Košarica

Vaša košarica je prazna

Košarica

Vaša košarica je prazna

7. Dostava

Poleg cene naročenih izdelkov, boste morali plačati tudi strošek dostave naročila na naslov, ki ste ga navedli. Ločimo med:

1. Dostavo izdelkov na dom (veliki izdelki). Veliki izdelki so npr. ležišča, postelje in pohištvo. Dostava večjih izdelkov: 4-9 delovnih dni.

2. Paketno dostavo izdelkov (manjši izdelki). Manjši izdelki so npr. prešite odeje, brisače in posteljnina. Dostava manjših izdelkov: 3-8 delovnih dni.

JYSK bo določil način dostave na podlagi naročenih izdelkov.

Najnižja cena dostave v JYSK-u je 2,85 EUR.


Dostava na dom (veliki izdelki kot npr. ležišča, postelje in pohištvo):

Dostavna služba se s kupcem dogovori za datum dostave, ko izdelki prispejo v HUB. Izbirate lahko med dostavo pred ali po 12. uri. Voznik Vas bo poklical dan pred dostavo in približno 1 uro pred samo dostavo.

Dostavna služba bo dostavila izdelke na naslov, ki ste ga navedli za dostavo. Dostava poteka do najbližjega možnega iztovarnega mesta (odvisno od zmogljivosti pristopa dostavnega vozila). Odgovornost za to, kako bo embalaža odložena nosite Vi.

Do zamud pri dostavi lahko pride v zimskem času, zaradi vremenskih razmer.

Obvestilo o tem, kdaj bo dostava izvedena, boste prejeli prek e-pošte in SMS-a dan pred dostavo, s čimer boste dobili potrditev o datumu in času dostave. Na dan dostave Vas bo šofer poklical 1 uro pred dostavo.


Opozorilo: Če poskuša dostavna služba neuspešno izvesti dostavo na Vaš naslov (npr. na naslovu, ki ste ga navedli, ni nihče prisoten za prevzem pošiljke), bo dostavna služba stopila v stik z Vami. Takrat se boste lahko dogovorili za naknadno dostavo Vašega naročila za doplačilo, ki ga boste plačali neposredno dostavni službi. Znesek tega dodatnega stroška je odvisen od Vaše lokacije in Vam ga bo sporočila dostavna služba pred samo izvedbo dostave.

Paketna dostava izdelkov (manjši izdelki kot npr. prešite odeje, brisače in posteljnina):

Paketna dostava je izvedena standardno do vhodnih vrat naslova, ki ste ga navedli za dostavo.

Dan pred dostavo boste prejeli e-pošto, ki Vas bo obvestila o dostavi paketa prihodnji dan. Na dan dostave boste zjutraj, prek e-pošte, prejeli obvestilo o 3-urnem časovnem oknu za prevzem dostave.

"Kupec lahko spremlja in sledi pošiljko, ki je v našem HUB-u.
URL za sledenje in spremljanje je https://gls-group.eu/SI/en/parcel-tracking?match=. "

Če se pojavijo težave z dostavo v JYSK-u in je potrebno naročilo razdeliti na več delov, bo JYSK prevzel s tem povezane stroške.

E-novice

Visa Mastercard