrsto dostave glede na izdelke, ki jih naročite.

Najnižja cena dostave v JYSK-u je 2,99 EUR, cena dostave pa je odvisna od količine in velikosti izbranih izdelkov. Znesek dostave lahko kadar koli preverite v nakupovalni košarici, ki vsebuje izdelke in naslov za dostavo v naši spletni trgovini.
V primeru težav z dostavo je možno, da bo Vaše naročilo dostavljeno v dveh ali več dostavah. Vse dodatne stroške v tem primeru krije JYSK Slovenija.

Svetujemo Vam, da vnesete mobilno številko pri izdelavi naročila, da Vas JYSK Slovenija ali dostavna služba lahko obvestita o dostavi, s klicem ali SMS sporočilom. Z vašo osebno številko bomo razpolagali zgolj in le za potrebe izvedbe naročila.

Preverite ali do podatki na računu pravilni. (ime in priimek/ime podjetja in DŠ, naslov in dogovorjen datum dostave)

Do zamud pri dostavi lahko pride v zimskem času, zaradi vremenskih razmer.

Vi ste odgovorni za odlaganje embalaže.

Paketna dostava izdelkov (manjši izdelki kot npr. Prešite odeje, brisače in posteljnina)

Paketna dostava je izvedena standardno do vhodnih vrat naslova, ki ste ga navedli za dostavo.

Dostava manjših izdelkov je od 4 do 6 delovnih dni od dneva oddanega naročila.

Dan pred dostavo boste prejeli e-pošto, ki Vas bo obvestila o dostavi paketa prihodnji dan. Na dan dostave boste zjutraj, prek e-pošte, prejeli obvestilo o 3-urnem časovnem oknu za prevzem dostave.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,00 EUR.

Plačilo je možno opraviti z gotovino ali s plačilno kartico. V primeru plačila s plačilno kartico, se kupcu zaračuna dodatna pristojbina v višini 1,43%, ki pokriva bančno provizijo.

Kupec lahko spremlja in sledi pošiljko na naslednji povezavi https://gls-group.eu/SI/en/parcel-tracking?match=. Naročilo lahko spremljate z vpisom številke paketa. Ostali podatki pri naročilu, vključno z Vašimi osebnimi podatki, niso vidni nepooblaščenim osebam.

Dostava na dom (veliki izdelki kot npr. Ležišča, postelje in pohištvo)

Dostavna služba se s kupcem dogovori za datum dostave, ko izdelki prispejo v njihovo skladišče. Dan pred dostavo Vas bodo poklicali, voznik pa Vas tudi pokliče približno 1 uro pred samo dostavo. Dostava velikih paketov je narejena v roku od 5 do 10 delovnih dni.

JYSK v okviru dostave na dom velikih izdelkov, občasno nudi akcijske ponudbe brezplačne dostave, če opravite nakup nad določenim zneskom. Znesek, ki predstavlja prag za brezplačno dostavo, se spreminja in je odvisen od vsakokratne akcijske ponudbe.

Brezplačna dostava kljub morebitni akcijski ponudbi ni možna v terminih, ki so obravnavani kot nadstandardni. To so termini med 8. in 12. uro in med 16. in 18. uro. Če želite, da vam izbrani artikel dostavimo v času nadstandardnega termina, imate pri nakupu možnost izbrati doplačilo za dostavo v tem terminu, ki se obračuna v nakupovalni košarici pred zaključkom nakupa. Znesek plačila za dostavo v nadstandardnem terminu se spreminja in je odvisen od vsakokratne akcije ter količine in velikosti izbranih artiklov.

Dostavna služba bo dostavila izdelke na naslov, ki ste ga navedli za dostavo. Dostava poteka do najbližjega možnega iztovarnega mesta (odvisno od zmogljivosti pristopa dostavnega vozila). 

Do zamud pri dostavi lahko pride v zimskem času, zaradi vremenskih razmer.

V primeru plačila po povzetju, se obračuna tudi strošek plačila po povzetju, ki znaša 2,00 EUR.

Plačilo po prevzemu je možno izključno z gotovino. Dostavna služba ne sprejema plačilne/kreditne kartice.

Pomembno: Če poskuša dostavna služba neuspešno izvesti dostavo na Vaš naslov (npr. na naslovu, ki ste ga navedli, ni nihče prisoten za prevzem pošiljke), bo dostavna služba stopila v stik z Vami. Takrat se boste lahko dogovorili za naknadno dostavo Vašega naročila.

Obvestilo v zvezi z dostavo

Od trenutka, ko naredite naročilo do same dostave, lahko pričakujete naslednja obvestila:

  • Ko je naročilo odposlano iz našega skladišča na Madžarskem, boste prejeli SMS sporočilo in e-sporočilo s potrdilom pošiljanja Vašega naročila ter račun.
  • Dan pred dostavo Vam bo dostavna služba poslala SMS sporočilo ali Vas pokličejo, da se dogovorite o času dostave.
  • Obvestili Vas bomo o možnih spremembah dostave. 

Prevzem vašega naročila

Pri prevzemu naročila prosimo:

  • Preverite ali se število škatel/paketov ujema s številom škatel/paketov, ki so navedeni v naročilu
  • Preglejte vse škatle in morebitne vidne poškodbe

Če je številko škatel/paketov nižje od pričakovanih, povejte vozniku, da ste opazili pomanjkljivost. Vsa odstopanja, ne glede na to, kako majhna so, morate takoj sporočiti Službi za pomoč kupcem. 

Pomembno: kot kupec imate dva  (2) meseca časa za reklamacijo manjkajočih delov ali paketov. Priporočamo Vam, da po prejemu Vaših izdelkov, pregledate celotno pošiljko. 

Poškodovani paketi/izdelki 

Če so škatle/paketi poškodovani, priporočamo da:

  • Zavrnete prejem pošiljke in podpišete nalog voznika »Zavrnjeno zaradi poškodb«
  • Sprejmete naročilo, podpišete nalog voznika »Poškodovano« na dostavnem dokumentu in obvestite Službo za pomoč kupcem.

Na ta način lahko ugotovimo razloge za škodo in preprečiti podobne incidente v prihodnosti.

V vsakem primeru Vas prosimo, da se obrnete na Službo za pomoč kupcem na +386 1 8888 912 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 ali preko e-pošte pomockupcem@jysk.com za prijavo in ureditev problema.

6. Pravila vračil in zamenjave

Pri JYSK-u je enostavno vrniti ali zamenjati izdelek, če si premislite. 

Za neuporabljene izdelke, ki so vrnjeni z dokazilom o nakupu, nudimo celotno vračilo brez časovnih omejitev. To velja za izdelke, kupljene v trgovinah in na spletu. 

Prosimo upoštevajte: 

  • Če nimate potrdila o nakupu, vam nudimo zamenjavo za drug izdelek. 
  • Ponujamo znižano vrednost vračila odkupnine v primeru, da vrnjeni izdelek ni v prvotnem stanju.  
  • Izdelki izdelani po naročilu, ki ne temeljijo na standardni ponudbi in se ne pojavljajo v naši spletni trgovini ter so bili izdelani po vaših lastnih željah, imajo praviloma znižano vrednost vračila odkupnine. 
  • Dodatne storitve, kot je vnos izdelkov, ne bodo vrnjene, če so bili izdelki pri vračanju iznešeni iz vaših prostorov. 

Stanje vrnjenih izdelkov 

  • Če vrnete izdelek, ki je poškodovan ali uporabljen na način, ki znatno zmanjša vrednost, si pridržujemo pravico zmanjšati ali zavrniti vračilo. 
  • Ko vračate izdelek, se prepričajte, da je skrbno zapakiran, po možnosti v originalno embalažo. V tem primeru lahko izdelek ponovno prodamo in osrečimo drugega kupca. Shranite potrdilo prevoznika, če ga dobite, in po možnosti tudi sledilno številko. Če izdelek ni zapakiran v originalno embalažo, ima JYSK pravico zmanjšati odkupnino. 
  • Ponujamo 100-dnevno poskusno dobo za GOLD vzmetnice. Preberite več o GOLD vzmetnicah. 100-dnevno preizkusna doba ne velja za GOLD nadvložke. 

Stroški dostave 

  • Če izdelek vrnete v trgovino JYSK ali kako drugače sami poskrbite za vračilo, vam bomo povrnili začetne stroške dostave. 
  • Če želite, da JYSK poskrbi za povratni prevoz, vam ne bomo povrnili začetnih stroškov dostave, saj bo znesek pokril naše stroške vračila izdelka. 
  • Če vrnete naročilo v trgovino, ki ga na dom dostavi lokalni trgovinski prevoznik, ne bomo povrnili začetnih stroškov dostave. 
  • Če ne vrnete celotnega naročila, ampak le del naročila, vam ne bomo povrnili začetnih stroškov dostave. 

Vračilo 

Vračilo bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu obvestila o preklicu. JYSK lahko zadrži vračilo, dokler ne prejmemo vrnjenega izdelka ali dokler ne predložite dokumentacije, da ste izdelek vrnili. Če nimate dokazila o nakupu, bo vrednost vračila enaka znesku, ki je enak najnižji ceni izdelka v zadnjih 60 dneh. 

Preklic naročila pred prejemom 

Če želite preklicati svoje naročilo na JYSK.si, preden ga prejmete, se je potrebno za preklic naročila obrniti na našo Službo za pomoč kupcem in navesti številko naročila, da uredite preklic. Če niste sprejeli dostave vašega naročila, vam vračila naročila ne bomo dodatno zaračunali. 

Kako narediti vračilo 

Naša pravila vračil veljajo za izdelke, kupljene v trgovinah in na spletu.  

Vaš izdelek najhitreje in najlažje vrnete v trgovino JYSK. Če izdelek vrnete v trgovino, takoj prejmete povračilo, vključno s stroški dostave. Tako zagotovimo boljše stanje izdelka, da ga lahko ponovno prodamo drugemu zadovoljnemu kupcu. 

Za stroške dostave se lahko dogovorimo tudi za vračilo spletnega naročila. Prosimo, preberite več o tem, kako vam lahko JYSK pomaga urediti vračilo, v naših pogostih vprašanjih o tem, kako narediti vračilo. Lahko pa uporabite tudi naš spletni obrazec za preklic/odstop

Poglejte Pravila vračil za B2B kupce.

7. Reklamacije

Ponujamo Vam 2-letno garancijsko obdobje za vse izdelke z začetkom od dneva prevzema izdelka.  

  • Ali je Vaš izdelek poškodovan?
  • Manjkajo deli v Vašem naročilu?
  • Ali je bilo naročilo poškodovano pri prevozu?
  • Obstaja kakšen drug problem v zvezi s kakovostjo izdelka? 

- obrnite se na katero koli JYSK trgovino in s seboj vzemite račun kot dokaz nakupa.

Prav tako se lahko obrnete na Službo za pomoč kupcem na pomockupcem@jysk.com in priložite sliko, na kateri je razvidna poškodba. Prosimo navedite številko naročila ( ali trgovino, če ste tam kupili izdelek), da lahko hitreje uredimo reklamacijo.

Pomembno je, da reklamacijo vložite čim prej od trenutka, ko ugotovite škodo.

Če JYSK odobri reklamacijo, bomo pokrili vse stroške v zvezi s prvotnim naročilom ali Vam ponudili nadomestni izdelek.

Pritožbo lahko pošljete tudi preko ODR platforme Evropske komisije. To je zelo pomembno, če ste prebivalec države članice EU izven Slovenije. Vašo pritožbo lahko vložite tukaj.
Pri vložitvi pritožbe je pomembno, da navedete naš e-naslov: pomockupcem@jysk.com.

8. Varstvo osebnih podatkov

Namen tega Pravilnika o zasebnosti je obvestiti vas o tem, kako podjetje JYSK ("JYSK", "mi", "nas") obdeluje vaše osebne podatke, in o vaših pravicah v zvezi s tem.

Za spodaj opisane namene in skladnost z lokalnimi zakoni o varstvu podatkov so odgovorni naslednji subjekti podjetja JYSK:

  • JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DANSKA (”JYSK HQ”)
  • JYSK trgovina d.o.o., Slovenija, Tovarniška c. 10a, 8250 Brežice (“JYSK JSI”)

Če imate kakršna koli vprašanja o Pravilniku o zasebnosti, se obrnite na službo za pomoč kupcem.

1. Namen, vrste osebnih podatkov in pravna podlaga za obdelavo

Obdelujemo naslednje osebne podatke:

NamenVrste osebnih podatkovPravna podlaga
Spletni nakup (vklj. Click & Collect in dostava)
  • Ime
  • Ime in podatki o podjetju
  • Naslov za račun
  • Naslov za dostavo
  • E-pošta
  • Naslov IP
  • Telefonska številka
  • Referenčna številka naročila
  • Izbrana trgovina za dostavo
  • ID uporabnika
  • Informacije o plačilu

Obdelava je potrebna za izpolnjevanje dogovora z vami glede nakupovanja pri JYSK-u (GDPR, člen 6(1)(b)).

Naš zakoniti interes za izvedbo nakupa (GDPR, člen 6(1)(f)). 

Če moramo zaradi varnostnih zadev stopiti v stik z vami, bomo navedene kontaktne podatke uporabili zaradi naše pravne obveznosti (GDPR, člen 6(1) (c)) v skladu z Uredbo o varnosti izdelkov (UREDBA (EU) 2023/988, člen 35 ( 2)).

Izboljšana konverzija in napredno ujemanje 
(V primeru nakupa uporabljamo izboljšano konverzijo in napredno ujemanje, kjer delimo vašo e-pošto in/ali druge vrste podatkov v šifrirani obliki s podjetjema Google in Meta. Več lahko preberete tukaj:
Google
Meta/Facebook
  • Zgoščen e-poštni naslov (postopek hash)
  • Zgoščeno ime (postopek hash)
  • Zgoščen domači naslov (postopek hash)
  • Zgoščena telefonska številka (postopek hash)
Vaša privolitev (GDPR, Člen 6 (1)(a)). 
Vzpostavitev in vzdrževanje uporabniškega računa JYSK na spletnem mestu
  • Ime
  • Ime podjetja
  • ID uporabnika
  • Naslov
  • E-pošta
  • Država
  • Zgodovina nakupov
  • Priljubljeni izdelki
  • Geslo (šifrano)
  • Različni naslovi dostav

Obdelava je potrebna za izvajanje dogovora z vami glede dostopa do uporabniškega računa in njegove uporabe (GDPR, člen 6(1)(b)).

Naš zakoniti interes za zagotavljanje ustrezne registracije in upravljanja uporabniškega računa (GDPR, člen 6(1)(f)). 

Analiza dejavnosti uporabnika na spletnem mestu (piškotki)
  • Naslov IP
  • Dejavnost uporabnika 
  • Časovni žigi
  • Informacije o brskanju, vključno z informacijami o vaših prejšnjih obiskih in preferencah na spletnem mestu

Če se strinjate z uporabo piškotkov, obdelujemo osebne podatke na podlagi našega zakonitega interesa za izboljšanje naših izdelkov in storitev (GDPR, člen 6(1)(f)).

Za več informacij glejte naš pravilnik o piškotkih.

E-novice
  • Ime
  • E-pošta
  • Poštna številka*
  • Rojstni dan*
  • Podatki o brskanju, vključno z dejavnostjo uporabnika (podatki o prijavi/virih, dejavnost e-pošte - prejem, odpiranje, klik)
  • Dejavnost spletnega mesta (ID piškotka)
    * Izbirno

Vaše soglasje (GDPR, člen 6(1)(a)).

Naš zakoniti interes za zagotavljanje ustreznih, relevantnih in pronicljivih prilagojenih novic ter njihovo upravljanje (GDPR, člen 6(1)(f)).

Opomnik "ponovno na zalogi"
  • E-pošta
  • Izdelki na zalogi
Vaše soglasje (GDPR, člen 6(1)(a)).
Lokator trgovine
  • Naslov
  • Poštna številka 
  • Informacije o lokalizaciji vaše naprave
Vaše soglasje (GDPR, člen 6(1)(a)). 
Ocene izdelkov na spletnem mestuOcene izdelkov na spletnem mestu
  • Ime
  • E-pošta
  • Ocena
Vaše soglasje (GDPR, člen 6(1)(a)).
Anketiranje kupcev
  • Ime
  • Telefonska številka
  • e-pošta
  • Recenzija
Naš legitimni interes za izboljšanje kakovosti storitev ((GDPR, člen 6(1)(f)).
Služba za pomoč in podporo kupcem
  • Ime
  • Ime podjetja
  • Naslov za račun
  • Naslov za dostavo
  • E-pošta
  • Poštna številka
  • Telefonska številka
  • ID uporabnika
  • Zgodovina nakupov
  • Posnetki telefonskih klicev
  • Zapisi o komunikaciji
  • Informacije o plačilu

Naš zakoniti interes za zagotavljanje ustreznih storitev in podpore kupcem (GDPR, člen 6(1)(f)).

Vaše soglasje za snemanje telefonskih pogovorov (GDPR, člen 6(1)(a)).

Družbeni mediji
  • Uporabniško ime / ime profila
  • Komentarji / reakcije
  • Slika profila
  • Zapisi o komunikaciji
  • Druge dejavnosti na družbenih medijih
Naš zakoniti interes za upravljanje naših računov v družbenih medijih ter zagotavljanje ustreznih storitev in podpore kupcem (GDPR, člen 6(1)(f)).
CCTV
  • Posnetki kamere
Naš legitimni interes za varovanje naših prostorov, zaposlenih in kupcev (GDPR, člen 6(1)(f)).
Dostava kupljenih izdelkov (nakup v trgovini) s strani zunanjega prevoznika
  • Ime
  • Priimek
  • Naslov
  • Telefonska številka
Obdelava je potrebna za izpolnjevanje dogovora z vami glede nakupovanja pri JYSK-u (GDPR, člen 6(1)(b)).
B2B račun
  • Informacije o podjetju (če je osebni podatek)
  • Ime kontaktne osebe 
  • E-naslov kontaktne osebe
  • Telefon kontaktne osebe

Obdelava je potrebna, da izpolnimo dogovor z vami glede dostopa in uporabe uporabniškega računa (GDPR, 6. člen, 1. odstavek, točka b).

Naš zakoniti interes za zagotavljanje ustrezne registracije in upravljanja uporabniškega računa (GDPR, člen 6(1)(f)).

2. Komu posredujemo osebne podatke?

Vaše osebne podatke lahko posredujemo osebam, poslovnim partnerjem podjetja JYSK in organom, ki potrebujejo osebne podatke za izpolnjevanje zgoraj navedenih namenov obdelave ali ki jim moramo vaše podatke razkriti v skladu z veljavno zakonodajo.

V nekaterih primerih za obdelavo vaših osebnih podatkov v našem imenu uporabljamo tretje osebe, na primer ponudnike varnostnih kopij, rešitev v računalniškem oblaku ali drugih informacijskih sistemov, ki jih uporablja podjetje JYSK.

Če se osebni podatki prenesejo v države zunaj EU/EGP, podjetje JYSK zagotovi ustrezno raven varstva z uporabo standardnih pogodbenih klavzul EU v pogodbah s prejemniki podatkov ali z zagotovitvijo, da za prejemnike veljajo vsaj posebni mehanizmi za certificiranje ali da so "varne" tretje države, ki jih je odobrila Evropska komisija.

Kopijo podlage za prenos lahko zahtevate tako, da se obrnete na podjetje JYSK prek zgoraj navedenih kontaktnih podatkov.

3. Obdobje hrambe

Osebne podatke hranimo toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnjevanje zgoraj opisanih namenov.

Varnostne kopije z vašimi osebnimi podatki bodo rutinsko izbrisane zaradi postopnega prepisovanja in ne bodo dostopne na običajen način.

4. Pravice

Kadar koli lahko zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov, njihov popravek ali izbris. Poleg tega lahko omejite obdelavo svojih osebnih podatkov, ugovarjate obdelavi in uveljavljate pravico do razkritja in prenosa svojih osebnih podatkov k drugemu upravljavcu podatkov (pravica do prenosljivosti podatkov).

Če ste dali soglasje za obdelavo svojih osebnih podatkov, lahko soglasje kadar koli prekličete, tako da se obrnete na nas. Vendar tak preklic ne bo vplival na obdelavo osebnih podatkov, ki je bila opravljena pred preklicem.

5. Pritožbe

Pri Informacijskem pooblaščencu, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana se lahko kadar koli pritožite glede naše obdelave vaših osebnih podatkov.

6. Spremembe pravilnika o zasebnosti

Ta Pravilnik o zasebnosti se lahko posodobi in spremeni, na primer zaradi sprememb zakonodaje in prakse na področju varstva podatkov. Svetujemo vam, da se sproti seznanjate s spremembami Pravilnika o zasebnosti. O nekaterih spremembah boste obveščeni neposredno po elektronski pošti, v nekaterih primerih pa boste morda pozvani, da pomembne spremembe sprejmete.

Datum zadnje spremembe Pravilnika o zasebnosti:  18/12/2024

9. Ko se prijavite na naše e-novice

Z namenom pošiljanja e-novic, JYSK d.o.o., ID: SI22451625, bomo zbirali in obdelovali vaše naslednje osebne podatke:

  • e-naslov
  • Ime in priimek
  • naslov (neobvezno)
  • Datum rojstva (neobvezno)
  • Spol (neobvezno)

Prijava na prejemanje naših e- novic predstavlja vašo privolitev, da se strinjate z zbiranjem in obdelavo osebnih podatkov za namen prejemanja e- novic. 

Vaše podatke shranjujemo v bazi podatkov na varnem strežniku. Dostop do Vaših podatkov je na voljo samo spletnemu skrbniku JYSK in zunanjemu partnerju. Zagotavljamo vam, da ne bomo razkrili ali predajali Vašega e-poštnega naslova drugim podjetjem.

E-novice pošiljamo le tistim, ki so se nanj prijavili. Uporabljamo dvojno potrjevanje, ti. double opt-in, na način, da drugi ne morejo vnesti Vašega e-naslova in Vas na ta način prijaviti na e-novice. Če ste prejeli e-novice JYSK brez da ste se predhodno nanje prijavili, je možno, da Vam je bilo sporočilo posredovano s strani tretje osebe – za slednje JYSK ne odgovarja.

Ko se prijavite na e-novice, lahko pričakujete tedensko 1-4 elektronsko sporočilo oziroma e-novice preko e-pošte.

Kadarkoli se lahko odjavite s prejemanja e-novic prek linka na dnu e-novic ali lahko kontaktirate službo za kupce. Če v roku treh mesecev ne pokažete zanimanja za naše e-novice, si pridržujemo pravico, da vam prenehamo pošiljati e-novice zaradi vaše neaktivnosti. Na novo se lahko zopet prijavite kadarkoli.

E-novice vsebujejo najnovejše ponudbe, novosti, tedenske letake in kataloge, kot tudi informacije o trenutnih posebnih akcijah o JYSK-ovem asortimentu. Poleg navedenega s prijavo na e-novice dovoljujete, da na vaš e-naslov prejemate tudi informacije o servisnih storitvah, kot tudi obvestila o ostalih izdelkih v košarici v spletni trgovini JYSK.si, e-sporočila po opravljenem spletnem nakupu na JYSK.si in e-sporočila o izdelkih iz JYSK-a, o katerih se zanimate.

Prijavo na e-novice lahko prekličete kadarkoli. Lahko se enostavno odjavite preko povezave na e-novicah. Tudi v tem primeru lahko zahtevate popravo netočnih osebnih podatkov, lahko zahtevate izbris osebnih podatkov ter omejite obdelavo.

JYSK bo hranil vaše podatke, dokler ne zahtevate izbrisa posameznih podatkov (zahtevo morate skladno z zakonom nasloviti v pisni obliki na pristojno osebo, to je Službo za pomoč kupcem v Sloveniji).

Dovoljenje oziroma soglasje, ki ste ga podali, je pravna osnova za obdelavo vaših osebnih podatkov.

10. Obvestilo o zasebnosti za kandidate za delo

Kdo je upravljavec, odgovoren za obdelavo podatkov in na koga se obrniti?

Upravljavec in kontakt za zasebnost sta na voljo v razdelku 8 teh določil in pogojev. Prav tako se lahko kadar koli obrnete na zaposlovalca, navedenega v korespondenci z nami.

Katere osebne podatke obdelujemo, ko se prijavite za zaposlitev?

Ko se prijavite pri nas, vaše podatke shranimo v naš spletni sistem za upravljanje kandidatov SmartRecruiters. Kategorije osebnih podatkov, ki se obdelujejo, vključujejo:

  • vaše identifikacijske in kontaktne podatke, vključno s povezavami do profilov družbenih medijev, ki jih navedete,
  • dokumente, ki ste nam jih posredovali, kot so življenjepis, potrdila, reference za delo, vaši odgovori na selekcijska vprašanja,
  • zgodovino vaše elektronske komunikacije z nami, interne povratne informacije o vaši prijavi,
  • ocene in video intervjuje, ki ste jih opravili,
  • status vaše prijave.

Ko obiščete karierne strani na JYSK spletnem mestu, ustvarimo poročila o vzorcih uporabe (spletno mesto, s katerega prihajate, strani, ki jih obiščete, čas, porabljen na našem spletnem mestu, informacije o uporabljeni končni napravi itd.).

Za kakšne namene in na kakšni pravni podlagi uporabljamo vaše podatke?

Obdelava podatkov omogoča izvedbo postopka prijave na delovno mesto kot korak pred sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi. Primarna pravna podlaga je  tč. b) 1. odst. 6. člena GDPR. Če ste zaposleni, bomo vašo prijavo shranili za namene razvoja osebja.

Druga pravna podlaga je vaše soglasje, kot ga ureja tč. a) 1. odst. 6. člena GDPR. Če ste se odločili potrditi naše zahteve in ste sprejeli vabilo, uporabljamo vašo številko mobilnega telefona za komunikacijo z vami prek SMS-a ali prek WhatsApp aplikacije, če ne odgovorite na e-pošto. V posameznih primerih vašo prijavo shranimo v nabor talentov z vašim soglasjem. Analiza uporabe naših kariernih strani temelji na privolitvi v piškotke kategorije »Statistika«.

Naš notranji nadzor temelji na zakonitem interesu za optimizacijo našega zaposlovanja,  tč. f) 1. odst. 6. člena GDPR.

Kdo ima dostop do vaših podatkov?

Vaši podatki bodo na voljo odgovornim zaposlovalcem in vodjem, ki so odgovorni za izbor osebja v ustreznem oddelku. Ta skupina ljudi lahko pripada različnim podjetjem znotraj skupine Lars Larsen, odvisno od delovnega mesta.

Znotraj skupine JYSK Denmark zagotavlja podporo in nadzorne funkcije za naloge zaposlovanja in ima lahko dostop do vaših podatkov v potrebnem obsegu. Poleg tega uporabljamo ponudnike storitev, kot je SmartRecruiters. Vsi ponudniki storitev so se zavezali k ohranjanju zaupnosti in spoštovanju zakonskih zahtev.

Podatki se obdelujejo v podatkovnih centrih v EU. Prenos podatkov v tretje države (države zunaj Evropskega gospodarskega prostora) poteka v okviru naših ocen s prediktivnim indeksom glede gostovanja in tehnične podpore v ZDA, ki temelji na ustreznih zaščitnih ukrepih v obliki standardnih pogodbenih klavzul EU.

Kako dolgo bodo osebni podatki shranjeni?

Vaše podatke izbrišemo 6 mesecev po koncu postopka prijave. Če ste zaposleni, shranjujemo prijavne dokumente – razen video intervjujev – za čas trajanja zaposlitve.

Preklic soglasja

Svojo privolitev za prejemanje sporočil SMS lahko kadar koli prekličete tako, da pošljete SMS s ključno besedo »Stop« ali za prejemanje sporočil WhatsApp tako, da v nastavitvah aplikacije telefona aktivirate možnost »Blokiraj poslovanje« (upoštevajte, da izključitev ne bo delovala s funkcijo »Blokiraj« v aplikaciji).

Vaše pravice do varstva podatkov

Imate pravico zahtevati dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo na vas, ter popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave, kot tudi pravico do prenosljivosti podatkov (členi od 15 do 20 GDPR). Za uveljavljanje teh pravic se obrnite na zaposlovalca, navedenega v korespondenci z nami.

Imate pravico, da kadar koli ugovarjate obdelavi podatkov, ki temelji na zakonitem interesu. V kolikor to storite bomo prenehali z obdelavo vaših podatkov, razen če bomo lahko dokazali prepričljive legitimne razloge za nadaljnjo obdelavo.

Prav tako imate pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu za varstvo podatkov (nadzorni organ na sedežu upravljavca ali na vašem sedežu).

11. Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

Napaka je stvarna:​

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;​

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Rok in način za uveljavljanje stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi po odpravi napake.

Potrošnikovi zahtevki v primeru stvarne napake:

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:​

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali​
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali​
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti navedenih v prejšnjih odstavkih.

Te pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dne, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pritožbe in spori 

JYSK spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. JYSK se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. 
V primeru težav se kupec s podajalcem JYSK lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 1 888 89 12  ali po elektronski pošti na pomockupcem@JYSK.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova pomockupcem@JYSK.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. JYSK se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si JYSK prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov 

Skladno z zakonskimi normativi JYSK ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

JYSK, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

12. "Business to Business'' pravila in pogoji prodaje

Ta del se nanaša na posebna pravila in pogoje prodaje za naše poslovne kupce, ki uporabljajo izdelke za komercialno uporabo.

Garancija

Vedeti morate, da vsi izdelki niso namenjeni in narejeni za komercialno uporabo, zato lahko pričakujete večjo obrabo izdelkov v primerjavi z zasebno uporabo izdelkov. Če se izdelki uporabljajo za komercialne namene, potem njihov nakup ne pokriva naša garancija.  Če potrebujete podrobnejša navodila in informacije o izdelkih, ki se lahko uporabljajo za komercialno uporabo, potem se obrnite na našo službo za pomoč kupcem.

Pravilo do vračila izdelka

Pravilo vračila izdelka je nično za komercialno uporabo izdelkov. Zato je nemogoče odstopiti od nakupa izdelkov za komercialno uporabo. To velja takoj, ko kupujete kot podjetje ali pod ''Business to Business'' pogoji.

Odgovornost

Podjetje JYSK ni v nobenem primeru odgovorno za izgubo dobička, izgubo poslovanja ali druge posredne izgube (izrecno izpostavljamo, da se predmetna določba nanaša na pogodbe sklenjene s pravnimi osebami, ne s potrošniki).

13. Opis korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe

»Za sklenitev pogodbe / oddaje naročila je potrebno izvesti sledeče postopke, ki opisujejo tudi tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila.

Pri odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb KUPI (V KOŠARICO).

Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb NA BLAGAJNO , kjer se zaključi nakup v treh korakih:

1/3 - Košarica

V košarici potrošnik zbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posamičnih izdelkov ali briše izdelke v celoti, po lastni želji.

Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja nakupe ali trgovino zapusti brez zaključenega nakupa.

V košarici potrošnik izbere želeno dostavo izdelkov:

- z izborom lokacije - države - dostave (Slovenija)

- glede na izbrano državo se odprejo možni načini dostave (npr. za Slovenijo je dostava: GLS ali BONA)

V košarici potrošnik izbere način plačila (plačilo po povzetju, plačilo s kreditno kartico, plačilo po predračunu).

Po zaključenih izborih potrošnik nadaljuje na naslednji korak s klikom na gumb.

2/3 - Podatki

Na strani podatki je potrebno vpisati osebne podatke za nakup in dostavo, po želji oddati sporočilo / opombo k naročilu, po potrebi je možna vrnitev v Košarico in spremeniti nakup.

S potrditvijo izbora, da se potrošnik strinja s plačilom in splošnimi pogoji, in klikom na gumb "Potrdi in zaključi nakup" je naročilo oddano.

3/3 Naročilo oddano

Potrošniku se odpre okno s Povzetkom naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Hkrati se enak povzetek posreduje na potrošnikov e-naslov, ki je bil vpisan v koraku "PODATKI".

Če potrošnik sporočila ne bi prejel v nekaj urah to sporoči na telefon + 386 1 888 89 12 ali na email pomockupcem@JYSK.com.

Potrošnik se lahko vrne na osnovno stran JYSK ali zapusti spletno stran.«

14. Hranjenje pogodbe

»Podjetje bo besedilo pogodbe shranilo in bo potrošniku dostopna skladno z določbo 2. alineje 2. odstavka 7. člena ZEPT.«

Ko oddate naročilo, boste prejeli e-sporočilo s potrdilo o naročilu. Potrdilo o naročilu vsebuje naslednje informacije:

  • Številka naročila
  • Naslov dostave
  • Način plačila
  • Datum dostave
  • Cene izdelkov, strošek plačila po povzetju in strošek dostave
  • Podatki-kontakt JYSK-ove Službe za pomoč kupcem
  • Informacije o Vaši pravici vračil in zamenjave ter o pravici o zaščiti potrošnikov.

Vaše naročilo je le ponudba za nakup pri nas. Prosimo upoštevajte, da ta e-pošta s potrditvijo naročila ne pomeni, da je JYSK SLOVENIJA končno sprejela Vaše naročilo.

Od trenutka, ko Vam po e-pošti pošljemo obvestilo, da je bil izdelek poslan, bo sklenjena pogodba o nakupu naročenih izdelkov z Vaše strani in prodaji z naše strani.

Po sklenitvi pogodbe, Vašega naročila ne morete več spreminjati (kljub temu lahko, v skladu z našo politiko Pravila vračil in zamenjave, naročilo prekličete).

Do sklenitve pogodbe lahko kadarkoli zavrnemo dostavo naročenih izdelkov. Če to storimo, plačilo pa je bilo že opravljeno, Vam bomo v skladu z našo politiko vračil in zamenjave, v celoti vrnili plačani znesek za ta izdelek.

Vedno se bomo trudili zagotoviti celotno ponudbo izdelkov, v primeru da izdelka ni na zalogi, pa Vam bomo to sporočili. Pridržujemo si pravico da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primeru, da naročenega izdelka ni več na zalogi. V tem primeru Vam izdelka ne bomo računali oziroma vam bomo že prejeto nakazilo vrnili v najkrajšem možnem času.

V interesu vseh naših kupcev, lahko pri nakupu nekaterih izdelkov postavimo količinsko omejitev. V primeru, da želite kupiti večjo količino izdelkov, ki imajo to omejitev, boste prejeli obvestilo, da zmanjšajte število izdelkov, ki jih želite kupiti.


Če želite, da Vam ponovno pošljemo potrditev naročila, prosimo pišite Službi za pomoč kupcem na pomockupcem@JYSK.com ali jih pokličite na telefon +386 1 888 89 12 (od ponedeljka do petka, od 9:00 do 17:00).