Vas zanima, kako se izobražujejo naši strokovnjaki za kulturo spanja? Kaj vse morajo vedeti in kako izbirajo ustrezne rešitve za spanje glede na vaše potrebe? Kako pomagajo kupcem, ki iščejo novo vzmetnico, vzglavnik ali prešito odejo?
NE SPIMO VSI KOT DOJENČKI
Spanje je individualna stvar: niti nimamo vsi enakih potreb po določeni količini spanja, niti nimamo vsi enakih zahtev glede pogojev spanja.
- Nekateri si ne predstavljajo spanja v prostoru nad 20 stopinjami Celzija, drugi spijo v nogavicah in ob prižganem radiatorju.
- Mnogi spijo na boku, nekateri pa ne bodo zatisnili očes, dokler se ne obrnejo na trebuh – kar je kar problematično v primeru nosečnosti.
- Nekateri spijo brez kakršnegakoli pregrinjala ali prešite odeje, za druge pa bi bila idealna obtežena prešita odeja ali pa vsaj odeja in prešita odeja hkrati.
Kako lahko potem zagotovimo odlično ponudbo za vse položaje spanja, zahtevane temperature pri spanju, trdnost vzmetnice ali ležišča, toploto prešite odeje ... in številne druge podrobnosti?
Velik in raznolik asortiman, bi rekli nekateri. Toda mi v JYSK-u dodajamo - redno izobraževanje.
JYSK-OVI STROKOVNJAKI ZA KULTURO SPANJA Z MISIJO: ODLIČEN SPANEC ZA VSE
Ponosni smo na naš naziv Strokovnjak za kulturo spanja. Združili smo našo ponudbo izdelkov za spanje in znanje, ki se je od ustanovitve podjetja, leta 1979, preneslo v naziv Kultura spanja. Tako lahko v katerikoli JYSK-ovi trgovini po svetu najdete zaposlenega, ki je zadolžen za asortiman izdelkov za spanje. Strokovnjak za kulturo spanja ne pozna le ves asortiman izdelkov za spanje, ampak tudi strokovno in individualno svetuje ter priporoča izdelke vsakemu posameznemu kupcu. Naši zaposleni s tem nazivom se redno udeležujejo izobraževanj v sklopu t. i. "Sleep Academy" oz. Akademije spanja.
Cilj izobraževanja v sklopu "Sleep Academy" ni samo prodati vzglavnik, prešito odejo, vzmetnico ali ležišče - ampak tudi poskrbeti, da se ugodi individualnim potrebam kupca in da bo slednji z novimi izdelki imel tudi boljši spanec.
Zato je ključnega pomena, da se naši strokovnjaki s kupcem pogovorijo v živo ter preverijo, kateri je njegov najljubši položaj za spanje in ali obstajajo še kakšne druge zahteve v zvezi s spanjem.
Tako ste lahko prepričani, da v JYSK-u vedno dobite prilagojeno individualno svetovanje glede nakupa izdelkov za spanje in da vam lahko ponudimo izdelke za vse vaše potrebe glede spanja.
DELJENJE ZNANJA
Udeleženci "Sleep Academy" sledijo najnovejšim trendom na področju spanja in se vsako leto udeležijo dvodnevnega izobraževanja, na katerem pridobijo novo ali le dopolnijo svoje znanje o vzmetnicah, vzglavnikih in prešitih odejah. Eden od novejših trendov je tako imenovana obtežena prešita odeja, ki s svojo težo ustvari občutek, kot da ste v objemu in deluje zelo pomirjujoče.
Znanje se mora deliti, zato imajo naši udeleženci tega izobraževanja posebno poslanstvo: novo znanje podelijo z vsemi sodelavci v trgovini. Namen je, da čimveč sodelavcev ve tudi o asortimanu izdelkov za spanje in kateri izdelek predlagati posameznim kupcem in njihovim specifičnim potrebam.
Prav tako naši strokovnjaki za kulturo spanja usposabljajo vse na novo zaposlene sodelavce v novih trgovinah, ki se odpirajo po vsej državi, nudijo podporo in so na voljo po odprtju trgovin.
KATERE SO PREDNOSTI ZA VAS KOT KUPCA?
Niste prepričani, ali je boljša vzmetnica ali ležišče iz spominske pene? V katerem primeru potrebujete nadvzmetnico ali nadvložek? Zakaj vas boli vrat, čeprav imate anatomski vzglavnik? Ali potrebujete vzmetnico z več conami udobja?
Za vsa ta in podobna vprašanja so vam na voljo JYSK-ovi sodelavci - strokovnjaki za kulturo spanja.