NOVI KONCEPT TRGOVINE
Širitev je bila gonilna sila JYSK-a od odprtja prve trgovine leta 1979 na Danskem. Danes ima podjetje JYSK več kot 3200 trgovin v 48 državah.
Že od začetka sta bila rast in širitev trgovin cilj našega ustanovitelja Larsa Larsena, želja po ustvarjanju in širitvi pa je osrednji del kulture v JYSK-u.
KONCEPT TRGOVINE 3.0
Najnovejši koncept trgovine prinaša še več navdiha in boljšo nakupovalno izkušnjo.
Nov koncept je bil prvič predstavljen leta 2018 in je že od samega začetka naletel na pozitiven odziv tako pri kupcih kot pri zaposlenih. Predstavitev našega asortimana in odlična ponudba morata biti v skladu z našo blagovno znamko in s skandinavskimi koreninami. Zato so naravna, lesena tla in ostali detajli, nove osvetlitve in suptilne barve pomembni elementi novega dizajna trgovin.
Kupcem želimo ponuditi izjemno nakupovalno izkušnjo in jih navdušiti z novimi boljšimi izpostavitvami izdelkov in vzorčnimi sobami. Vsaka podrobnost v trgovini je zasnovana in izdelana tako, da na najboljši možni način predstavi našo ponudbo izdelkov.
Carsten Nørgreen Weinkouff
Direktor razvoja maloprodaje
RAZSTAVNI PROSTORI
Nov koncept prinaša še več navdiha. Nova postavitev trgovine vključuje 3 vzorčne prostore – spalnico, jedilnico in dnevno sobo z jedilnico. Sobe so opremljene z novostmi iz JYSK-ovega asortimana in okrašene z izdelki iz aktualnih JYSK-ovih trendov in kolekcij. Cilj je, da kupcem pokažemo, kako lahko z JYSK-ovimi izdelki in dekoracijami ustvarijo moderen dom s skandinavskim dizajnom.
LESENA TLA
IN OSVETLITEV
Poleg tega, da našim kupcem zagotovimo boljši način razstavljanja izdelkov, daje nov konceptom poudarek na boljši osvetlitvi in lesenih tleh. Tla v svetli barvi lesa v prepoznavnem skandinavskem stilu poskrbijo v trgovini za večjo preglednost in preprostost. Sodobna razsvetljava zagotavlja kupcem še večjo in navdihujočo nakupno izkušnjo.
STUDIO VZMETNIC
Kot strokovnjaki za kulturo spanja nudimo našim kupcem odlične ponudbe in strokovno svetovanje. V vsaki JYSK-ovi trgovini je studio za vzmetnice, kjer lahko kupci preizkusijo naše izdelke in dobijo nasvete strokovno usposobljenih zaposlenih v trgovini. Prijetno vzdušje in občutek domačnosti v studiu z vzmetnicami pričarajo umirjene barve, diskretna svetloba in dekoracije.
ŠE VEČ NAVDIHA
Da bi našim kupcem zagotovili še več navdiha, smo v trgovini zagotovili dodatne prostore za izpostavljenost ujemajočih se izdelkov, ki so jih skrbno izbrali naši oblikovalci.
Kupci lahko vsako sezono najdejo nove zanimive sete izdelkov, ki sledijo trendom oblikovanja za moderno opremljanje doma.
NAČRTI ZA ŠIRITEV
Širitev je bila vedno temelj JYSK-a in trenutno si prizadevamo za naš prihodnji cilj 5000 JYSK-ovih trgovin po vsem svetu. Verjamemo v kombinacijo fizičnih trgovin in spletnih trgovin, z našo odlično ponudbo pa nas še bolj približuje našim kupcem.
Poleg odpiranja novih trgovin je velik del naših načrtov nadgradnja vseh obstoječih trgovin na naš najnovejši koncept. Do konca leta 2024 bodo vse JYSK-ove trgovine nadgrajene na koncept trgovine 3.0, kar pomeni več kot eno preureditev trgovine vsak dan.
Nove trgovine z novim konceptom so prejele zelo pozitivne povratne informacije s strani naših kupcev, ki se radi vračajo v JYSK in cenijo moderen skandinavski dizajn trgovin.
Mikael Nielsen
Izvršni predsednik
E-TIMI
Ureditev nove trgovine in preureditev starejše trgovine sta v celoti v rokah JYSK-ovega internega E-tima. Priprava trgovine od predaje do končnega opremljanja traja 4-5 tednov in zajema vrsto aktivnosti od polaganja tal, pleskanja sten, vgradnje luči, do dekoriranja.
IZ PRVE ROKE
Do konca leta 2024 bodo vse JYSK-ove trgovine prenovljene po novem privlačnejšem konceptu ureditve trgovin. To pomeni na stotine preureditev trgovin letno in na stotine ponovnih odprtij in zgodb iz JYSK-ovih trgovin.