Ureditev domače pisarne vam verjetno predstavlja kar velik izziv. Ali imate za domačo pisarno oz. delovni kotiček na voljo poseben prostor ali ji morate nameniti del dnevne sobe? Kako opremiti delovni prostor, da bo tudi ergonomski? Najprej preberite naše tri predloge o različnih stilih ureditve delovnega kotička v vašem domu.
Delo od doma ima prednosti in slabosti. Po besedah vodje nabave pohištva Rikke Høst Moustgaard je ključna fleksibilnost. “V domači pisarni potrebujemo kombinacijo raznolikih in osebnih rešitev, ki nam omogočajo prilagojen delovni kotiček za delo od doma na ergonomski in zdrav način,” razloži Rikke.
Naj vas spodnje rešitve navdihnejo, da najdete najustreznejšo rešitev za vašo domačo pisarno z ustreznim pisarniškim stolom in pisalno mizo. Poglejte tri stile ureditve delovnega kotička:
1: Za vzravnan hrbet poskrbite s pisalno mizo s prilagodljivo višino
V domači pisarni je ergonomska, zdrava in pravilna telesna drža enako pomembna kot v pisarni delodajalca. Zato imata pisarniški stol in pisalna miza ključno vlogo pri njeni ureditvi. Računalniški stol NIBE ponuja udobje in podporo tako za hrbet kot za vrat, medtem ko po višini nastavljiva miza SLANGERUP omogoča, da občasno spremenite svoj položaj in lahko delate tudi stoje. Pravilo je, da ne smete ostati predolgo v istem položaju. Po višini nastavljiva pisalna miza vam ponuja vso prilagodljivost, ki jo potrebujete.
2: Nasvet za ljubitelje igric
Kdo bolje ve, kako ure in ure ostati visoko koncentriran pred računalnikom? Da, prav imate, igralci računalniških igric! Pisalna miza z držalom za steklenico in držalom za slušalke LINDHOLM vam pomaga, da vaša pisalna miza ostane urejena in glava osredotočena. Pisalna miza je opremljena z LED osvetlitvijo.
3: Majhen delovni kotiček za velike ideje
Če živite v majhnem stanovanju, se zdi skoraj nemogoče urediti udoben delovni kotiček v zavetju doma. Manjše pisalne mize se lahko prilagodijo tudi v najmanjše kote in jih spremenijo v produktivno delovno okolje, kjer se lahko pretakata ustvarjalnost in velike ideje. Priskrbite si še čudovit pisarniški stol in ste na dobri poti.
Poiščite še več predlogov za ureditev domače pisarne:
Nasveti, kako organizirati delo od doma
Čedalje več nas dela od doma in naš dom je kar naekrat postal domača pisarna. Pripravili smo vam nekaj nasvetov, kako organizirati delovni prostor za delo na daljavo.
1. jasno ločite med delovnim in bivalnim prostorom, zato ob koncu delovnika pospravite računalnik
2. svoj delovni prostor organizirajte enkrat na dan, saj urejen delovni kotiček pripomore k produktivnosti
3. tudi pri delu od doma bodite profesionalni in se prepričajte, da je pred vklopi na virtualne sestanke vaš dom urejen